fotofælder på sjælland

  • well heldigvis ikke nogen steder jeg kører :)


    i de 12 år jeg har haft kortet, har jeg aldrig fået en bøde og kun blevet stoppet til kørekort check vist nok 3 eller 4 gange :)
    og de sidste 7 år har jeg kørt små 220.000km så det er ikke fordi jeg ikke kører bil

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kalyt
    Verden er meget bedre uden bil.. DSB ftw.. NOT :T


    ha ha ja DSB stinker så meget både med deres dyre priser og tider, de køre fame som vinden blæser.


    det er dog heller ingen af de steder jeg køre.


    er blevet atget i en fotofælde en gang og mistede også kortet og fik en bøde på 3k så jeg måtte lige bruge lidt ekstra på at få det tilbage igen :( det var pænt skidt, og så var det arbejds relateret. men har lært af det må man sige.


    du skal IKKE køre 90 hvor man kun må køre 50 X(

  • Nu må vi se om de "stærekasser" kan få lov at stå i fred. Jeg kunne tænke mig der er nogen der kunne finde på at hærværke dem måske. Jeg kører heller aldrig på ringstedvej ved roskilde og generelt synes jeg at jeg kører pænt og mein gott vi har oxo små børn med i bilen. :roller:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Jeg synes squ det er fint med fotofælderne, og det er ikke bare noget jeg siger fordi jeg ikke har bil. Jeg har haft bil i en periode og skal nok have det igen om et par år igen.


    Jeg bruger også DSB selv om det absolut heller ikke er optimalt. Når jeg kører fra mine forældre ved Tarm og skal hjem til Svendborg tager det mere end dobbelt så lang tid med tog end med bil. Samtidig er det et godt stykke dyrere (næsten det dobbelte) med tog end med bil målt i brændstofforbrug for bilen.


    Når DSB ikke engang kan konkurrere med en personer der kører alene i bil så er der squ et eller andet galt!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK
    i Århus nord fik de ikke lov at hænge i fred de blev rykket ned 6 gange i alt og fundet i århus de 4 af gangene så de lider nok samme skabne på sjælland :P


    Er helt enig. :9xo Tror jeg også.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Man må ikke snakke torrents, men gerne hvor du skal køre ordentlig for at undgå at få en bøde..


    Weird stuff :razz: Jeg synes nu det er fint med fotofælder, så kan man jo bare køre ordenligt. Sorry to say, men jeg giver ikke en skid for folk der kører som idioter.

  • Da jeg så det i TV at de ville sætte dem op tænkte jeg straks "de bliver sgu da raped for grumt" de får da ikke lov at stå og fungere særlig længe vil jeg mene :P

  • De må sætte et kamera op til at filme fotofælderne :crazyeyes:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Så er du sgu da også en idiot.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    De må sætte et kamera op til at filme fotofælderne :crazyeyes:


    Anders


    hva gør man så ved det kamera der filmer fotofælderne? skal det så også overvåges?
    måske skal man bruge nogle af alle de folk, der nu er blevet ledige under den nuværende krise, så har man da noget at lave :crazyeyes:

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    http://jp.dk/indland/trafik/article1571824.ece


    Lækkert :9xo


    hehe det er sgu flot :p


    det er jo ikke fordi at det har været en hemmelighed at de var sat der 8)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Så noget om den ene af de "stærkasser" i tv-avisen idag, den havde vidst allerede taget 120 bilister eller noget, vis jeg ikke husker forkert :ohmy: