Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 6. december 2003, 19:16

hej jeg har lige nu debiltel :)

hvor jeg betaler et abonnement

men vil gerne have et uden og hvor minut taksten er lavere.

og helst et hvor jeg kan beholde mit nuværende nummer.

hvem skal man vælge ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DEVIL_DK" (06.12.2003, 19:19)

2

lørdag, 6. december 2003, 19:19

Hos telmore er der aldrig is på koen...

/ OS: Win7 x64 \
/ GFX: PNY GTX570 \
/ PSU: Corsair TX750w \
/ RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
/ CPU: Intel I7-920 Box-køler \
/ HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
/ Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
/ Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

3

lørdag, 6. december 2003, 19:21

Citeret

Originally posted by |ToXiC|-EViL
Hos telmore er der aldrig is på koen...

Yes sir ;)

4

lørdag, 6. december 2003, 19:26

Jeg vil også varmt anbefale Telmore.

De kører på TDC's net, priserne er kanon - og deres service er også nice. Dvs, jeg har aldrig haft brug for den - så kan man heller ikke forlange mere :P

5

lørdag, 6. december 2003, 19:40

hvis du har dankort så vil jeg anbefale Smarttalk

89øre pr min
19øre pr sms og
0 abbonement :D :D :D :D :D

Smarttalk er Debitels internet udgave

6

lørdag, 6. december 2003, 20:00

har bestildt telmore der kan man betale med
netbank.

så må vi se hvornår DEBILTEL får sendt min simlock kode til mig sikkert ikke i år ROFL

7

lørdag, 6. december 2003, 20:03

takker for hjælpen gutter :)

"tænker" hvor mange af dem mon jobber ved telmore LOL

8

lørdag, 6. december 2003, 20:39

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
netbank.

så må vi se hvornår DEBILTEL får sendt min simlock kode til mig sikkert ikke i år ROFL

Det er noget Telmore hjælper dig med - altså at få unlocked din mobil så du kan komme igang med at bruge deres services ;)

9

lørdag, 6. december 2003, 21:19

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
netbank.

Du ringer da bare til dem og beder om den. Jeg fik min 3310 låst op pr. tlf. Nul problemo. ;)

10

søndag, 7. december 2003, 12:37

Bare et stort minus ved Telmore , har dem selv , de er begyndt at tage 99 kr for deres simkort , det gjorde de ikke før , og Sonofon er samme pris , bare ikke noget for simkort.

The_Unforgiven

11

søndag, 7. december 2003, 20:16

Arbejder ikke ved telmore og kan varmt anbefale dem - der har aldrig været nogle problemer og de er nogle fornuftige mennesker. Har haft telmore i snart to år nu 8)

12

mandag, 8. december 2003, 09:03

jeg kan anbefale cbb.... total iorden service og billige priser 99 øre for snak og 19 øre for sms og hvis du snakker meget kan du købe cbb plus så snakker du til 69 mener jeg... men er ikke sikker tjek cbb.dk de hjælper dig også med unlocking af mobilen hvis du ringer til dem... ellers send dit emi nummer osv. til mig over en pm eller mail så ska jeg nok klare den lille sag når jeg kommer hjem ;-) :))

13

mandag, 8. december 2003, 09:14

jeg ka anbefale Telia Express... gratis SMS, 1.20 i minuttet og 120 kr i måneden.. så hvis du sender mange SMS så er det nok smart.. Du kan dog ikke beholde din gamle nr, men det er vel ikke noget problem og fortælle folk du har fået nyt nr, via sms ;)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

14

mandag, 8. december 2003, 11:10

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven
Bare et stort minus ved Telmore , har dem selv , de er begyndt at tage 99 kr for deres simkort , det gjorde de ikke før , og Sonofon er samme pris , bare ikke noget for simkort.

The_Unforgiven

Det er da kun når du skal have et 64kb SIM-kort...!!

15

mandag, 8. december 2003, 11:21

Citeret

Originally posted by Señor Jenzen

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven

The_Unforgiven

Det er da kun når du skal have et 64kb SIM-kort...!!

NEJ.

TELMOREs startpakke koster 199 kr. Startpakken inkluderer et nyt mobilnr. eller flytning af dit nuværende nummer, et hurtigt 64 Kb SIM-kort (værdi 99 kr.), taletid for 100 kr. samt gratis forsendelse

Her kan du på få minutter blive kunde hos TELMORE. Når du har udfyldt de følgende fire sider, modtager du en kvittering på at aftalen er registreret.

