Hvordan går julefrokosterne?

  • Hey alle...



    Har i været til nogle julefrokoster indtil videre? Dem er der jo mange af lige for tiden...


    Har selv været til nogle stykker, skal sgu aldrig drikke igen :D .. Senest var det her i weekenden, og sådan så bagagerummet ud på vej til festen, plus jeg alverdens sprut på bagsædet, fik sgu ikke lige taget et billed, men bilen sænkede sig da lige et centimenter :D



    ... og nej, jeg kørte ikke hjem bagefter =) og ja, ved godt det en tøsedrik, men fik dem sgu alle gratis og det kunne jeg ikke sige nej til, havde fucking ondt i knolden dagen efter :P

  • Rød sodavand? :D De ser lidt forkerte ud i farven?
    Men har kun været til én indtil videre, og skal så i morgen og 2-3 mere tættere på og efter jul. Den første var nu ikke en killer, men den i morgen bliver lidt grum :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Rød sodavand? :D De ser lidt forkerte ud i farven?
    Men har kun været til én indtil videre, og skal så i morgen og 2-3 mere tættere på og efter jul. Den første var nu ikke en killer, men den i morgen bliver lidt grum :$



    Det røde cult shakere, har heller aldrig set dem før.. Selvom jeg drak en helt del af dem, nåede jeg sgu ikke og læse hvad det var for noget, men de smager præcis som rød sodavand, bare med alkohol og alt for meget brus, man bøvser som en gal af dem..

  • Tjah. Det kunne gå bedre. Vi havde julefrokost i whiskeyklubben for 1,5 uge siden, men jeg kunne ikke deltage fordi jeg fik en hastetur på søen i 14 dage (kom hjem for en uges tid siden).
    Det skal lige siges at julefrokosten blev holdt i min lejlighed (på trods af mit fravær) så jeg var lidt nervøs for hvordan der så ud da jeg kom hjem.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Det er vist nogen der er lavet i anledning af julen..synes jeg jeg har hørt i radioen. Da jeg smagte en til sidste julefrokost var jeg så stiv at jeg ikk ku smage forskel alligevel så skal ikke kunne sige om der er en reel forskel eller om det bar er farven.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Det er vist nogen der er lavet i anledning af julen..synes jeg jeg har hørt i radioen. Da jeg smagte en til sidste julefrokost var jeg så stiv at jeg ikk ku smage forskel alligevel så skal ikke kunne sige om der er en reel forskel eller om det bar er farven.



    Der er nærmest heller ingen forskel fra de røde og de normale, men syntes der meget mere brus i de røde, så de minder om røde sodavand...

  • har ikke været til en eneste :-/


    da firmaet holdte var jeg syg :-(


    og da en ven holdte havde jeg barn den weekend og en helveds masse planer, så det blver ikke til meget i år, blev det heller ikke sidste år da jeg havde døgnvagt næsten hele dec. mdr. så kunne jo hverken drikke eller noget :-(


    tager revance næste år så bliver det dobblet op, om jeg så selv skal holde den vilde julefrokost :)


  • Hold en kæmpe Tweak.dk Julefrokost :clap:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2