Danish Airshow 2009

  • Måske lidt tidligt; men alligevel.


    Det årlige FLV Airshow bliver afholdt på Flyvestation Skrydstrup, den 14. juni 2009.


    Der er jo en del Fotoentusiater herinde, så vi ses deroppe. Som sønderjyde er jeg i hvert fald glad for, at jeg ikke skal køre den lange tur til Karup som sidste år.


    Mere info kan ses på forsvarets hjemmeside, når nærmere tid indtræffer.


  • hehe jeg er også sønderjyde men er flyttet derfra :T


    Kunne være man skulle med så kunne man også få besægt familien :T

  • Tråden i linket er et år gammel.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Hey. Er der nogle som ved om man skal købe biletter eller hvordan foregår det? Jeg overvejer nemlig at tage til det, men da jeg ikke kan finde nogen hjemmeside er det lidt svært at hente info omkring det :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Hvis du følger det link jeg postede vil du se, at det er aflyst. Det fremgår også her.


    Har godt set det, men andre steder står der så at det bare er den 14. istedet for den 11. :S


    Nå så må man vente til næste år :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Hvor har du læst henne, at det skulle være d. 11? Begge de links jeg har postet har hele tiden skrevet det var d. 14, nøjagtig som det er meldt ud i det første indlæg.


    Og hvis det ikke var aflyst, mon ikke man så kunne finde nogle info omkring arrangementet taget i betragtning, at der kun ville være en måned til?


    Der stod noget med den 11. på flyvevåbnets hjemmeside.


    Ja, det ville være fucked hvis der ikke var noget info, og der kun var 4 uger til.