Clan: Hot or Not..?!

  • Hey! Jeg ville lige høre med folket med hva i synes om Spil claner og om i selv er med i en?
    Jeg selv er med i en Battlefield clan med den prangende titel af "Frag Loving men". [FLM]

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Jeg er Leder i min clan i CS, men lige nu ligger den stort set i ruiner...
    Ham der ejer vores server forlader clanen(har jeg hørt fra et andet medlem) og kan ikke få fat i nogen fra clanen.... ;(


    Men når det virker er det fedt at dyste mod andre claner og se hvor god clanen er.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • Er med i Geekboys.dk


    CS klan.


    Det er fee! :D


    http://www.xplayn.com/?id=2230


    Look on top =)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk
    hader det X(


    Alle mod de andre er mere min stil :D


    hehe... typisk dig Wolf... Altid anderledes! :P

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Geekboys.dk?? spiller nogen af jer ikke på Gamehall.dk?

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Hey! Jeg ville lige høre med folket med hva i synes om Spil claner og om i selv er med i en?
    Jeg selv er med i en Battlefield clan med den prangende titel af "Frag Loving men". [FLM]


    Uha, vidste ik vi havde en kendt bf'er herinde, er nu heller ikke fordi jeg er forfærdenlig meget herinde! :) Er selv med i en cs klan, vi stener sq for det meste bare på irc, alle synes vist efterhånden at cs er blevet lamt, i sær mere efter 1.6 :)) Men selv spiller også en del bf, nogle gange på bfgeeks.dk serveren ;) Men er begyndt bedre at kunne li' desert combat :D


    Nåh men vi fragges ved ;)

  • Quote

    Originally posted by marquis1


    Uha, vidste ik vi havde en kendt bf'er herinde, er nu heller ikke fordi jeg er forfærdenlig meget herinde! :) Er selv med i en cs klan, vi stener sq for det meste bare på irc, alle synes vist efterhånden at cs er blevet lamt, i sær mere efter 1.6 :)) Men selv spiller også en del bf, nogle gange på bfgeeks.dk serveren ;) Men er begyndt bedre at kunne li' desert combat :D


    Nåh men vi fragges ved ;)


    hehe... ja, det er en fed server vi har dér. Der er altid gang i den! Hedder du også marquis1 i Bf? synes at DC er for overdrevet. Der er ik rigtig noget spil i det...

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Originally posted by marquis1
    Nej, jeg "går" som MaRQuiS>[DK]..
    Tja, alle har jo deres smag, jeg synes flyene i det originale både er for kedelig og for langsomme, men det er lidt forskelligt sån hvad jeg er "til", men godt nok et stykke tid siden jeg har spillet det originale ;)


    men til gengæld realistiske!

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Jeg er med i en cs clan dog ikke som spiller mere som webmarster det mange af mine venner fra skolen der har den så det er da også lidt sjovt at være derinde.... spiller ikke selv cs syntes ikke det er sjovt... men jeg spiller dc det er sq et fedt spil... er ikke med i en dc clan da jeg ikke gider spille pcw vil heller sidde og stene rundt på en eller anden server ;-)

  • Quote

    Originally posted by sct_nicolaus
    Hey! Jeg ville lige høre med folket med hva i synes om Spil claner og om i selv er med i en?
    Jeg selv er med i en Battlefield clan med den prangende titel af "Frag Loving men". [FLM]


    Har spillet i clan siden 1998.
    Startede med Quake 2,derefter Kingpin (fedeste online ever :D ) ,så rtcw,sof 2 og nu Quake 3 (så længe det er sjovt.....)
    Om det ligefrem er hot, ved jeg ikke,men det er da sjovt nok,når det går holdet godt.

  • Jeg er ikke med i nogen clan og det skyldes at man føler sig forpligtet til at spille meget, når man er med i en clan. Så går det sjove lidt af det, synes jeg.


    Jeg synes heller ikke alle claner er lige "hotte".
    Et eks. er en clan jeg rendte i da jeg spillede BF Desert combat for nyligt. Khuda kaldte de sig. Jeg spiller for det meste CTF og de hersens Khuda gutter, havde en mani med at tilegne sig en 0,5 sniper og så ligge og fedtspille den i fjendens base, hvor jeg forsvarede flaget. Jeg kunne da se dem på bjergtoppene og så var det jo ret nemt at skyde dem med en kampvogn.
    Da jeg havde gjort det nogle gange (mange gange...hæ hæ), skiftede den ene af dem over på mit hold og begyndte at ville TK mig.
    Hvad sker der her, tænkte jeg. Derefter blev jeg beskyldt for at bruge et radar hack. Tsk tsk.... nogle fjolser. Jeg kunne da tydeligt se dem. :]


    Jeg spiller udelukkende Desert combat da Bf er mig et nummer for primitivt, men det er så min mening. ;)

  • Quote

    Originally posted by Slammand

    Geekboys.dk?? spiller nogen af jer ikke på Gamehall.dk?


    Dem fra Jydeland gør vist. En sjælden gang imellem. Men det er ikke noget vi gør så meget i :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    ja jeg har spillet cs i noed tid er nu kommet med i den klan som hedder team9...vi klarer os da ok vil jeg sige....


    mmm.... yeah right :]