Regler på Tweak.Dk @ Mp3 og Warez

  • Warez-snak er bare bandlyst - sådan er det. Så er det fuldstændig underordnet i hvilken sammenhæng og til hvilket formål. Tråde omkring dette bliver lukket med det samme :evil:


    Forresten så burde du næsten ha en anelse om det selv, da jeg lukkede en af dine warez-tråde i går ? :]

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Hvordan lyder reglerne, inderfor at snakke om mp3/warez her på tweak?! :O


    Tjekkede lige hurtigt F.A.Q. , men fandt ikke noget om det!


    Nu har du snart været her noget tid - burde da ha været gået op for dig at AL form for warezsnak er banned...

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Forresten så burde du næsten ha en anelse om det selv, da jeg lukkede en af dine warez-tråde i går ? :]


    Woot?!... nej da, :O:O:O ???? hvilkeN?.. fatter ingenting

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Nu er meningen, at jeg ikke "rigtigt" spørger om dette, men.. ja i ved..


    Vis jeg nu spurgte noget vedr. mIRC og mp3 network?.. så var tråd lukket?


    kazaa snak? lukket?


    Forstår slet ikke hvor du vil hen ? Du må uddybe dine spørgsmål lidt bedre hvis det er spørgsmål du forventer svar på ;)

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Nu er meningen, at jeg ikke "rigtigt" spørger om dette, men.. ja i ved..


    Vis jeg nu spurgte noget vedr. mIRC og mp3 network?.. så var tråd lukket?


    kazaa snak? lukket?


    Hvor svært kan det være?


    mp3 af copyrightbeskyttede musiknumre = Warez
    KaZaA = Warez


    Godaften til jer begge to forresten - husk nu at sove lidt Aerial ;)

  • Vis jeg nu spurgte (forventer ingen svar) :


    Nogen der kender et mIRC netværk, hvpr man kan hente MP3's ?



    Og noget lign. med Hvordan virker Kazaa, hvor kan det hentes og sådan noget?



    DET ER BANDLYST! right?

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Fuck sorry - my bad :O


    (Har været lidt meget af det her de sidste par dage )


    Hehe, er man ved at være over-træt?


    Jeg er ihvertfald. Skal aflevere eksamensprojekt i morgen, og har været pænt presset. Har fået ~3 timer søvn de sidste par nætter. Tror det her bliver en all-nighter. Thank god for coffee and smokes ;)


  • Kazaa og Mirc er i sig selv ikke ulovligt - du skal bare ikke spørge hvor du finder ulovlige ting og heller ikke hvordan man benytter programmerne til at finde warez

  • Hvordan programmet fungere?.. er det ikke næsten ligesom at give mig et netværk jeg kan joine til at hente mp3's...



    Meget forvirrende.. :rolleyes:


    Kan selvfølgelig, også forestille mig at være i jeres/dit sted hvor man skal sætte grænsen?.. men altså ja..

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Tror det her bliver en all-nighter. Thank god for coffee and smokes ;)


    Samme her - kører også på en ond kande mocca og masser af smøger.


    Jeg ændrede domain-name på serveren og så har den valgt at min mailklient i linux (pine og fetchmail) bare ikke længere kan modtage mails. Udover det har den fjernet alle mine mails i indbakken :evil:


    Kunne godt bruge en god gammel Bill-Gates-recover.


    Når ting bliver slettet i linux kan man desværre ikke engang fornemme at de nogensinde har været der :(