ret s¨en uheldig situation! hjælp

  • Hejsa :rules:


    jeg har fået købt mig en c905 ret uheldigt :crazyeyes:


    1) den var låst og brandet til 3, mens sælogeren sagde den ikke var i salgsannoncen 8o


    2) jeg har endnu ikke fået kvitt. og nummeret på sælgeren er nu ikke gyldigt fra i går af X(


    3) sælgeren arbejder selv hos 3 og befandt sig på dette her nummer: Jeg oplyser ikke andres telefonnumre uden deres samtykke! :boxing:


    4) nu er min højtaller på telefonen røget, dvs. jeg kan ikke høre folk jeg snakker med :pokey:


    hvordan kan jeg så få tlf. lavet ? da det evt. er en erhvevstelefon mener 3 jo så kloge som de er at det er sælgeren der skal komme med den, men i min situation hvor mange ville lige tør sende telefonen tilbage til ham?!?! :boxed:


    hvad kan jeg ellers gøre ? jeg har snakket med en sælger fra 3 om rep. og får tilsendt sådan noget bøæge ting jeg skal sende min mobil i, skal jeg bare prøve smide den i beskrive fejlen og sende den til dem ? den er 3 branded nemlig får har lige fået den brandet igen nemlig, og har selv et 3 nummer også!


    og hvis vi antager 3 ikke gider lave den, hvem kan så ? jeg skal have den lavet jo...

  • Kan 3 ikke fortælle dig adresse og sådan noget på sælgeren?.. Hvis mobilen er låst til ham mener jeg den er registrere på dens "imei"-nummer eller hvad det nu hedder.. Det var i hvert fald en mulighed hvis du er heldig at de vil oplyse det jo..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • har adressen på ham selv mener jeg hvis ikke det er blevet slettet fra min mobil, men han er meget utiregnlig og ville være spild at prøve opsøge ham, men også mest synd for ham hvis jeg tog ned til ham! er godt nok ved at være gal på ham...


    jeg er i hvertfald kommet godt i snak med telecare og gennem imei nummeret kan de måske skaffe købebeviset fra S/E, så jeg kan få den lavet på garantien, det kunne være rigtig lækkert