Hjælp mig!

  • Hey guys


    desperat pige der søger lidt hjælp herinde:P håber der er nogen der kan komme med lidt gode forslag.
    Jeg har alle tiders kæreste som fylder 30 i næste måned, og seriøst jeg aner ikke hvad jeg skal give ham.. skulle jo gerne være lidt mindeværdigt


    han er ikk sådan generelt særlig interesseret i IT det er desværre min interesse og arbejde..


    men han er kvalitetsbevidst og desværre lidt for god til at købe de ting han vil have 14 dage før jul og lignende..


    alle gode ideer er meget velkomne

  • tjae, har han en konsol eller lign ? for så kunne en gaming chair eller et spil som guitar hero eller lign måske være sagen....alle mænd elsker legetøj...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Tja, hvis han køber de ting som han gerne vil have 14 dage før jul, er du vel nød til at lave en anderledes gave? Evt. noget som I kunne lave sammen. Jeg tænker på noget massage... måske? Den slags er piger vilde med, men altså... hvis min kæreste gav mig sådan en gave, ville jeg da blive glædeligt overrasket, også selvom jeg er en mand :P Måske en lille rejse til Italien/Spanien/varme lande. Sådan en rejse behøver ikke at koste en båndegård og man får oven i købet mange (forhåbentligt) positive minder.
    Sammen med sådan en gave kunne du evt. give ham noget parfume/tøj eller måske endda en flaske god vin hvis det er. Pynter da lidt på gavekortet/rejse biletterne ;)


    Ellers held og lykke med at finde en gave :)


    EDIT: Oh ja, havde næsten glemt... skal ikke rode mig for meget ud i det private, men altså... hvis vi snakker massage/rejse, så kunne man altid krydre lidt med noget frækt lingeri :$

  • En type gave vi i vores familie har haft stort held med er oplevelser. Det kan f.eks. være billetter til teatret eller et show (Niels Hausgaard, stand-up eller hvad der nu kunne have interesse).


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    En type gave vi i vores familie har haft stort held med er oplevelser. Det kan f.eks. være billetter til teatret eller et show (Niels Hausgaard, stand-up eller hvad der nu kunne have interesse).


    Anders


    Ka anbefale Andens ny show, kæft det sjovt!

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • nu jeg jo godt nok kvinde, men jeg tænker da også at hvis han har mere eller mindre alt han har brug for, så kunne det da være du ikke skulle en genstand til ham, men noget i kan opleve sammen, hvad end han godt kan lide eller falder i jeres begges smag selvfølgelig, det da også noget der bringer mindre frem hele livet og man aldrig kan smide væk :)


    held og lykke til.

  • En god Charter rejse til egypten.. har jeg hørt skulle ikke være så dyr og det skulle være SUPER lækkert :) og en frihed, da man ikke skal betale for noget..
    De charter hoteller man kommer på er der normalt 4+ resturanter så du kan prøve noget forskelligt. bare 1 uge eller 2..
    Bare et forslag.


    Intressere han sig for nogen form for sport??

  • Det er godt nnok nogle dyre gaver i må give jeres kærester hvis der mindst skal gives en rejse, sådan en uge et eller andet varmt sted løber hurtigt op i 10.000 hvis man er 2 personer der skal afsted med lommepenge osv.


    Jeg er af den overbevisning at mindre kan gøre det, syntes ideen om at købe en oplevelse som i kan dele frem for en eller anden ting er super god, men der kender du jeres smag bedst og må tænke lidt over hvad der kunne være sjovt/fedt for jer begge to.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().

  • Noget lækkert tøj. En eton skjorte eller lignede er jo super lækkert - hvis han altså er skjorte typen.


    Et lækkert ur - behøver ikke være dyrt men altid en rar ting.


    Telefon ku også være fint.

  • Hvad med at lave et slags kuponhæfte til ham med kuponer til fx. en middag på restaurant, massage, gratis tur i kanen, 1 dag med fuld kontrol over fjernbetjeningen osv...?

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    Hvad med at lave et slags kuponhæfte til ham med kuponer til fx. en middag på restaurant, massage, gratis tur i kanen, 1 dag med fuld kontrol over fjernbetjeningen osv...?



    gratis tur i kanen ??? den var ikke særlig gennemtænkt :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK



    gratis tur i kanen ??? den var ikke særlig gennemtænkt :)


    kan da være hun vil købe ham en luder for at spice ægteskabet op :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    kan da være hun vil købe ham en luder for at spice ægteskabet op :D


    Arrrh :P "Her skat, klamydia, gonoré og hiv... all in one!"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    Hvad med at lave et slags kuponhæfte til ham med kuponer til fx. en middag på restaurant, massage, gratis tur i kanen, 1 dag med fuld kontrol over fjernbetjeningen osv...?


    Du får det til at lyde som om du ikke er vandt til at pigerne hopper i kanen med dig gratis :D

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    kan da være hun vil købe ham en luder for at spice ægteskabet op :D


    Ja eller2. Hva med en rejse for jer 2 en tur om på den anden side af kloden. Det er lidt dyrt men kan blive en oplevelse for livet. Thailand er et godt bud. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Ja eller2. Hva med en rejse for jer 2 en tur om på den anden side af kloden. Det er lidt dyrt men kan blive en oplevelse for livet. Thailand er et godt bud. :)


    kun et forslag med den gratis tur i kanen godt nok.


    I tilføjelse til Baloos post kan jeg anbefale Australien (meget dyrt) eller Japan (har godt nok ikke været i japan endnu, men det skal nok komme en dag :P)


    men Australien har en masse at byde på (har selv boet dernede i 1½ års tid og har ikke engang set det hele :D)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200