Du kan vælge et nyt TELMORE mobilnr.
Det tager 1-3 arbejdsdage, før du kan ringe med dit nye SIM-kort.

Du kan også vælge at flytte dit nuværende mobilnr.
Det tager ca. 30 dage, før du modtager SIM-kortet. I denne periode kan du naturligvis bruge din telefon hos dit gamle selskab.

Mere end 150.000 netbetalinger gennemføres hver måned på TELMOREs hjemmeside, som hele tiden holdes sikkerhedsmæssigt opdateret. Du kan betale med Dankort, Visa, MasterCard, Nordea e-betaling eller Danske NetBetaling/BG Bank. Ved nummerflytning kan du dog kun benytte Dankort, Visa eller MasterCard.

The_Unforgiven

16

mandag, 8. december 2003, 11:29

Citeret

Originally posted by OriGiN
jeg ka anbefale Telia Express... gratis SMS, 1.20 i minuttet og 120 kr i måneden.. så hvis du sender mange SMS så er det nok smart.. Du kan dog ikke beholde din gamle nr, men det er vel ikke noget problem og fortælle folk du har fået nyt nr, via sms ;)

Har jeg lige haft og kan ikke anbefales medmindre du sender over 600 sms pr. måned. Det er nemlig hvad man skal sende af sms pr måned for at holde en pris på 20 øre pr sms.
Da jeg ikke bruger min tlf ret meget, har jeg skippet Telmore, da jeg ikke gider deres evindelige gebyrer på 7,50 kr, hvis du ikke har brugt for mindst 50 kr. i 3 mdr. Jeg har Telia ekstra nu. Samme pris som Telmore, nul abonnement og så kommer der først en regning, når du har brugt for over 200 kr. og der kommer ingen rykkere , hvis du har brugt for lidt. ;)
Der er så lige en lille ulempe ved det og det er at deres side ikke viser forbruget, hvor Telmores side er ok, hvad det angår.

17

mandag, 8. december 2003, 12:15

Citeret

Originally posted by The Hans

Citeret

Originally posted by OriGiN

Har jeg lige haft og kan ikke anbefales medmindre du sender over 600 sms pr. måned. Det er nemlig hvad man skal sende af sms pr måned for at holde en pris på 20 øre pr sms.
Da jeg ikke bruger min tlf ret meget, har jeg skippet Telmore, da jeg ikke gider deres evindelige gebyrer på 7,50 kr, hvis du ikke har brugt for mindst 50 kr. i 3 mdr. Jeg har Telia ekstra nu. Samme pris som Telmore, nul abonnement og så kommer der først en regning, når du har brugt for over 200 kr. og der kommer ingen rykkere , hvis du har brugt for lidt. ;)
Der er så lige en lille ulempe ved det og det er at deres side ikke viser forbruget, hvor Telmores side er ok, hvad det angår.

har telia express... er jeg glad for at have... sender også mellem 2000 og 3000 sms'er om måneden... og det falder ikke :rolleyes: me nu ringer jeg også lidt meget, så det løber hurtigt op, men har regnet lidt på det og selv om jeg valgte cbb eller telmor (eller noget) er det stadig billiger med express når eg er ope at sende så mange sms'er... for mange ting behøver man jo ikke at ringe om, det kan sagtens ordnes i en sms...

18

mandag, 8. december 2003, 12:57

Jeg bruger selv Telmore... Passer perfekt til mig. :))

God pris & de lejer sig jo ind på danmarks bedste net ... ;)

... Noget af de jeg bedst kan li er at jeg aldrig får en regning og jeg skal aldrig til at "tanke op" eller ligende. Det kan den selv sørge for og så får jeg bare lige en SMS når det sker. Passer mig helt fint... :)) ... Så der er altid penge på telefonen. Ikke mere vrøvl med det... :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (08.12.2003, 12:59)

19

mandag, 8. december 2003, 12:59

Citeret

Originally posted by GrillRotten

så længe du selv tror på det grill!!! :))

20

mandag, 8. december 2003, 13:01

Citeret

Originally posted by silver

Citeret

Originally posted by GrillRotten

så længe du selv tror på det grill!!! :))

He He.... Jeg VED det... ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.