Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

lørdag, 6. december 2003, 13:46

Citeret

Originally posted by dkwolf

Citeret

Originally posted by master
Det lyder lidt som Bondefangeri for mig.......

men jeg er ikke overrasket når det er TDC der gør det........ ikke et ondt ord mod jer der arbejder for tdc, da jeg går ud fra i intet har med de beslutninger at gøre ;)

hva er der bondefangeri i det?
Dem der har 256/128 nu får jo en 512/128 til 27kr mere i kvatalet ? hvis det er bondefangeri så er du ikke normal og ved ikke hvad det ord betyder.
Dem der har 1024/256 nu kommer til at stige 42kr i kvatalet men får en 2048/128 i stedet for....

Og hvis folk ikke kan lide den nye pris politik så skift udbyder.

Det gør de sikkert også :D

42

lørdag, 6. december 2003, 13:51

Citeret

Originally posted by The Hans

Citeret

Originally posted by DarkhorZe
Jeg kan ikke rigtig finde rundt i det længere. Hjælp mig lige her Hans hehe. Måske jeg skulle ringe ind til TDC på mandag og få mig en snak med dem :) Hvis jeg ka få 2048/256 til omkring det samme som jeg gir for 1024/256 nu så jeg glad nok...

Gerne. ;)
Fra senest 1. marts til 1. juli får du en 2048/256 til samme pris som 1024/256.
Efter 1. juli koster forbindelsen 599 og du kan ikke beholde din 1024/256, såvidt som jeg forstår på det hele. Så er det op til dig om du er glad eller ked af det. Fakta er at prisen stiger efter 1. juli, selv om hastigheden også stiger. ;)
Man bliver på det nærmeste tvunget til at vælge en højere hastighed. Lumpent salgstrick fra TDC synes jeg. :(

Minder lidt om dansk-kabel/tv
Deres internetforbindelse var ret god.
512/256 for 249 pr måned.Det kunne jeg fint leve med.
Så steg prisen 15 kr pr/mdr.Det var også okay.
Så kunne vi pludselig ikke få fast ipadresse mere.Så blev jeg tvunget til at købe en router,såfremt jeg ville have begge pc'ere online.
Okay,købte så deres router.
2 mdr. senere ændrede de alle forbindelser,så jeg nu kun havde 512/128,men samtidig steg prisen til 349 pr måned.......(de skulle angiveligt følge TDC's? forbindelser)
Der blev boksebolden dælme også brugt fligtigt :D
Damn jeg var negativ.
Så de fik en opsigelse.

43

lørdag, 6. december 2003, 14:42

Citeret

Originally posted by sam

Citeret

Citeret

Originally posted by master
Det lyder lidt som Bondefangeri for mig.......

men jeg er ikke overrasket når det er TDC der gør det........ ikke et ondt ord mod jer der arbejder for tdc, da jeg går ud fra i intet har med de beslutninger at gøre ;)

hva er der bondefangeri i det?
Dem der har 256/128 nu får jo en 512/128 til 27kr mere i kvatalet ? hvis det er bondefangeri så er du ikke normal og ved ikke hvad det ord betyder.
Dem der har 1024/256 nu kommer til at stige 42kr i kvatalet men får en 2048/128 i stedet for....

Og hvis folk ikke kan lide den nye pris politik så skift udbyder.

Det gør de sikkert også :D

så vil jeg da sige tak - fri for at høre den whine fra folk.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

44

lørdag, 6. december 2003, 15:46

tja men wolf det er da lidt kedeligt og ska ha halveret sin upload

MSI R9 390X 8GB
3*27" Samsung syncmaster A350

45

lørdag, 6. december 2003, 16:36

Citeret

Originally posted by sehested

ja det er vi da enige om - men de priser der gælder fra 1/7 er jo billigere end CCs priser! Så jeg kan ikke se hvad folk hyler for

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

46

lørdag, 6. december 2003, 16:58

Citeret

Citeret

ja det er vi da enige om - men de priser der gælder fra 1/7 er jo billigere end CCs priser! Så jeg kan ikke se hvad folk hyler for

Det er da muligt ,det er billigere,men folk er jo afskåret for at have en lille forbindelse,hvis det er det,de ønsker!!
Men okay,hvis TDC ikke gider have dem som kunder,så er det da en smart måde,at få dem presset væk på....

47

lørdag, 6. december 2003, 17:45

Citeret

Originally posted by sam

Citeret

Citeret

Det er da muligt ,det er billigere,men folk er jo afskåret for at have en lille forbindelse,hvis det er det,de ønsker!!
Men okay,hvis TDC ikke gider have dem som kunder,så er det da en smart måde,at få dem presset væk på....

