TDC -Telmore

  • Ret trist, egentlig. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Godt nok trist - er lige midt i et skift fra Orange til Telmore :( Er ikke meget for at komme ind under TDC's klamme "mastodont-vinger" X(
    Gad vide hvad det betyder for mig som kunde ?(

  • Som de skriver i artiklen tror jeg desværre dette gør at de har meget større mulighed for selv at regulere priser som de har lyst. Tror ikke dette ville give stigninger, men tror til gengæld også det er slut med prisfald i laaaaang tid :(

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Som de skriver i artiklen tror jeg desværre dette gør at de har meget større mulighed for selv at regulere priser som de har lyst. Tror ikke dette ville give stigninger, men tror til gengæld også det er slut med prisfald i laaaaang tid :(


    Tjah - nu er det vist tydeligt igen. Hvis man ikke kan få monopol på lovlig vis - ja så køber man det bare X(
    Synes s.. det er for groft X( Og kom så bare alle i TDC medarbejdere og fans med alle jeres "fine" argumenter - jeg gi'r ikke en s... for dem og har aldrig gjort det X(

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Jeg kan slet ikke forstå at konkurrencestyrelsen tillader dette køb????????
    Men de er måske i lommen på TDC???????


    The_Unforgiven


    måske fordi der er nok mobil udbydere i Danmark.
    vi har 3, CBB, Orange, Telia, Sonofon, TDC, (Telmore) + flere. Så der er stadigvæk fin konkurance

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips


    Lidt ligesom Arla ! det her er bare mere skod så vil priserne jo stige for dem som har telmore ik ?(:(


    Skulle ikke undre mig om det gjorde... de kan squ sagtens finde på det..!! X(

  • desuden kan man undre sig over at Telmore ikke har udtalt sig om sagen endnu - og alle har nyheden fra JP ?

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    desuden kan man undre sig over at Telmore ikke har udtalt sig om sagen endnu - og alle har nyheden fra JP ?


    Arbejder du ved TDC siden du kæmber så pravt imod ?(:D
    Der er da også gode ting ved tdc ligemeget hvor du er så er der god fobindelse til mobilen og jeg har aldrig oplevet at mit internet ikke virkede så 5 stjerne der! det er bare rimelig dyrt 5 minus stjerner :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips


    Arbejder du ved TDC siden du kæmber så pravt imod ?(:D
    Der er da også gode ting ved tdc ligemeget hvor du er så er der god fobindelse til mobilen og jeg har aldrig oplevet at mit internet ikke virkede så 5 stjerne der! det er bare rimelig dyrt 5 minus stjerner :rolleyes:


    ud fra de informationer jeg har, så har TDC IKKE overtaget Telmore. Desuden virker det lidt mistænkeligt at Telmore ikke har sagt et ord om det og hvis du ringer til dem så udtaler de at de ikke er overtaget

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by dkwolf


    ud fra de informationer jeg har, så har TDC IKKE overtaget Telmore. Desuden virker det lidt mistænkeligt at Telmore ikke har sagt et ord om det og hvis du ringer til dem så udtaler de at de ikke er overtaget


    ah men come on - man går ikke ind i foråret og køber for 100mio i et firma uden på nogen måde at have en bagtanke med det.


    Og hvis der ikke var noget om snakken, er den avisartikel lige til et sagsanlæg.


    Sådan som jeg ser det er nyhederne bare lidt hurtigere ude end TDC/Telmore's pressemeddele - derfor har begge firmaer ikke udtalt sig endnu ;)

  • jeg havde tdc abonnement for et par år siden som min mor betalte, det var en gave da jeg blev konfirmeret, og de blev ved med at sende 2 regninger hver måned...2 ens! som begge skulle betales!....men vi fik nu ordnet det til sidst... :rolleyes:


    ...ved ik om det har så meget med trådens emne at gøre :P ...syns bare lige jeg ville dele mine erfaringer omkring tdc med jer... ;)

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    jeg havde tdc abonnement for et par år siden som min mor betalte, det var en gave da jeg blev konfirmeret, og de blev ved med at sende 2 regninger hver måned...2 ens! som begge skulle betales!....men vi fik nu ordnet det til sidst... :rolleyes:


    ...ved ik om det har så meget med trådens emne at gøre :P ...syns bare lige jeg ville dele mine erfaringer omkring tdc med jer... ;)


    HØH.. netop det som vi ikke kan li' ved TDC...
    Telmore er (var) squ godt.. men nu har TDC også lagt deres hænder på dem..!!