Hjælp til gammel effekt forstærker

  • Har en gammel Tensai TM 2570 effekt forstærker som bliver ved med at slå de små 3,15a sikringer som sidder i venstre kanal. Nogen der ved noget om denne effektforstærker eller om et godt hifi-forum hvor jeg kan søge hjælp?..


    På forhånd tak =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Hvis det er 3.15 Ampere sikringer der SKAL sidde der, så tjek for eventuelle kortslutninger osv, Hvis ikke, er det nok ikke en 3.15 A sikring der skal sidde der.


    Desuden kan det være noget der trækker for meget på den venstre kanal (evt. kortslutning i højttaleren)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • det SKAL være 3.15 amp sikringer, det står på printet og det var det som sad der før, har prøvet at bytte rundt på højtalerne og højre kanal spiller perfekt med begge så har udelukket dem som fejlkilde, har også udelukket forforstærkeren som fejlkilde, jeg kan ikke se nogle kortslutninger på printet hverken på over eller under side og ligeledes ikke andre komponenter som er brændt af.


    Marquis jeg har prøvet at lave en profil derinde og beskrive det for dem.. =) takker for rådet, nu må vi se om de kan hjælpe lidt..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Hvor gammel en forstærker snakker vi om? :)
    For nogle gange må man bare indse, at de er blevet for gamle og så kommer én fejl sjældent alene ;) Havde selv en gammel Onkyo forstærker, som måtte lade livet sidste år, et eller andet blev ved med at futte af, og da den ikke betød noget specielt for mig røg den ud :roller:

  • Kender faktisk ikke alderen på den da det er en jeg har fået brugt for år siden.
    Vil prøve at finde ud af hvad det er galt med den da den spiller godt og jeg ikk håber det er alt for dyrt at lave =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW