Oprindeligt indlæg af Malk
Dem som ikke har ubegrænset download på deres tlf skal også lige tænke på at det ikke er gratis at hente en MMS.
En MMS skal downloades fra tlfselskabets server og det koster typisk 10-15 pr MB.
ikke så vidt jeg har undersøgt.. at modtage en MMS er gratis
Ikke på alle abbonnementer, At modtage "headeren" er gratis ja, men skal man så se billedet eller filen der udgør MMS´en skal de downloades, og det koster hos nogle tlf selskaber.
Jeg har 3 og der koster det for mig 0.75 kr. per mb, men så meget fylder de der reklamer slet ikke. Desuden har jeg heller ikke modtaget nogen form for reklame siden jeg tilmeldte mig, tror jeg har 3 kr. inde på WOOOOOOHA!
Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms
Oprindeligt indlæg af Malk
Dem som ikke har ubegrænset download på deres tlf skal også lige tænke på at det ikke er gratis at hente en MMS.
En MMS skal downloades fra tlfselskabets server og det koster typisk 10-15 pr MB.
ikke så vidt jeg har undersøgt.. at modtage en MMS er gratis
Ikke på alle abbonnementer, At modtage "headeren" er gratis ja, men skal man så se billedet eller filen der udgør MMS´en skal de downloades, og det koster hos nogle tlf selskaber.
Er der nogen der kan sige om man skal betale ved Telia?
Har kigget på hjemmesiden og kan ikke finde noget
Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB
Oprindeligt indlæg af RAC
Jeg har 3 og der koster det for mig 0.75 kr. per mb, men så meget fylder de der reklamer slet ikke. Desuden har jeg heller ikke modtaget nogen form for reklame siden jeg tilmeldte mig, tror jeg har 3 kr. inde på WOOOOOOHA!
Jeg har også kun 3kr hehe...men min kammerat som tilmeldte sig på samme tidspunkt har 5
lidt skod! jeg har ikke fået nogle smser eller mmser for den sags skyld det bliver sq til meget lidt snak i mobilen hvis det er denne vej jeg skal have betalt min telefon regning
jahh præcis, lige hvad jeg ville have sagt haha....!
Wooha må lige komme lidt i gang ;D
Citeret
Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
lidt skod! jeg har ikke fået nogle smser eller mmser for den sags skyld det bliver sq til meget lidt snak i mobilen hvis det er denne vej jeg skal have betalt min telefon regning