En lille joke til natteravnene

  • Halløj der,



    Her er en lille én jeg faldt over :D



    Enjoy ;)



    To piger bliver enige om, at de skal en tur i byen uden mændene. Det går rigtigt godt, og ud på natten går de hjem fra diskoteket. Begge får en ubændig tissetrang, og da der kun er en kirkegård i nærheden, smutter de derind og tisser. Den ene pige tørrer sig med trusserne og smider dem væk efter brug. Den anden finder at hendes trusser er for gode og dyre til at smide væk og hun tørrer sig med en bårebuket!
    Næste dag mødes pigernes ægtefæller, og den ene siger: Nå, vore piger var rigtigt ude at more sig i går nat! "Ja, mon ikke", siger den anden, " Min kone kom hjem uden trusser". "Det er da ikke så slemt", siger den anden, "Min kone kom med en sløjfe i røven, hvorpå der stod: VI GLEMMER DIG ALDRIG!"

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    *LOL*


    (Pis - skal møde 0745 - må hellere smutte i seng)



    Hæ hæ - der vader jeg også ind af døren - bare min egen derhjemme - hvor min seng venter - hæ hæ.. ;)

  • *LOL*..... Good one. :))


    --> Aerial. Godt du tjener en god løn.
    Med de sengetider du holder dig, må det da koste en formue i basser. He he. ;)

  • LMAO :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    --> Aerial. Godt du tjener en god løn.
    Med de sengetider du holder dig, må det da koste en formue i basser. He he. ;)


    Puha har allerede brugt 300,- i dummebøder (basser) til afdelingen indenfor de sidste 14 dage :O


    Kom dog op i morges - men har også fået indlagt drop med stærk mocca for at holde mig kørende :)) *G*

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Puha har allerede brugt 300,- i dummebøder (basser) til afdelingen indenfor de sidste 14 dage :O


    Kom dog op i morges - men har også fået indlagt drop med stærk mocca for at holde mig kørende :)) *G*


    ik for at lyde gammelklog, syns bare lige du bør vide at for lidt søvn nedbryder kroppen' og hjernen' energi i længden... :(


    jeg går selv i seng AL for sent, hvilket i kan se på flere af mine indlæg (tidspunktsangivelsen), og er nu ved at kæmpe imod det så jeg får et normalt antal "søvntimer"... :rolleyes:


    det betyder faktisk mere end man tror ;)

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    [jeg går selv i seng AL for sent, hvilket i kan se på flere af mine indlæg (tidspunktsangivelsen), og er nu ved at kæmpe imod det så jeg får et normalt antal "søvntimer"... :rolleyes:


    Vil det sige, at vi kan se frem til, at du ikke vrøvler så meget, som du plejer? He he he ;)

  • Her kommer lige en sms mere. ;)


    Postbudet har 10 års jubilæum og bliver inviteret til kaffe hos postmesterens kone,
    unge smukke fru Jensen.
    Efter kaffen spørger hun ham, om han er til analsex.
    Postbudet er lidt forvirret over spørgsmålet, men indrømmer at han er til det.
    De tager en ordentlig omgang.
    Da de er færdige, giver hun ham en tyver og siger: "Tillykke med jubilæet".
    "Øhh, hvorfor giver du mig en tyver", spørger postbudet?
    "Jo", svarer fru Jensen, " Jeg spurgte min mand, hvad vi skulle gøre i anledning af dit jubilæum"
    Han sagde: " Op i røven med ham, stik ham en tyver".
    Det med kaffen, var min egen ide.


  • Haha...! Mega grinern der...! :)):P


    Nogle kvinder tager det bare lidt for bogstaveligt...! ;)


  • mon hun er blondine?! :))

  • Her var lige endnu en ;)


    En betjent holdte i siden af motorvejen og ventede på at fange fartbøller, da han ser en bil der snegler sig afsted med 45 km/t.


    Han tænker ved sig selv, Denne bilist er næsten lige så farlig som én der kører for stærkt! Så han tænder blinkene og vinker bilisten ind til siden.


    Da han går hen mod bilen, bemærker han at der sidder fem gamle damer i den to på forsæderne og tre bag i, med opspilede øjne og hvide som spøgelser. Den forvirrede fører af bilen sagde til betjenten, Jeg forstår ikke helt jeg kørte præcis det jeg måtte! Hvad er der galt med det?


    Frue, svarer betjenten, du kørte ikke for stærkt, men du bør vide at det også kan være farligt for andre bilister når du kører for langsomt.


    Kører for langsomt? Jamen betjent, jeg kørte præcis det jeg måtte 45 kilometer i timen! svarede den gamle dame, lidt stolt.


    Betjenten, der havde svært ved at lade være med at grine, forklarede hende, at 45 var nummeret på motorvejen ikke fartgrænsen.


    Den lidt forlegne dame kunne heller ikke lade være med at grine, og takkede betjenten for oplysningen.


    Men før du kører, frue, bliver jeg nødt til at spørge Er alle her i bilen OK? Disse damer virker noget rystede og har slet ikke sagt et pip på noget tidspunkt, spurgte betjenten bekymret.


    Nåh De har det godt igen om et par minutter. Vi kommer lige fra hovedvej 190.