Mobil: HTC diamond

  • Har søgt på nettet om ting og sager til denne mobil og ikke rigtigt fundet hvad jeg søger!
    Konen og jeg har købt en hver. Ja den er lækker men jeg syntes generalt den er lidt langsom(lidt svært at forklare) og mine videoklip "lagger". Har smidt en del små film over på den af 4-5mb stykket og de små hakker hele vejen igennem. Er der nogen som har en løsning?
    De er begge 3 mobiler. Jeg har læst om at gå til 3 og få dem til at opdatere firmwaren, men så vidte jeg kan se er den kun et par måneder gammel.


    Mvh Nikolaj

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af waskustobaskus
    Har søgt på nettet om ting og sager til denne mobil og ikke rigtigt fundet hvad jeg søger!
    Konen og jeg har købt en hver. Ja den er lækker men jeg syntes generalt den er lidt langsom(lidt svært at forklare) og mine videoklip "lagger". Har smidt en del små film over på den af 4-5mb stykket og de små hakker hele vejen igennem. Er der nogen som har en løsning?
    De er begge 3 mobiler. Jeg har læst om at gå til 3 og få dem til at opdatere firmwaren, men så vidte jeg kan se er den kun et par måneder gammel.


    Mvh Nikolaj


    Jeg har selv en HTC Touch Diamond, og jeg har ikke det problem. :)
    Men hvilken player bruger du på din mobil? :D
    Og hvilken ROM har du? ;)


    /Lasse N.

  • Jeg har haft mobilen i et par dage og skal virklig vende mig til den. Kommer fra en k750i(hehe efter 4 år). Har endlig fundet ud af at ændre tastaturet til en "normal" mobils. Hvordan ser jeg hvad Rom jeg har? Jeg bruger bare den der indbygget player som vel er en windows movie ting. Jeg er ikke total mobil nørd desværre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af waskustobaskus
    Jeg har haft mobilen i et par dage og skal virklig vende mig til den. Kommer fra en k750i(hehe efter 4 år). Har endlig fundet ud af at ændre tastaturet til en "normal" mobils. Hvordan ser jeg hvad Rom jeg har? Jeg bruger bare den der indbygget player som vel er en windows movie ting. Jeg er ikke total mobil nørd desværre.


    Start>Settings>System>Device Information>Version.


    Så står der hvilken ROM du har :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse
    Touch Diamond'en er desværre kendt for at være ret langsom i det... :rolleyes:


    Men bortset fra det, er det en meget lækker fon.


    Ja den er noget langsom, men efter jeg har opdatere min ROM er den faktisk hurtig :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af waskustobaskus
    Rom version er 1.93.775.1 DAN
    Rom Dato 07/15/08


    Okay, så har du en orginal ROM, som plejer at være noget langsomme.
    Hvis du har mod på det kan du flashe din mobil. :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ


    Okay, så har du en orginal ROM, som plejer at være noget langsomme.
    Hvis du har mod på det kan du flashe din mobil. :T


    Jeg har også helt sikkert den originale ROM i min Diamond, men har du et link til den nyeste ROM og en vejledning til hvordan man installere den?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sukkerfar


    Jeg har også helt sikkert den originale ROM i min Diamond, men har du et link til den nyeste ROM og en vejledning til hvordan man installere den?


    Vil du have et link til den nyeste orginale ROM? ;)
    Her er den nyeste orgianle ROM. KLIK HER!


    Jeg kan ikke lige finde nogen guide, men jeg kan da lige lave en lille kort en.


    DETTE ER PÅ EGET ANSVAR!


    1) Åben linket og rul helt ned i bunden.


    2) Find dit S/N nummer som står bagved batteriet.


    3) Indtast nummert og tryk "Submit".


    4) Udfyld resten og tryk download.


    5) Husk at tage en backup af det du vil gemme, ALT BLIVER SLETTET!


    6) Når den er færdig med at downloade, skal du sætte din mobil til computeren, via et datakabel


    7) Åben på filen du downloadet før, og så er du igang ;)


    Hvis du ikke kan vente til jeg svarer her, kan du kan bare tilføje min MSN mail.
    Det plejer også at gå lidt hurtigere.
    [SIZE=7]Den står i min profil.[/SIZE]


    OBS: Du mister garantien hvis du flasher til en uorginal ROM!

  • Det er en 3 tlf og har læst at den åbenbart er låst(om det passer ved jeg ikke) mht til at flashe rommen, men de skulle være behjælpelige med at gøre det for en så jeg må lige svinge forbi en af deres forretninger. Mange tak for jeres svar.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af waskustobaskus
    Det er en 3 tlf og har læst at den åbenbart er låst(om det passer ved jeg ikke) mht til at flashe rommen, men de skulle være behjælpelige med at gøre det for en så jeg må lige svinge forbi en af deres forretninger. Mange tak for jeres svar.


    Min er også låst til 3, men jeg har da flashet min til en uorginal ROM.
    :P