Den mest extreme "bil" i har set

  • Et lille kort spørgsmål til folket :)


    Hvad er den mest extreme "bil" folk har set og vel og mærke har et billede af.
    Fik lige snuppet et af den her tjaa hvad skal man kalde den... truck :)
    Fattede ikke helt at den er helt lovlig at køre i og manden bruger den hver dag. Vi stod nogle stykker bare og gloede på den i et stykke tid.


    Den er spottet ude for an Qualcomm stadium i San Diego her for en lille 1½ uges tid siden, da jeg var ovre og se noget NFL.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Det er en Ford F-150 eller F-250


    Min far har en F-150 og den ligner meget! - Men også den eneste i Danmark på hvide plader :)


    Og den mest ekstreme bil jeg har set, er nok min fars Ford GT eller hans custom build Sheldby GT/SC (Nyerer version af GT 500) hehe :)


    Her er min fars bruger på bilgalleri.dk - Ford GT'en er der desværre ikke :/
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=41796



    [Blocked Image: http://upload.wikimedia.org/wi…ons/c/cd/2005_Ford_GT.jpg]
    [Blocked Image: http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/1289481.jpg]

    | Asus ROG Strix Z370-E |
    | Intel I7 8700K @ 5.0 Ghz |
    | Corsair H150i Pro |
    | HyperX Fury 16GB 2400Mhz |
    | Asus ROG Strix GTX 1070ti |
    | Corsair RM850x |

    Rettet 2 gange, sidst af pAzquee ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    [Blocked Image: http://bilgalleri.dk/uploads_large_wm/440965.jpg?14-07-2008%2022:49:17]


    Den her ... KORS HVOR ER DEN GRIM!! Men den er fandme også ekstrem.


    I det mindste er da kun en Skoda de har skampryglet til ukendelighed.


    oh dear god....


    Spørgsmålet skulle vel egentlig være HVORFOR!??..... :boxed:

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Jeg var i USA på ferie for et par år siden, hvor jeg og en ven kørte tværs over. Der så vi rigtig mange vilde biler. Lige hvilken der var den mest extreme ved jeg ikke, måske en af de stretched Hummer limousiner i Vegas (selv om de i bund og grund er grimme).
    Vi kørte også på en vejstrækning hvor der kom en hel flok sportsvogne mod os sandsynligvis på vej hjem fra et eller andet træf. Vi mødte nok et 150-200 biler (Lamborghini, Ferrari, Ford GT osv osv.).


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sunshine2003
    Hva arbejder din far med 8o


    Tidligere formand for Mustang Klubben, ræser kører, 2 små andre firmaere.

    | Asus ROG Strix Z370-E |
    | Intel I7 8700K @ 5.0 Ghz |
    | Corsair H150i Pro |
    | HyperX Fury 16GB 2400Mhz |
    | Asus ROG Strix GTX 1070ti |
    | Corsair RM850x |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg var i USA på ferie for et par år siden, hvor jeg og en ven kørte tværs over. Der så vi rigtig mange vilde biler. Lige hvilken der var den mest extreme ved jeg ikke, måske en af de stretched Hummer limousiner i Vegas (selv om de i bund og grund er grimme).
    Vi kørte også på en vejstrækning hvor der kom en hel flok sportsvogne mod os sandsynligvis på vej hjem fra et eller andet træf. Vi mødte nok et 150-200 biler (Lamborghini, Ferrari, Ford GT osv osv.).


    Anders


    Min far var over i Nevada og kører med Ford GT'er da han lige havde købt sin. Og der var altså min. 100 Ford GT'er, det skulle vel ikke være det du har set?

    | Asus ROG Strix Z370-E |
    | Intel I7 8700K @ 5.0 Ghz |
    | Corsair H150i Pro |
    | HyperX Fury 16GB 2400Mhz |
    | Asus ROG Strix GTX 1070ti |
    | Corsair RM850x |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg var i USA på ferie for et par år siden, hvor jeg og en ven kørte tværs over. Der så vi rigtig mange vilde biler. Lige hvilken der var den mest extreme ved jeg ikke, måske en af de stretched Hummer limousiner i Vegas (selv om de i bund og grund er grimme).
    Vi kørte også på en vejstrækning hvor der kom en hel flok sportsvogne mod os sandsynligvis på vej hjem fra et eller andet træf. Vi mødte nok et 150-200 biler (Lamborghini, Ferrari, Ford GT osv osv.).


    Anders


    Gumball?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af pAzquee


    Min far var over i Nevada og kører med Ford GT'er da han lige havde købt sin. Og der var altså min. 100 Ford GT'er, det skulle vel ikke være det du har set?


    Nej jeg kan ikke helt præcis huske hvor det var, men ved det var mellem Chicago og Yellowstone. Og det var heller ikke kun Ford GT. Det var en blanding af ALT indenfor den genre. Det var i juli måned 2006.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens


    he he det var også min første tanke, næste som tøs, " er han eller du sigle" :razz:


    Han er en gift mand, beklager :D

    | Asus ROG Strix Z370-E |
    | Intel I7 8700K @ 5.0 Ghz |
    | Corsair H150i Pro |
    | HyperX Fury 16GB 2400Mhz |
    | Asus ROG Strix GTX 1070ti |
    | Corsair RM850x |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolfoh dear god....


    Spørgsmålet skulle vel egentlig være HVORFOR!??..... :boxed:


    Jeg ved det virkelig ikke. Fordi folk har en fuldstændig hjernedød opfattelse af hvad en pæn bil er vil jeg formode. Søg efter de bedst bedømte på Bilgalleriet, så vil du se at verden ikke står længere. Der er blandt andet også et par Audier, der er bliver pryglet på det groveste.


    Eksempelvis står den der Skoda højere oppe end nogen Ferrari eller Lamborghini derinde. Jøsses...


    Men hvad gør man ikke for at komme på forsiden af det ekstremt seje og højt-respekterede VMAX blad. (Hahahaha)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens


    og dig :razz:


    Dj revax: Neeejjjjj aldrig da :oops:


    Single, men beklager, er kun 15 :D

    | Asus ROG Strix Z370-E |
    | Intel I7 8700K @ 5.0 Ghz |
    | Corsair H150i Pro |
    | HyperX Fury 16GB 2400Mhz |
    | Asus ROG Strix GTX 1070ti |
    | Corsair RM850x |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    Den er spottet ude for an Qualcomm stadium i San Diego her for en lille 1½ uges tid siden, da jeg var ovre og se noget NFL.


    Det er ikke engang den værste. De 3 måneder i 2005 jeg boede i Californien så jeg flere biler der var hævet mere end den der - desværre er det ikke noget jeg har billeder af.


    Jeg forstår dog ikke helt hvorfor det er fedt at skulle bruge en trappestige for at komme ind i sin bil :))

  • Har ikke billede af det liggene men jeg var på ferie i italien og vi var fordi at bil museum og inde i forhallen holder der så lige en Lancia Stratos og en Audi Ur Quattro ved siden af hinanden begge var ægte rally biler ikke kopier og den audi var en af de biler som hende den kvindelige rallykøre havde kørt i michiel et eller andet.


    Der var en meget stor savl pøl ved begge biler efter jeg havde været der :D