21

fredag, 5. december 2003, 01:11

Ej, vil ikke grave i det mere...
Holde warez langt væk fra "emnerne",,, og vis det endelig sker så come and stop me! ;) :))

Go'nat piger..! skal op igen om 6 timer :(

22

fredag, 5. december 2003, 01:11

Citeret

Originally posted by Noobie
Hvordan programmet fungere?.. er det ikke næsten ligesom at give mig et netværk jeg kan joine til at hente mp3's...

Du skulle IKKE spørge ? he he ;)

Citeret

Kan selvfølgelig, også forestille mig at være i jeres/dit sted hvor man skal sætte grænsen?.. men altså ja..

jow tak - også derfor jeg bare synes at hvis folk har den trang kan de finde de fora der er beregnet til den slags. Her drejer det sig om at hygge-snakke om.. ja alt efterhånden ;) *G*

23

fredag, 5. december 2003, 01:21

Citeret

Ej, vil ikke grave i det mere...
Holde warez langt væk fra "emnerne",,, og vis det endelig sker så come and stop me! ;) :))

Go'nat piger..! skal op igen om 6 timer :(

Hehe, skal slet ikke i seng. Arbejder her i nat og tager bussen kl 0645 i skole, så jeg kan få afleveret skidtet. Fandeme godt det snart er weekend...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Torque" (05.12.2003, 01:23)

24

fredag, 5. december 2003, 01:25

Citeret

Originally posted by Torque
Fandeme godt det snart er weekend...

uhmm... har fri hver fredag :D

25

fredag, 5. december 2003, 01:49

Citeret

Originally posted by Aerial

Citeret

Originally posted by Torque
Fandeme godt det snart er weekend...

uhmm... har fri hver fredag :D

Røvh€&#!/ :D

Kors, det kunne jeg godt bruge...

26

fredag, 5. december 2003, 08:49

Angående Kazaa og napster og hvad de nu ellers hedder, så fik jeg en sjov popup reklame da jeg loggede ind på Tweak.dk her til morgen. Det var en reklame for et program der hedder Ishareit. Napster lives on.

Jeg vil næsten håbe at det er noget skidt jeg har fået ind på min PC og ikke en reklame der er relateret til Tweak sitet eller hosten. ;)

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

27

fredag, 5. december 2003, 09:18

Citeret

Originally posted by Twilight
Angående Kazaa og napster og hvad de nu ellers hedder, så fik jeg en sjov popup reklame da jeg loggede ind på Tweak.dk her til morgen. Det var en reklame for et program der hedder Ishareit. Napster lives on.

Jeg vil næsten håbe at det er noget skidt jeg har fået ind på min PC og ikke en reklame der er relateret til Tweak sitet eller hosten. ;)

Hehe.. :)
Dem ser jeg slet ikke... Avant stopper dem inden de kommer frem.. :)

28

fredag, 5. december 2003, 09:22

Citeret

Hvis du har messenger el. andet af den slags, ku'' det "snilt" være derfra. Mange af sådanne onliine-ting er guf for spammere og andet "snot" X(

29

fredag, 5. december 2003, 09:27

Citeret

Originally posted by bentzin

Citeret

Hvis du har messenger el. andet af den slags, ku'' det "snilt" være derfra. Mange af sådanne onliine-ting er guf for spammere og andet "snot" X(

Det er på min arbejds PC, så jeg har hverken messenger eller andet skummelt software. Sidder også bag en server, så jeg går ud fra at sikkerheden er i orden. Men selvfølgelig kan man jo aldrig vide. :rolleyes:

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

30

fredag, 5. december 2003, 09:46

Citeret

Originally posted by Bubbi

Citeret

Hehe.. :)

Avant længe leve :D:D

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

32

fredag, 5. december 2003, 10:59

Citeret

Originally posted by Bubbi

Samme her - bruger det godtnok i form af Mozilla 1.5 og Google toolbar til IE ;)

33

lørdag, 6. december 2003, 16:01

Citeret

Originally posted by DarkhorZe

Citeret

Nu er meningen, at jeg ikke "rigtigt" spørger om dette, men.. ja i ved..

Vis jeg nu spurgte noget vedr. mIRC og mp3 network?.. så var tråd lukket?

kazaa snak? lukket?

Hvor svært kan det være?

mp3 af copyrightbeskyttede musiknumre = Warez
KaZaA = Warez

Godaften til jer begge to forresten - husk nu at sove lidt Aerial ;)

Copyright beskyttet MP3/musik = warez... jowjow..
KaZaA er ikke warez... kazaa er det 2p2 program... men de fleste folk der bruger det, bruger det jo nok til warez ting og sager.... men i sig selv er kazaa ikk warez...

Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?

The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.