Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 12. december 2008, 16:42

Hey tweakers..

Står og skal købe 2 gaver til pakkelegen med famlien d. 23. men kan simpelthen ikke finde på noget! :boxed:
Så jeg står og mangler 2 latterlige eller sjove gave til MAX 50 kr stykket. Har i nogle idéer om hvad jeg kan købe og hvor jeg kan købe det? Helst ikke på nettet :)

Mvh.

2

fredag, 12. december 2008, 17:33

Du skal altid købe det, som ingen gider at have :D
Bare tag en tur ned i byen og køb det du synes er åndsvagt. :T

Kan huske at min gave sidste år, Røget Jule-pølsesnack (smagte og stank ækelt), blev en stor succes.. Det var i hvert fald underholdende. Til pakkespil må gaverne ofte ikke koste så meget, så det er ikke det vilde man kan købe, så sats på det sjove :D

AMD Athlon 64 Processor 3400+
2048MB DDR PC3200 RAM
ATI HD4850 512MB DDR3

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "asgerbj" (12.12.2008, 17:35)

3

fredag, 12. december 2008, 18:08

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

4

fredag, 12. december 2008, 19:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af asgerbj
Du skal altid købe det, som ingen gider at have :D
Bare tag en tur ned i byen og køb det du synes er åndsvagt. :T

Kan huske at min gave sidste år, Røget Jule-pølsesnack (smagte og stank ækelt), blev en stor succes.. Det var i hvert fald underholdende. Til pakkespil må gaverne ofte ikke koste så meget, så det er ikke det vilde man kan købe, så sats på det sjove :D

Hehe, hvor kan man få sådan noget? Den lokale slagter?

5

fredag, 12. december 2008, 19:11

Men i så fald, jeg prøver "Søsterne Grene", de har altid lidt at vært.

Coolstuff.dk - SODOKU TOILET PAPIR!! :D Fuck det må jeg eje.

6

fredag, 12. december 2008, 20:13

Hvad med Tiger?
Der har de også sudoku-toiletpapir. Og alt muligt andet. Og et hovedmassagepiskeris. (Cobbertopper). Hvad folk end kalder dem. Ahhh de er så fantastiske!

- Trine, hende den fine

7

fredag, 12. december 2008, 20:37

Fik engang en pakke hundekiks, det var genialt (har IKKE hund :P)

HEJ VEN

8

fredag, 12. december 2008, 20:44

Jamen det er jo dejligt med al den hjælp. Tror jeg tager et smut i Tiger og dyehandlen.. Det skal sku nok blive godt :D

Tak for hjælpen.

9

fredag, 12. december 2008, 21:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af pAzquee
Hey tweakers..

Står og skal købe 2 gaver til pakkelegen med famlien d. 23. men kan simpelthen ikke finde på noget! :boxed:
Så jeg står og mangler 2 latterlige eller sjove gave til MAX 50 kr stykket. Har i nogle idéer om hvad jeg kan købe og hvor jeg kan købe det? Helst ikke på nettet :)

Mvh.

står i samme problem som dig, sakl også købe 2 gaver til max 50 kr. og er fuldstændig blank for ide'er har været rundt i forskellige butikker men har ikke fundet noget som man sådan kan bruge til pakkeleg.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=15807&sid=[/IMG]

10

fredag, 12. december 2008, 21:11

Det må da siges at være fantasiløst hvis du ikke kan finde random gaver til en 50'er stykket... det er sq da bare at gribe nogle varer der koster det ønskede beløb, sålænge det ikke skal være på køl eller frost, så kan det da være fuldstændig ligegyldigt hvad der er i pakkerne.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

11

fredag, 12. december 2008, 21:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af ayu
Det må da siges at være fantasiløst hvis du ikke kan finde random gaver til en 50'er stykket... det er sq da bare at gribe nogle varer der koster det ønskede beløb, sålænge det ikke skal være på køl eller frost, så kan det da være fuldstændig ligegyldigt hvad der er i pakkerne.

tror måske lidt det kommer an på hvilken type familie man har, for normalt plejer vi bare og købe sådan noget gøk og gejl til 10 kr, men i år er det lavet om, det skal være noget man kan bruge og så er pisen sat op til 50kr.

syntes det svært og skulle finde noget alle har mulighed for og bruge når det ikke må være køkken ting, eller som sagt ubrugligt !

12

fredag, 12. december 2008, 22:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af nonsens
tror måske lidt det kommer an på hvilken type familie man har, for normalt plejer vi bare og købe sådan noget gøk og gejl til 10 kr, men i år er det lavet om, det skal være noget man kan bruge og så er pisen sat op til 50kr.

syntes det svært og skulle finde noget alle har mulighed for og bruge når det ikke må være køkken ting, eller som sagt ubrugligt !

Det var da kedeligt, alle kan da bruge 15-20 pakker gær :D eller passende mængder tun i dåse :P

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

13

fredag, 12. december 2008, 22:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af ayu

Citeret

Oprindeligt indlæg af nonsens

Det var da kedeligt, alle kan da bruge 15-20 pakker gær :D eller passende mængder tun i dåse :P

he he jaa, rigtig, tror dog min mor vil blive pænt skuffet over sådan en gave :P

må se om man ikke kan hitte på noget, var i sådan en 10'er butik i dag og fandt en masse som jeg normalt ellers ville ha købt, sjove mærklige ting, men nu må det jo ikke være sådan mere :-/

14

fredag, 12. december 2008, 23:35

Nå, men jeg vil smutte ned og købe noget Sudoku toilet papir og andet gøgl til pakkelegen, tak for hjælpen :)

15

lørdag, 13. december 2008, 00:44

Det er heller ikke værst med noget toilet golf:)

E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
Corsair 550W - Maxtor 250GB
Antec p182

16

lørdag, 13. december 2008, 11:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe
Det er heller ikke værst med noget toilet golf:)

go griner :9xo men syntes dog ligde det er over pakkelegs prisen og give næsten 200kr. :)

17

lørdag, 13. december 2008, 14:02

www.deal-extreme.com
det er lidt sent ude, men måske kan du nå at få det til tiden - det burde du kunne. Til under 50kr pr forsendelse bliver du ikke ramt af postdanmarks griske gebyrhænder og der er ikke told eller moms. Forsendelsen er gratis, så shop bare løs.

18

fredag, 27. marts 2015, 05:10

Jeg tror ligesom at han har købt pakkerne for meget lang tid siden. :-)

Tråden er jo helt tilbage fra 2008. O

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "mapples" (01.04.2015, 04:40)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.