Jul Jul OG MIN BARE R*C

  • For fanden hvor er jeg træt af julen.. Jul dit Jul dat.. Flet da..
    Julen findes sq ikk, julegaver julekonfekt og julemad findes! Men alt andet ved julen burde forbydes...


    altså, nu er der 2 månedre til jul, nu skal vi pynte op <-- NOT!


    Jeg tror jeg vil begynde at sætte påskeæg i mine vinduer nu og pynte op til påsken som en demonstration! :D

  • hvert år synes folk den kommer for tidligt, personligt går det mig ikke meget på, det squ bare ren business fra butikkernes side, det trods alt nu det tjener op til 40% af året omsætning....

  • Quote

    Originally posted by Pollux
    hvert år synes folk den kommer for tidligt, personligt går det mig ikke meget på, det squ bare ren business fra butikkernes side, det trods alt nu det tjener op til 40% af året omsætning....


    Det er da ikk julepyntet der sælger vel? Altså du ser en butik, den er flot.. Går derind, blir skuffet og køber ingenting.. Det er indholdet af butikken der sælger..! Så jeg ser ingen mening i det.!


    TIS!

  • Jeg synes det er sjovt at se, hvor tidligt julen efterhånden kommer - ihvertfald ifølge butikkerne.


    Kæresten og jeg var sidst i oktober et smut rundt i byen, og da vi nåede til Bilka var de allerede begyndt at pynte op til jul, samt sætte julevarer osv. op.


    Er det ikke lige tidligt nok? :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel
    Jeg synes det er sjovt at se, hvor tidligt julen efterhånden kommer - ihvertfald ifølge butikkerne.


    Kæresten og jeg var sidst i oktober et smut rundt i byen, og da vi nåede til Bilka var de allerede begyndt at pynte op til jul, samt sætte julevarer osv. op.


    Er det ikke lige tidligt nok? :rolleyes:


    jo ... det er sindsygt.. før var det alt om hygge.... nu er det bare en gang opreklameret BULLSHIT!!

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    jo ... det er sindsygt.. før var det alt om hygge.... nu er det bare en gang opreklameret BULLSHIT!!


    True but Sad!

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    jo? du kender mig... du ved jeg er irriterende :P


    Joo deeet. Nu er det ikk fordi jeg er et engle barn men ok :P

  • Julen er for fanden noget af det bedste.
    Det er rigtigt træls at butikker må starte sidst i oktober , burde være en lov der sagde november.
    Hvis du har børn , små , at se dem når de ser " julemanden " og gaver og lign , det er dælme hygge.
    Jeg vil ikke undvære julen , så kommer barnet op i mig igen.



    The_Unforgiven


  • det er det da.. men der er ik så meget med hygge mere som det har været.. altså juleaften er da noget helt specielt.. men hva man ikke ka få af ting og tangel til sit juletræ ... det er jo for sindsygt..

  • Quote

    Originally posted by Wraper
    For fanden hvor er jeg træt af julen.. Jul dit Jul dat.. Flet da..
    Julen findes sq ikk, julegaver julekonfekt og julemad findes! Men alt andet ved julen burde forbydes...


    altså, nu er der 2 månedre til jul, nu skal vi pynte op <-- NOT!


    Jeg tror jeg vil begynde at sætte påskeæg i mine vinduer nu og pynte op til påsken som en demonstration! :D


    Kan næsten regne ud du ikke har børn. Konen og jeg brugte et par timer i søndags på at pynte op med ungerne.
    Se dét er skam julehygge. Nisser og jultræ - hele lortet, og vi hyggede os skam ganske fint.
    lavede lidt gløgg til de gamle og varm kakao til ungerne.
    Mit PC-bord er blevet udstyret med et jultræ med blinkende røde lys - hyggeligt nok, du.
    Jeg vil dog gerne indrømme, at det kan give lidt brækfornnemmelser, at gå i Føtex i okt. og få smidt brune kager osv. i hovedet.

  • Nej jeg har ikk børn, er ung.. Det har nok noget med det at gøre.. Min far og mor er skilt og er lige flyttet over til min far, som også hader julen.. :D


    Men har du børn er det sikkert hyggeligt men elelrs :O

  • Quote

    Originally posted by Wraper
    Nej jeg har ikk børn, er ung.. Det har nok noget med det at gøre.. Min far og mor er skilt og er lige flyttet over til min far, som også hader julen.. :D


    Men har du børn er det sikkert hyggeligt men elelrs :O


    Hmmmm.
    Mine forældre blev også skilt da jeg ikke var ret gammel , men har stadig elsket julen.
    Men det er jo op til en selv om man synes det skal være en fed jul.



    The_Unforgiven

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    burde være en lov der sagde november.
    The_Unforgiven


    November 8o


    Make that 1. December. ;)

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    For min skyld kunne man bare lave julen om til en dag hvor man "bare" får julemad og har det hyggeligt, og så droppe gaver og dermed gaveræset.....


    Helt enig, men hvis man har børn eller gæster, som har børn, går det jo ikke at undlade gaveræset. Det er jo det børnene ser mest frem til. ;)
    Min søster kommer også til jul i år og har sine 2 piger med. Vi har indført en lille stjæl-hinandens-pakker leg. Det er faktisk den pigerne glæder sig mest til. :D


    Vi kan sikkert også lokke naboen til at lege julemand igen. Hunden var stiktosset på ham for et år siden, indtil hun fik snust til ham og så var det lige omvendt. :)) Hun sad og gav pote til julemanden. Det var især den lille af pigerne meget imponeret over. ;)


    Hvad kalder man julemanden, hvis han har dametøj på ?


    Pakketrans ;)