Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 7. december 2003, 11:52

jeg har en dvd som jeg skal have kopieret til hd findes der et freeware programt til det?

2

søndag, 7. december 2003, 11:54

Citeret

Originally posted by mr_AcId_BuRN
jeg har en dvd som jeg skal have kopieret til hd findes der et freeware programt til det?

DVDShrink 3.0 beta.
Den tager alt, også menu.

The_Unforgiven

3

søndag, 7. december 2003, 12:06

når man har taget backup laver den det i sådan nogle vob filer? VIDEO_TS.VOB og VTS_01_0.VOB? så kan man da ikke se dem på pc? eller er det ikke meningen?

4

søndag, 7. december 2003, 12:19

jeg vil gerne have et program der kan lave dvd film til avi eller mpeg på min computer sådan at jeg bare kan se dem på computeren

hvis der er nogen der har et program til at lave dvd til avi eller sådan noget med en serial til så må i gerne lige sende en pm til mig ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "mr_AcId_BuRN" (07.12.2003, 12:23)

5

søndag, 7. december 2003, 12:27

www.easydivx.does.it

Det er nok den nemmeste måde at rippe DVD-film til AVI (DIVX). Du skal ikke selv gøre noget, udover at indtaste filmen længde (såfremt den ikke selv finder ud af det), audiokanaler, codec, aspect ratio og hvor du vil gemme den. Lad skidtet stå i 2 timer, og voila!

Det er den mest idiotsikre løsning på nettet. Du kan også selv rippe VOB filerne, og derefter lege med konverteringen. Men det her er nok det letteste, hvis du ingen erfaring har med det.

6

søndag, 7. december 2003, 12:34

Citeret

Originally posted by Voltmod
når man har taget backup laver den det i sådan nogle vob filer? VIDEO_TS.VOB og VTS_01_0.VOB? så kan man da ikke se dem på pc? eller er det ikke meningen?

Selvfølgelig kan du det: PowerDVD

The_Unforgiven

7

søndag, 7. december 2003, 12:35

Citeret

Originally posted by mr_AcId_BuRN
jeg vil gerne have et program der kan lave dvd film til avi eller mpeg på min computer sådan at jeg bare kan se dem på computeren

hvis der er nogen der har et program til at lave dvd til avi eller sådan noget med en serial til så må i gerne lige sende en pm til mig ;)

PowerDVD , så kan du se vob på pc.
Og du kan derefter lave dem til det du vil hvis du gider det.
Som en skrev så kan du eksperimentere med dem.

The_Unforgiven

9

søndag, 7. december 2003, 17:05

nu har jeg rippet en film men den laver lyden som en anden fil den er ikke oven i filen er det muligt at gøre sådan at den kommer oven i filmen

10

søndag, 7. december 2003, 18:25

www.dvdrip.dk does it ;) Den har link til et par andre sider, nogen af de "store".

11

søndag, 7. december 2003, 21:19

Nu skriver ud jo ikke meget om hvilket format du vil rippe DVD'en til - DVDR, SVCD, DivX/XviD ?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.