Gym 2 års opgave

  • Som mange andre er jeg ved at skrive min 2. års opgave. Situationen er blot lidt uheldig på den måde at jeg var til begravelse samme dag som vi fik information i større rapport skrivning.


    Jeg er derfor ikke sikker på at den er korrekt udformet, og at jeg har "gjort som man bør gøre", så hvis en herinde kunne hjælpe mig ved at kigge den igennem, og se om det er sådan man gør ville det være dejligt. Jeg har naturligvis skrevet mange rapporter før, men aldrig så store som denne 2. års opgave.


    Jeg forventer udelukkende konstruktiv feedback, dvs. ingen facit eller synd i form af du DU skriver på opgaven..


    Da opgaven ikke er afleveret ønsker jeg ikke at uploade den offentligt, da det senere kan betragtes som snyd.


    Og ja, jeg har brugt http://www.skrivopgave.dk og set på det udleverede materiale, jeg føler dog ikke det er fyldest gørende.


    På forhånd tak.


    - Christian.

  • Er det den SRO opgave vi snakker om? For så har jeg lige fået min tilbage, og har nogle fine skemaer jeg kan sende til dig hvis det er?
    Altså Studieretnings Opgaven?


    (Jeg fik 10 for min, og blev især rost for opstilling og lign. så kan da godt lige give et kig hvis du har lyst)