Grineren fejl

  • Jeg oplevede en grineren fejl iaftes med konen og hendes PC. Vi sad ved hver sin PC og pludselig begynder hendes højtaler i pc'eren at bippe helt vildt, jeg spørger hende hvad hun laver. Det aner hun ikke men hun synes det er træls at høre på, så jeg kigger over til hende, og ser straks problemet.


    Vores kat lå tværs ind over tastaturet.


    Så ryster man bare på hovedet. 8o

  • Hehe.... Var katten efter musen eller hvad?


    :)
    Har selv oplevet det samme...
    Dog sad jeg ikke ved computeren.. Men stod ude i køknet... Og pludselig begynder den at bippe vildt.. :) Spørg mig lige om man bliver nervøs der.. :)

  • Vores kat sad og så et halvtimes program om skarver engang, det er dog ikke tv der er spændende fortiden, det er meget bedre med juletræet.


    Når det er væltet sidder den bare og venter på vi kommer og rejser det for atter at leje skjul inde bag grenene.


    PS! kan da lige tilføje at Red Alert er fremragende til at fange en kats opmærksonhed.

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Sej fejl :D


    der findes ik noget sjovere end at se en kat sidde på keyboardet og prøve og fange musen på skærmen...


    haha, nej det må se sjovt ud, noed andet jeg syns er sjovt er når en lille hundehvalp jagter sin egen hale, det ser SÅÅÅÅÅÅ grinern ud!!! min farmor og farfar har en, den snurrer og snurrer rundt om sig selv...og til sidst er den helt ør og sidder bare og kigger lidt ud i luften et par sekunder....og SÅ går den igang igen ENDNU hurtigere end før, og det er da også utroligt at halen kan være SÅ hurtig!! :));)

  • Quote

    Originally posted by Zigiro


    haha, nej det må se sjovt ud, noed andet jeg syns er sjovt er når en lille hundehvalp jagter sin egen hale, det ser SÅÅÅÅÅÅ grinern ud!!! min farmor og farfar har en, den snurrer og snurrer rundt om sig selv...og til sidst er den helt ør og sidder bare og kigger lidt ud i luften et par sekunder....og SÅ går den igang igen ENDNU hurtigere end før, og det er da også utroligt at halen kan være SÅ hurtig!! :));)


    Hehe, det er vist ikke kun hvalpe der kan finde på det - vores 6 år gamle hund gør det stadig. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel


    Hehe, det er vist ikke kun hvalpe der kan finde på det - vores 6 år gamle hund gør det stadig. ;)


    LoL!!


    wouw, 6 år med en grinern hund, det må være den bedste tid af dit liv...eller noed :P

  • Quote

    Originally posted by Zigiro


    LoL!!


    wouw, 6 år med en grinern hund, det må være den bedste tid af dit liv...eller noed :P


    Ved ikke om det er den bedste tid, men jeg klager ihvertfald ikke. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • LOL! Kvinder og computere! :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • En af mine venners kat (desværre død R.I.P Fatkat II) sad altid på hans sofabord og ville hoppe over på hans skrivebord.. men det kunne den ik (kun en killing) så når den hoppede, landede den med forpoterne oppe på skrivebordet og resten af kroppen under.. også ka i gætte jer til hva der skete.. småkage og et stk kat lå på gulvet...


    den ville også tit slås med sit eget spejlbillede.. så også meget sjovt ud :D