Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 8. december 2003, 15:40

Jeg oplevede en grineren fejl iaftes med konen og hendes PC. Vi sad ved hver sin PC og pludselig begynder hendes højtaler i pc'eren at bippe helt vildt, jeg spørger hende hvad hun laver. Det aner hun ikke men hun synes det er træls at høre på, så jeg kigger over til hende, og ser straks problemet.

Vores kat lå tværs ind over tastaturet.

Så ryster man bare på hovedet. 8o

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

2

mandag, 8. december 2003, 15:54

Hehe.... Var katten efter musen eller hvad?

:)
Har selv oplevet det samme...
Dog sad jeg ikke ved computeren.. Men stod ude i køknet... Og pludselig begynder den at bippe vildt.. :) Spørg mig lige om man bliver nervøs der.. :)

3

mandag, 8. december 2003, 15:55

ja okay, hun kan jo ikke vide det hvis hun er ulærd inden for computere... :)

så sjovt er det da heller ikke... ;)

4

mandag, 8. december 2003, 15:55

Sej fejl :D

der findes ik noget sjovere end at se en kat sidde på keyboardet og prøve og fange musen på skærmen...

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

5

mandag, 8. december 2003, 16:05

Citeret

Originally posted by OriGiN

der findes ik noget sjovere end at se en kat sidde på keyboardet og prøve og fange musen på skærmen...

He he, nope, det er humor, bare surt min kun er hoppet på den en gang :(

6

mandag, 8. december 2003, 16:13

Vores kat sad og så et halvtimes program om skarver engang, det er dog ikke tv der er spændende fortiden, det er meget bedre med juletræet.

Når det er væltet sidder den bare og venter på vi kommer og rejser det for atter at leje skjul inde bag grenene.

PS! kan da lige tilføje at Red Alert er fremragende til at fange en kats opmærksonhed.

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

7

mandag, 8. december 2003, 16:31

Citeret

haha, nej det må se sjovt ud, noed andet jeg syns er sjovt er når en lille hundehvalp jagter sin egen hale, det ser SÅÅÅÅÅÅ grinern ud!!! min farmor og farfar har en, den snurrer og snurrer rundt om sig selv...og til sidst er den helt ør og sidder bare og kigger lidt ud i luften et par sekunder....og SÅ går den igang igen ENDNU hurtigere end før, og det er da også utroligt at halen kan være SÅ hurtig!! :)) ;)

8

mandag, 8. december 2003, 16:43

Citeret

Originally posted by Zigiro

Citeret

haha, nej det må se sjovt ud, noed andet jeg syns er sjovt er når en lille hundehvalp jagter sin egen hale, det ser SÅÅÅÅÅÅ grinern ud!!! min farmor og farfar har en, den snurrer og snurrer rundt om sig selv...og til sidst er den helt ør og sidder bare og kigger lidt ud i luften et par sekunder....og SÅ går den igang igen ENDNU hurtigere end før, og det er da også utroligt at halen kan være SÅ hurtig!! :)) ;)

Hehe, det er vist ikke kun hvalpe der kan finde på det - vores 6 år gamle hund gør det stadig. ;)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

9

mandag, 8. december 2003, 16:46

Citeret

Originally posted by engel

Citeret

Citeret

Hehe, det er vist ikke kun hvalpe der kan finde på det - vores 6 år gamle hund gør det stadig. ;)

LoL!!

wouw, 6 år med en grinern hund, det må være den bedste tid af dit liv...eller noed :P

10

mandag, 8. december 2003, 16:59

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

LoL!!

wouw, 6 år med en grinern hund, det må være den bedste tid af dit liv...eller noed :P

Ved ikke om det er den bedste tid, men jeg klager ihvertfald ikke. ;)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

11

mandag, 8. december 2003, 17:03

LOL! Kvinder og computere! :D

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

12

mandag, 8. december 2003, 17:24

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

LoL!!

Ved ikke om det er den bedste tid, men jeg klager ihvertfald ikke. ;)

haha sføli ;)

13

mandag, 8. december 2003, 17:28

En af mine venners kat (desværre død R.I.P Fatkat II) sad altid på hans sofabord og ville hoppe over på hans skrivebord.. men det kunne den ik (kun en killing) så når den hoppede, landede den med forpoterne oppe på skrivebordet og resten af kroppen under.. også ka i gætte jer til hva der skete.. småkage og et stk kat lå på gulvet...

den ville også tit slås med sit eget spejlbillede.. så også meget sjovt ud :D

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.