Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

torsdag, 4. december 2003, 15:32

Citeret

Originally posted by Zigiro
HATERS ALLESAMMEN!!! HATERS SIR JEG!!! :T

ej, men jeg har da absolut intet imod julen...

at butikkerne begynder med det for tidligt kan da ikke generer mig, de har ALTID en eller andet opreklameret grund til at have "supertilbud", tag nu fx elgiganten, de har fx fødselsdag 27 gange om året, og når de ikke har fødselsdag, ja så har de jubilæum :))

jeg er da enig i at de godt kunne starte lidt senere, men hva faen, lad da ikke en flok butikker ødelægge jeres jul...

jeg har personligt ikke noed imod julen, jeg syns bare lige jeg vil konstatere at julen jo egentlig gir nogen mening som den er idag, hehe.
julen er jesus' fødselsdag, en fattig dreng i mellemøsten, som vi kalder frelseren, han kunne gå på vandet og helbrede de syge, og hip hip hurra...

her 2000 år efter har vi bildt vores (jeres) børn ind at der findes en såkaldt "julemand" en gammel, overvægtig mand med kraftig ansigtsbehåring, som simpelthen FLYVER rundt i en slæde trukket af nogle rensdyr, antallet af disse, varierer dog mellem 2-10 stk. :rolleyes:
Men det er også tiden hvor vi går ud, finder et træ og sætter det midt i vores stue, hvorefter det blir hængt diverse glitrende ting på grenene. ting vi ellers aldrig kunne finde på at gøre...
- drikke varm rødvin med müsli i...
- spise friture stegtekager, vi kalder "klejner", uhmmmm...
- dadler...hvem i alverden spiser dadler?? kæmperosiner er ligepludselig en mega-lækker julespise...
- det er også tiden hvor børnene tager en rød/hvid nathue på, man skal de i seng? -nææh, de er såmænd blot blevet til små 'nissebørn', og "neeeeej, hvor er de kære med deres røde nathue på, det må vi tage et dejligt familiefoto af, FREM med det kamera du fik i adventsgave Bertha! frem med det!! :D
- hvilket bringer os frem til advent...og hvad var advent? nåååja det er et lys der skal tændes hver søndag, de 4 første uger inden juleaften...og DER skal vi da også give gaver, for vi KAN simpelthen ikke få nok af gaver, iiih gaver gaver gaver gaver, kom med nogle gaver! kom med nogle gratis ting som i har pakket ind i et par stykker fjollet papir...bring it on!
...Men havde Jesus kalender gaver? havde jesus glögg, klejner, julekalender og alt det andet crap? gik han med "nissehue" og dansede fjollet rundt om et fældet grantræ??

[SIZE=3]- nej DET tror jeg vist ik LIIIGE han gjorde!!![/SIZE]

det hele gir jo ingen mening, men ok, fair nok, ingenting imod julen fra min side da... ;)

*ROFL* sjovt synspunkt!

42

torsdag, 4. december 2003, 15:50

Citeret

osv.....

*LOL* :))

Jeg er ikke meget for det, men jeg synes du har ret i mange af de ting du skriver der. ;)

Sjovt nok glemmer du lige at kommentere Jesus.
Det kunne lige så godt være en historie fra samme skuffe, bare noget ældre ;)

Haters er måske lige i overkanten. ;) Julen er da en højtid for mange. For mit vedkommende er det kvalmende, at se på den så længe, men jeg glæder mig helt klart til en omgang julehygge med familie og venner og så overraskes jeg hver gang, over hvor god jeg er til at lave kalkun og brune kartofler. :D

43

torsdag, 4. december 2003, 15:57

Citeret

Originally posted by The Hans

Citeret

osv.....

*LOL* :))

Jeg er ikke meget for det, men jeg synes du har ret i mange af de ting du skriver der. ;)

Sjovt nok glemmer du lige at kommentere Jesus.
Det kunne lige så godt være en historie fra samme skuffe, bare noget ældre ;)

Haters er måske lige i overkanten. ;) Julen er da en højtid for mange. For mit vedkommende er det kvalmende, at se på den så længe, men jeg glæder mig helt klart til en omgang julehygge med familie og venner og så overraskes jeg hver gang, over hvor god jeg er til at lave kalkun og brune kartofler. :D

hehe yeah, der er MASSER af gode ting ved julen...

jeg kom ellers lige i tanke om en anden ting:

[SIZE=3]- Nisseøl[/SIZE], ok jeg kan forstå at folk måske kan have brug for en let øl en gang i mellem, men at give dem til børnene???
næsten alle forældre river arme og ben af deres børn, giver dem stuearrest og fratrækker lommepengene så snart de finder ud af at de lige har været ude og nappe lidt af ildvandet og udspørger dem herefter i hoved og hale om hvad de har lavet...
- Men må jeg så liiige få at vide hvad faen idéen så er i at give barnet en hel øl og opfordrer dem til at drikke løs som 6-årig??? HVAD skal barnet tro på??
"Her tag en nisseøl" sir de til barnet, det er slet slet IKKE farligt.....-STOP!!!! NU MÅ DU IKKE MERE!!! nu er du blevet for gammel!!! nu må du vente indtil du blir 18!"

barnet's udtryk = ?( 8o ?(

heheh, "facts of x-mas" ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (04.12.2003, 16:00)

44

fredag, 5. december 2003, 02:52

Well, der er håb forude for jer julehadere :D

Det ser ud som om julen er aflyst ;)

45

fredag, 5. december 2003, 04:42

Citeret

Originally posted by Torque

He he.... Honestly, it wasn't me ;)

Anyway, her er en lille julesang til dem der skulle have lyst til lidt julestemning. Enjoy ;)

Black Christmas

Edit: Den kræver at i har Flash for at se/høre den.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The Hans" (05.12.2003, 04:43)

46

lørdag, 6. december 2003, 01:35

Citeret

Citeret

Anyway, her er en lille julesang til dem der skulle have lyst til lidt julestemning. Enjoy ;)

Black Christmas

YEEEAAAAH!!! PARTY IN THE HOUSE!!!

47

lørdag, 6. december 2003, 21:24

Citeret

Originally posted by plazd

Citeret

Citeret

Black Christmas

YEEEAAAAH!!! PARTY IN THE HOUSE!!!

haha, din n00b! :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.