21

torsdag, 4. december 2003, 21:47

Jeg har selv taget HTX, og nu regner jeg med at skulle være Løjtnant i militæret og derefter Infomatiker (5Årig civil Inginiør)

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
Nogle Speedlites | PocketWizards

22

torsdag, 4. december 2003, 22:55

Citeret

men de aner stadivgæk ikke hvordan man tænder en pc - og det synes jeg er skræmmende. Gig selv i klasse med sådanne typer, og de har selvfølgelig MEGET svært ved at få job.

Du har 100% ret - har været et år i en kommunal IT-afd. - i supporten.

Afd. blev desværre udliciteret - og jeg røg ud på "sidst ind - først ud" princippet.

Der blev så ansat en praktikant - som læser til It-supporter/Admin. - 3 stk. blev indkaldt til samtale - og spurgt om de havde rodet med PC/Office programmer før. Det havde de allesammen - og det viste sig så at den ene en gang havde prøvet at montere et CD-drev i en onkels - og en anden havde lavet et par Word dokumenter....... :] :] :] :]

Snakker stadig en del med min ex-kollega - og han ville vist give sin højre arm for at jeg kom tilbage - men praktikanter er billige i drift...... X( X( X(

23

torsdag, 4. december 2003, 22:58

Citeret

Originally posted by Voltmod
jeg teanker paa et system program.. bahh gider ik forklare >D

"slaaaaaaaaaaaaaaaam" - følg dog lige med i trådens emne............ :] :] :]

24

fredag, 5. december 2003, 00:57

Citeret

Originally posted by Carsten_DK
It-Adm/sysadm. blev jeg færdig med på det første hold i landet for en tre-fire år siden ;o)

Superfedt :D

Hvad synes du så om det ? Noget du kan bruge til noget ?

25

fredag, 5. december 2003, 01:18

Citeret

Citeret

Originally posted by Aerial

Citeret

It-Adm/sysadm. blev jeg færdig med på det første hold i landet for en tre-fire år siden ;o)

Superfedt :D

Hvad synes du så om det ? Noget du kan bruge til noget ?

Kan næsten ikke nænne at sige det,
men desværre ikke. Alt for meget teori...
(men måske var jeg uheldig med lærerne ;o)

hmm pis :evil:

Havde ellers håbet på der kom lidt mere praktisk på senere :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.