Paniiik! Jeg missede Jul på vesterbro...

  • Hallo, i må lige rede min røv! Jeg sad og stenede damer på arto og så røg tiden fra mig.... Og jeg glemte at se Jul på vesterbro så er der ik en der kan fortælle mig om det blir genudsendt og hvornår? Jeg har kigget på DRs hjemmeside og tekstTV...


    Plz help me! : :]

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    mener det bliver genudsendt kl 19....


    Yup, du kan se afsnittet fra idag, imorgen aften kl. 19. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk
    Der er nogle der ikke har DR 2 ;(




    - Og nogen siger "who gives a flying fuuuuuuuuuuck"............ ;);) - (om julekalender altså)

  • mange tak for hjælpen! Jeg har været helt rundt på gulvet de sidste par timer... Jeg har aldrig set alle 24 afsnit i en julekalender, så jeg har bestemt mig for at se alle 24 i Jul på Vesterbro...


    God jul til the Tweak_Crew! elsker jer! :D

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    Er jeg den eneste der ikke synes at Jul På Vesterbro er særlig sjovt? Synes snart at Anden har kogt rigeligt med suppe på de første ting han lavede....er nok bare mig


    joeh, jeg må give dig lidt ret ;)


    der er noed om snakken...

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    Er jeg den eneste der ikke synes at Jul På Vesterbro er særlig sjovt? Synes snart at Anden har kogt rigeligt med suppe på de første ting han lavede....er nok bare mig


    Jeg synes nu det er grineren, men jeg har jo nok heller ikke nået at blive træt af ham....

  • Quote

    Originally posted by Pollux


    Jeg synes nu det er grineren, men jeg har jo nok heller ikke nået at blive træt af ham....


    Heller ikke her - vi er en stribe kollegaer der skal ud i januar og ha nogle øl og så ind og grine lidt af ham bagefter til hans ny show :)) *g*

  • Han er jo lisom Mr Bean, han får jo de "svage" i samfundet til at være sjove og spændende. Det syns jeg er sejt og at han kan lave jokes om stoffer som selv de gamle kan grine med på.


    Han er ik gud, men man kan måske godt kalde ham representant for gud :D... God jul!

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Fucks don't fly - or do they?



    hehehe good one Mr. T :)):D:)):D:))

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350