Den kan jeg ikke lige se logiken i - du får dobbelt download og samme upload i 6 måneder uden mer pris. Efter den tid kan du selv vælge om du vil betale lidt mere for det. Det fleste "normale" folk bruger jo ikke upload til særlig meget -> dem der hyler på dette forum er jo folk som typsik nok sidder med diverse programmer som eMule og andet.

48

lørdag, 6. december 2003, 20:21

Citeret

Den kan jeg ikke lige se logiken i - du får dobbelt download og samme upload i 6 måneder uden mer pris. Efter den tid kan du selv vælge om du vil betale lidt mere for det. Det fleste "normale" folk bruger jo ikke upload til særlig meget -> dem der hyler på dette forum er jo folk som typsik nok sidder med diverse programmer som eMule og andet.

Hmmmm....Nu var det mig, der oprettede denne tråd og min pointe var mere det med den såkaldte julegave fra TDC.
1. marts har nu ikke ret meget med jul at gøre, synes jeg. ;)

Nu synes jeg at jeg føler lidt, som min kone gjorde, da hun for et par dage siden, fik besked på at møde på arbejde senest 21.50, for de skulle have en anerkendelse fra arbejdsgiveren, fordi de havde knoklet for et indhente noget af det de var bagefter. De fik en skide paraply, som arbejdsgiveren endda havde fået gratis fra et andet firma.
Er da lidt a la den såkaldte julegave. Der var ingen. ;)

Hurtige upload hastigheder er nu også en god ting, når man sender billeder i mails og sætter en Mohaa eller BF server op. ;)

Jeg forstår ikke det med at slippe for folks whinen ?(
Der er da absolut intet i denne tråd, der er møntet på dig. ;)
Jeg tror mere, at dem der hyler højest, er dem der har mindst penge til det og det må være forståeligt nok. Det skulle i så fald være mig, der hyler højest... he he. ;)

Det er da helt fint, at man kan få en hurtigere forbindelse billigere og det kan man jo. Slet ingen tvivl om det. Jeg kan da huske da jeg gav næsten 1000 kr pr. måned for en 2048/512.
Man bliver bare ikke spurgt om man vil og fakta er, at man skal til at punge ud med flere penge og det synes jeg er forkert. ;)

Det kan da godt være du synes jeg også whiner nu, men det er nu over den julegave jeg havde sat næsen op efter. Er jeg skuffet over jeg ikke fik. Øv :(

49

lørdag, 6. december 2003, 21:07

Citeret

Citeret

Originally posted by sam

Citeret

Citeret

LOL
damn du er dum at høre på
Læs lige igen
TDC fjerner de små forbindelser.Der er altså folk, som ikke har brug for større forbindelser, end de har idag.
De er sq dem som TDC jager væk.
Dobbelt download siger du.Jamen,er det ikke indirekte, at opfordre folk til downloade mere?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "sam" (06.12.2003, 21:08)

50

lørdag, 6. december 2003, 21:23

Citeret

Hvad at få penge ind angår..... Let the war begin. ;)
Det gør den på mandag. [SIZE=3]Lægeerklæring[/SIZE] , sagsbehandler, advokat og hele svineriet. :evil:

nåååh...hehe...det må da være dyrlægen! :) ho ho ho...:P

51

lørdag, 6. december 2003, 23:19

Citeret

Originally posted by sam
LOL
damn du er dum at høre på
Læs lige igen
TDC fjerner de små forbindelser.Der er altså folk, som ikke har brug for større forbindelser, end de har idag.
De er sq dem som TDC jager væk.
Dobbelt download siger du.Jamen,er det ikke indirekte, at opfordre folk til downloade mere?

Ok 512/128 er jo samme pris som 256/128 var jo - og tjaa opfordre til at downloade mere måske. Jeg har snakket med mange som var utilfredse med hastigheden på en 256/128 og en måde at løse det på er jo ved at give dem 512/128 til samme pris (eller ok 9kr mere pr måned)

52

lørdag, 6. december 2003, 23:20

Citeret

Hmmmm....Nu var det mig, der oprettede denne tråd og min pointe var mere det med den såkaldte julegave fra TDC.
1. marts har nu ikke ret meget med jul at gøre, synes jeg. ;)

1 marts er også det seneste tidspunkt det vil blive rettet på - de begynder 1/1-04 med at opgradere dem. Du skal tænke på at det er over 350.000-400.000 kunder der skal rettes og det er lidt svært at klare på 2-3 uger.

53

tirsdag, 9. december 2003, 14:22

jeg har lige bestilt 2024/128 istedet for min 1024/256 da jeg kan få det til samme pris MEN kan jeg risiker at jeg skal vente helt til marts?

54

tirsdag, 9. december 2003, 14:42

lige 1 ting mere :D, hvis jeg så for 2mbit så skal jeg da kun betale de 535 og ikke det normal vel?

p.s jeg har brugt opgradering på Tdc.dk

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.