Hvem læser på AAU?

  • Da AAU tilbyder en god mængde uddannelser, kunne jeg næsten ikke forestille mig andet end at der var en tweaker eller 2, der var igang med sådan en..


    Jeg går selv på basisåret, byggeri og anlæg (lige afsluttet P1) :) og det kunne da være fedt, hvis en fellow-tweaker måske går på samme uddannelse :)


    Så giv jer til kende hvis i går på Danmarks bedste universitet ;) (no flame)

  • Uhh... Hehe... Her må jeg hellere lige melde mig :P Går på afdelingen i Esbjerg :D


    7. semester pt... Snart 8. :D I forhold til D (Data) og E (Elektronik) retningerne i Ålborg, så er det en kombineret DE retning her i Esbjerg. :) Overbygningen hedder så Intelligent Reliable Systems :D


    Og ja... Tror også der må være nogle stykker på AAU af alle hos tweakere :D


    EDIT: Nu jeg lige tænker mig om, så går Try-This på samme linje som mig bare nogle semestre under. HEhe.. Så 1 tweaker har jeg da mødt IRL :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Det var godt nok ikke mange tweakers, der studerer hvor det virkelig batter :crazyeyes: ikke én eneste på aalborg afdelingen? :)


    Min storesøster gør :P Men det tæller vel ikke helt ^^

  • Har en kammerat derude :crazyeyes:
    Jeg selv går på NOEA - Nordjyllands erhvervsakademi, på datamatiker 2. semester.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg læser Elektronik og IT, og er i gang med basisåret.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher
    Global business engineering, også basisår på badehusvej...


    Føler mig virkelig gammeldags, når man hører navnene på de nyere linier :crazyeyes:


    Du skulle vel ikke tilfældigvis have haft matematik ved Morten Nielsen?


  • Jep det er korrekt, skal til at igang med 4 semester nu her :)


    Btw.. har du set kredsløbsteroi sættet vi var oppe i her i januar? og har du set dumpet/bestået listen (ikke imponerende, skal selv op igen)... var en syg eksamen sammenlignet med alle de sæt vi har set på fra tidligere år... :ohmy:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Jep det er korrekt, skal til at igang med 4 semester nu her :)


    Btw.. har du set kredsløbsteroi sættet vi var oppe i her i januar? og har du set dumpet/bestået listen (ikke imponerende, skal selv op igen)... var en syg eksamen sammenlignet med alle de sæt vi har set på fra tidligere år... :ohmy:


    Hehe... Nej det har jeg ikke :) Men kredsløb kan også godt være en lidt hård en ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher


    Nej vi havde en Allan et eller andet..


    Jeg vil godt tilskrive mig den, og sige at jeg læser det samme :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Skal igang med 4. semester humanistisk informatik på mandag. :)


    Uhh, kan du ikke fortælle mig hvad du synes om det? Det er min fremtidige plan at læse Humanistisk Informatik på AAU når jeg kommer så langt! :D