"gave ideer" til hende

  • Hej alle ;D


    jeg har været ude og købe lidt gaver til "damen" :P men mangler da lidt flere ideer :)


    har bl.a. shoppet silke kåbe, under /natkjole af fin kvalitet ! :) også har jeg købt nogle handsker hun kan have på til madlavning, sådan nogle ovn nogle hehe hvor der står verdens sødeste kæreste :D


    ellers er jeg på bar bund ! :D


    tænker lidt undertøj ;) som vil passe til den hvide kåbe og undernatkjole ting :D


    hun er 19 år gammel...


    det skal ikke være:


    makeup da hun er kosmetolog :D
    parfume
    smykker vil hun helst ikke have ellers skal det være noget specielt

  • Nu har du jo allerede købt lidt til hende, så hvad er der tilbage og bruge?..


    Er jo ikk meget ved hvis vi kommer med nogle gode bud som bare skyder over hvar du har tænkt dig at bruge på hende.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Nu har du jo allerede købt lidt til hende, så hvad er der tilbage og bruge?..


    Er jo ikk meget ved hvis vi kommer med nogle gode bud som bare skyder over hvar du har tænkt dig at bruge på hende.. =)



    tjah, kan bruge en del på hende hvis jeg føler det er noget godt hun kan bruge jo :)


    men søger nogle ideer, hvad I evt. har givet jeres bedre halvdel eller kunne tænke jer at give

  • Hvis jeg var dig ville jeg måske i hvert fald droppe undertøjs tanken, det er jo sjovest og give noget som er lidt til den sexede side og måske ikke så sjovt for hende at åbne sådan en pakke foran hele familien.. ;)


    Nu hvor du har købt "ovn-lufferne" kunne det evt findes en "mad-bog".. Ikk sådan en Danskmad, men måske en af dem som Jamie Oliver, Gordon Ramsei eller sådan nogle har lavet, der er tit meget let, sjovt og spændende med i som man ikke selv lige tænkte på kunne laves.
    Hvis hun altså er typen til det.


    Ellers en bog hvis der er noget hun har snakket om, musik (selvfølgelig en CD, DVD og ikk download jeg tænker på her)


    Men husk, det er ikke værdien af gaverne, men tanken bag dem.. =)


    Ellers et "gavekort" til en middag/aften/biograffen (hvad du nu lige finder på) med dig.


    Pengene kunne også gemmes og så invitere hende en weekend til London, det koster ikke det vilde hvis i kan overleve med et af de knap så dyrer hoteller.. =)


    Alt efter om hun bor hjemme eller ude så måske ting til lejlighed eller sådan noget.


    Lige de ideer som kørte rundt oppe i mit hoved her på arbejde, kan også være det er helt hen i vejret til hende.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW


  • hej igen,


    hun er en der kan lide at lave mad, så den med en madbog lyder slet ikke som en tosset ide ;O det kunne da være oplagt at give hende det når man har givet hende lufferne :D hehe


    af CD'er og det, så har hun en masse på sin computer ;D hehe, kunne evt. købe nogle sjove dvd tegnefilm ;D


    eller den tur til london er slet ikke så gal, kunne være noget jeg kunne give hende i års gave :P


    ellers er jeg ret så sikker på jeg finder på noget mere :) der er trods alt lidt tid endnu til Jul, men det er godt at komme godt i gang allerede nu !


  • Mig bekendt hedder det en kogebog og ikke madbog hehe :$ :boxing:

  • Weekendture er faktisk ikke så slemme rent prismæssigt. Milano kunne fx også være et ideelt sted, specielt hvis i går lidt op i mode og god mad.


    Gaven kunne jo sagtens holdes lidt åben, ved blot at pakke et gavekort ind sammen med nogle rejsebrochurer. Det har jeg i hvert fald tidligere givet med succes, men det er jo dig der kender din kærestes mentalitet bedst og ved, hvorvidt hun er til den slags overraskelser.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dj revaX
    Mig bekendt hedder det en kogebog og ikke madbog hehe :$ :boxing:


    Kan godt ske det hedder det, men for mig er en kogebog sådan noget som min mor har stående på hendes reol, noget for gamle mennesker.. :hb:


    Madbog kom fra at det også kunne være en bog med opskrifter på kager, deserter og andre lidt mere spændende og lækre ting.. :T

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Weekendture er faktisk ikke så slemme rent prismæssigt. Milano kunne fx også være et ideelt sted, specielt hvis i går lidt op i mode og god mad.


    Gaven kunne jo sagtens holdes lidt åben, ved blot at pakke et gavekort ind sammen med nogle rejsebrochurer. Det har jeg i hvert fald tidligere givet med succes, men det er jo dig der kender din kærestes mentalitet bedst og ved, hvorvidt hun er til den slags overraskelser.



    altså du mener at købe et gavekort et sted hvor de sælger weekendophold eller hvordan ? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    Kan godt ske det hedder det, men for mig er en kogebog sådan noget som min mor har stående på hendes reol, noget for gamle mennesker.. :hb:


    Madbog kom fra at det også kunne være en bog med opskrifter på kager, deserter og andre lidt mere spændende og lækre ting.. :T


    hehe ligepræcis :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyzio



    altså du mener at købe et gavekort et sted hvor de sælger weekendophold eller hvordan ? :)


    Tror mere han mente en pænt indpakket omgang brocure fra steder hvor man kan tage hen på sådan en tur, eller måske en af dem der "turen går til" og så vedlagt et kort hvorpå der står at gaven er en weekend tur til stedet når hun har tid til det en weekend/miniferie.


    Hvis du giver gavekort til sådan en tur så ville jeg få det lavet så hun ikke kan se prisen, hvis du giver hende for alt for mange penge kan det være hun får det lidt dårligt over hun har givet dig for mindre jo..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    Tror mere han mente en pænt indpakket omgang brocure fra steder hvor man kan tage hen på sådan en tur, eller måske en af dem der "turen går til" og så vedlagt et kort hvorpå der står at gaven er en weekend tur til stedet når hun har tid til det en weekend/miniferie.


    Hvis du giver gavekort til sådan en tur så ville jeg få det lavet så hun ikke kan se prisen, hvis du giver hende for alt for mange penge kan det være hun får det lidt dårligt over hun har givet dig for mindre jo..


    jah præcis


    det lyder da rimelig fedt :)


    men tror dette må vente lidt til en anden god gang :P

  • Jeg mente naturligvis brochurer for et rejsebureau eller lignende som arrangerer weekendsture, suppleret med et gavekort der gerne skulle dække det meste.


    Det er en dyr gave, men det er jo op til dig hvor meget du vil spendere på fruen. Kan jo være hun har været artig i år og fortjener noget godt. :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Jeg mente naturligvis brochurer for et rejsebureau eller lignende som arrangerer weekendsture, suppleret med et gavekort der gerne skulle dække det meste.


    Det er en dyr gave, men det er jo op til dig hvor meget du vil spendere på fruen. Kan jo være hun har været artig i år og fortjener noget godt. :crazyeyes:


    lyder perfekt! :)


    det er jo noget jeg kunne tænke mig til en årets gave, der er jo ikke andet der er bedre end sådan noget der jo ;)



    takker gutter...