Iphone billigt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Hvis det er fordi du vil udenom Telia, så har Unotel den også. Men det kræver selvfølgelig, at du vil betale for deres abonnement.


    jeg skal have en uden abb, da jeg er fuldt tilfreds med Bibob.. :)
    Måske nogle fra udlandet er muligt? men syns ikke jeg kan finde ud af det med locked og unlocked :S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    så vidt jeg har læst er Iphone ikke låst til noget land.. du kan altid købe en fra England eller lign og få det på dansk.. også med æøå.


    virker da sådan på denne: http://iphoneguide.dk/faq/kan-…a-og-bruge-den-i-danmark/


    For en god ordens skyld, så er det der altså den første generations iPhone der nemt kunne købes i udlandet uden at tegne abonnement, og så bare jailbreakes/unlockes og bruges med det samme med et dansk sim kort.


    Det kan du derimod ikke med den nuværende model (iPhone 3G), den er simlåst til den pågældende operatør som det medfølgende abonnement tilhører, og kan kun oplåses (lovligt i hvert fald) via at betale unlock gebyret til den operatør, eller ved at lade bindingsperioden udløbe og dernæst få den låst op fra operatøren.


    Alternativt kan den nu software unlockes (i de fleste tilfælde i hvert fald), men hvis det skal være helt sort og hvidt så er det ikke en gang lovligt.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • oki :) god info.. men kan se at den er fjernet fra den hjemmeside.
    Men det vil sige hvis jeg køber en Unlocked Iphone 3g så er der vel ikke slinger i valsen?? altså jeg er igang med at se på en fra sverige da det er lidt billigere :)

  • bare lige for en god ordens skyld.. lad være med at købe mobiltelefoner fra de billigeste sider.. såsom goblue, monatel osv.. de har VIRKELIG dårlig service!.. og ens telefon kommer ikk med dansk manual.. de køber nemli MEGET billigt i udlandet. Det giver desuden problemer.. hvis du vil ha RMA.. så lad være..


    evt tag et kik på http://www.trustpilot.dk først..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    bare lige for en god ordens skyld.. lad være med at købe mobiltelefoner fra de billigeste sider.. såsom goblue, monatel osv.. de har VIRKELIG dårlig service!.. og ens telefon kommer ikk med dansk manual.. de køber nemli MEGET billigt i udlandet. Det giver desuden problemer.. hvis du vil ha RMA.. så lad være..


    evt tag et kik på http://www.trustpilot.dk først..


    så vidt jeg ved har apple worldwide support. jeg har også en Ipod fra filipinerne og den er de da villig til at hjælpe med :S

  • ja okay.. men man skal dælme ikk regne med hjælp fra butikken selv..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Uden at opfordre til det, vil jeg da gerne informere om, at det er muligt at oplåse (og jailbreake) ALLE iphones såvel 1. G og 3G (så vidt jeg er informeret)...


    - der kræver bare almindelige snilde, en time eller to samt lidt tålmodighed..


    Den billigste mulighed mig bekendt er at få den hjem fra UK; du skal dog bruge et UK kreditkort til betaling, så det er et must, du kender nogen derovre.. Et dansk VISA, MasterCard o.lign. accepteres IKKE som betaling..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Uden at opfordre til det, vil jeg da gerne informere om, at det er muligt at oplåse (og jailbreake) ALLE iphones såvel 1. G og 3G (så vidt jeg er informeret)...


    - der kræver bare almindelige snilde, en time eller to samt lidt tålmodighed..


    Den billigste mulighed mig bekendt er at få den hjem fra UK; du skal dog bruge et UK kreditkort til betaling, så det er et must, du kender nogen derovre.. Et dansk VISA, MasterCard o.lign. accepteres IKKE som betaling..


    Det er korrekt de kan oplåses.


    folk kan jo bare prøve og taste: http://www.ebay.co.uk


    iPhone 3G fully unlocked - wupti - priser fra 400-500pund for en fuldt åben uden abboment, eller ca. 3200-4000 danske kroner plus porto.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Uden at opfordre til det, vil jeg da gerne informere om, at det er muligt at oplåse (og jailbreake) ALLE iphones såvel 1. G og 3G (så vidt jeg er informeret)...


    - der kræver bare almindelige snilde, en time eller to samt lidt tålmodighed..


    Den billigste mulighed mig bekendt er at få den hjem fra UK; du skal dog bruge et UK kreditkort til betaling, så det er et must, du kender nogen derovre.. Et dansk VISA, MasterCard o.lign. accepteres IKKE som betaling..


    Nogen link til eventuelt butikker hvor man kan lave dette stunt? :)

  • Kan det ikke passe, at Bibob også gerne vil til at forhandle Iphone 3G?


    Jeg mindes i hvertfald at have læst nogle artikler herom hos newz.dk


    Så måske du kan klare lidt ventetid?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Kan det ikke passe, at Bibob også gerne vil til at forhandle Iphone 3G?


    Jeg mindes i hvertfald at have læst nogle artikler herom hos newz.dk


    Så måske du kan klare lidt ventetid?


    der er blevet fortalt at de ikke ville.. i hvert fald hvad jeg kunne finde frem til på nettet..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    der er blevet fortalt at de ikke ville.. i hvert fald hvad jeg kunne finde frem til på nettet..


    Okay, ja så er der ikke så meget at gøre - i hvertfald hos dem.