Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

1

lørdag, 6. december 2008, 15:29

Solcelleopladning af Canon EOS 350D?

Hej Alle.

Jeg skal på en vildmarksferie i sommerferien 2009, og i den sammnhæng kunne det være super fedt hvis jeg kunne lade mit kamerabatteri op.
Jeg har kigget på en masse forskellige solcelleopladere, men ingen der passer til NB-2L, som sidder i Canon Eos 350D.

Kan du hjælpe?

Mvh. Anders.
Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

2

lørdag, 6. december 2008, 15:55

SV: Solcelleopladning af Canon EOS 350D?

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aagaard1000
Hej Alle.

Jeg skal på en vildmarksferie i sommerferien 2009, og i den sammnhæng kunne det være super fedt hvis jeg kunne lade mit kamerabatteri op.
Jeg har kigget på en masse forskellige solcelleopladere, men ingen der passer til NB-2L, som sidder i Canon Eos 350D.

Kan du hjælpe?

Mvh. Anders.

Tag flere eller bedre batterier med ;) Har været på en del ture i vildmarken og har ikke haft brug for en sol oplader

ÍBM X200
Wii
Xbox 360 Elite
2* AMD 780g

3

lørdag, 6. december 2008, 16:29

SV: SV: Solcelleopladning af Canon EOS 350D?

Citeret

Oprindeligt indlæg af Stubkier

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aagaard1000
Hej Alle.

Kan du hjælpe?

Mvh. Anders.

Tag flere eller bedre batterier med ;) Har været på en del ture i vildmarken og har ikke haft brug for en sol oplader

Det har jeg også overvejet.

Måske er det lettere.
Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement