penge tilbage rimeligt eller ?

  • hey har desværre fået min nokia n95 8gb tilbage igen idag. Jeg sendte den ellers af sted til monatel for at få pengene retur, men står nu igen med telefonen i hånden og en seddel hvor der står "din reklamation kan ikke godkendes af nokia". Jeg bliver nu i tvivl om at fejlen som ikke ligger i selve telefonen men i Nokias software er stor nok til refundering af pengene... Fejlen består i at den ikke kan vise film og andre elementer i flash på browseren, dette bruger jeg ellers rigtigt meget, på bl.a min iPhone, hvor jeg ser en del på youtube bl.a. Men det er ret træls at bruge 3,5k på en telefon og så have den i et par måneder. Resten af tiden har den været til RMA for at få lavet fejlen, dette er dog ikke sket, fordi fejlen ligger hos nokias software. men det er jo stadigvæk en fejl, da nokia ellers lover at den kan (det er skrevet i en update note). Jeg har også kontaktet nokia hvor jeg forklarede hvad fejlen var og hende jeg snakkede med tjekkede om det var en gyldig fejl for returnering af pengene og hun gav mig ret. Derfor kan jeg ikke få det til at passe sammen med meldingen fra monatel. Er der nogen der kan hjælpe mig her for det er lidt trals at bruge 2000kr på et halvt år uden telefon og en masse bøvl med at sende den frem og tilbage fra reperation osv...

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

    Rettet en gang, sidst af Lyngze ().

  • Smider lige nogle .........................
    og nogle ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Så kan du jo lige sætte dem ind i teksten så man kan forstå det :)
    Ved ikke om du ordblind, hvis ikke er det ihvertfald temmelig svært at læse din tråd!

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Smider lige nogle .........................
    og nogle ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Så kan du jo lige sætte dem ind i teksten så man kan forstå det :)
    Ved ikke om du ordblind, hvis ikke er det ihvertfald temmelig svært at læse din tråd!


    Taget andre indlæg i betragtning, så er det vist mere sjusk end ordblindhed der gør dette indlæg totalt ulæseligt.


    Lyngze, hvis du vil have svar på dit spørgsmål, så prøv med et indlæg vi kan og vil læse - det du har skrevet er jo nærmest umuligt at kæmpe sig igennem. Man kan også have for travlt.


    Tegnsætning, afsnit og lige at fange de værste tastefejl er altid en rigtig god start, og alle burde kunne sætte et punktum eller to ;)

  • Det kan være han har kigget lidt for dybt i flasken. Det er jo mandag :drink:


    Nu er jeg selv temmelig god til at stave og for mig skærer det nærmest i øjnene når jeg ser sådan en tekst. Hvis man er ordblind er det selvfølgelig fuldt ud i orden, men man ser squ godt nok meget l*rt herinde.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lyngze
    hey hardesvarre fået min nokia n95 8gb tilbagebi dag jeg sendte den af sted til monarel før at få pengene retur men står ny igen med telefonen i hånden og en seddel hvor der står "din rwjlamtaipn kan ikke godkendes af nokia" jeg bliver nu i tvivl on fejlen som dognikke ligget i selve telefonen men i dens software er stor nok til rwfundering af pengene... Fejlen består i ay den ikke kan vise film og andre elementer i flash på browseren dette bruger jeg ellers rigtigt meget på min iphone hvor jeg dog bare ser det jeg jan på youtube istedet... Menstne det er ret nederen at købe en telefon til 3,5k og så hav den u et par måneder hvor den ellers har været til rma fie at få lavet fejlen hvor dette dog ikke et sket fordi den ligge hos nokias software sradigvak er swt jo en fejl som nokia ellers lover at den skal kunne på deresbhjemmeside i en update som der er inaralerret på telefonen... Jeg har også kontaktet nokia hvor hebdeniehbabakkede med også tjekkede om de t var ej gyldig feil for returnering af pengene og hun gav mig ret defor kan jeg ikke få det til t pasensammen med meldingnen fra monatel... Er der nogen der kan hjælpe kig hernfor detner lidt trals at have mistet 2000kr på et halvt år uden telefon ig en masse bøvl med at send den frem og tilbage fra reperation osv...


    hvad betyder rwjlamtaipn, menstne, inaralerret, hebdeniehbabakkede, hernfor, detner?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • hehe jeg kan godt se hvad i mener me mgrunden er at jeg skrev den i gæt aftes hvor jeg havde lidtbravlt med at komme u seng og det er skrevet grå min iphone ligesom dette og hay sku lidt æg nogle pølse fingre hehe men skal nok lige rette lidt i den tekst der når jeg sidder ved en computer igen hehe... Ved ikke om det bare et mig men synes sku at iphone har lide bart ved at følge med når man skal skrive på hjemmesider...

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lyngze
    hehe jeg kan godt se hvad i mener me mgrunden er at jeg skrev den i gæt aftes hvor jeg havde lidtbravlt med at komme u seng og det er skrevet grå min iphone ligesom dette og hay sku lidt æg nogle pølse fingre hehe men skal nok lige rette lidt i den tekst der når jeg sidder ved en computer igen hehe... Ved ikke om det bare et mig men synes sku at iphone har lide bart ved at følge med når man skal skrive på hjemmesider...


    Ovs, der skete det sørme igen. Du har ikke overvejet at vente med at skrive et indlæg, til at du kan gøre det forståeligt for os andre. Eller tage dig noget mere tid om det, nu du har så svært ved det?

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu


    Ovs, der skete det sørme igen. Du har ikke overvejet at vente med at skrive et indlæg, til at du kan gøre det forståeligt for os andre. Eller tage dig noget mere tid om det, nu du har så svært ved det?


    Æg og pølsefingre lyder ellers meget godt.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lyngze
    hehe jeg kan godt se hvad i mener me mgrunden er at jeg skrev den i gæt aftes hvor jeg havde lidtbravlt med at komme u seng og det er skrevet grå min iphone ligesom dette og hay sku lidt æg nogle pølse fingre hehe men skal nok lige rette lidt i den tekst der når jeg sidder ved en computer igen hehe... Ved ikke om det bare et mig men synes sku at iphone har lide bart ved at følge med når man skal skrive på hjemmesider...


    lol igen :D klasse

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • :offtopic:Hey hvis i har et problem så lad være med at besvare tråden og hvis i gerne vil vide har han været uden mobil i 1,5 år pågrund af at de har en ny hver gang eller så har den foreksempel haft den på værksted i 8 måneder og når han så sender et brev til dem at han vil havde penge tilbage X( og nej han drikker ikke ANDERS! han er 15 så prøv lige og tænk om før i blive sure.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bue
    :offtopic:Hey hvis i har et problem så lad være med at besvare tråden og hvis i gerne vil vide har han været uden mobil i 1,5 år pågrund af at de har en ny hver gang eller så har den foreksempel haft den på værksted i 8 måneder og når han så sender et brev til dem at han vil havde penge tilbage X( og nej han drikker ikke ANDERS! han er 15 så prøv lige og tænk om før i blive sure.


    Du har oprettet dig her bare for at forsvare en kammerat? :)


    Der er skam ingen der er sure (går jeg udfra) men hvis man vil have hjælp med et problem må man da også gøre lidt for det. At lave en forståelig problembeskrivelse er da det mindste man kan gøre?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • sry for min lillebror :razz: kan godt forstå jeres kritik men vil også give ham ret i at igen er det en kendsgærning (for mig ihvertfald) at det er svært at ramme tasterne på min iphone ordentligt :razz: MEN det skal det ikke handle yderligere om tak... Jeg vil nu rette mine fejl i de indlæg jeg har skrevet :9xo

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lyngze
    sry for min lillebror :razz: kan godt forstå jeres kritik men vil også give ham ret i at igen er det en kendsgærning (for mig ihvertfald) at det er svært at ramme tasterne på min iphone ordentligt :razz: MEN det skal det ikke handle yderligere om tak... Jeg vil nu rette mine fejl i de indlæg jeg har skrevet :9xo


    Ha ha ha - så er lillebror inde og forsvare dig :D


    Jeg elsker dine tråde - der er bare SÅ meget morsomt læsestof i dem :D


    Og med hensyn til at skrive fra din iPhone, så lad please være med det, dine indlæg bliver totalt uforståelige for vi andre..

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"


  • det er altid dejligt at kunne skabe lidt underholdning for jer andre herinde på forumet :razz:


    med hensyn til det andet så tror jeg bare at han kom mig i forkøbet med at skrive det som han havde og så kan han godt lide at virke ældre end han er :razz:

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

  • Nu har jeg læst dit oprindelige indlæg igen og kan derfor komme med et relevant svar:


    Som jeg læser det så har Nokia sagt god for at det kan dækkes af reklamationen så det må du jo pænt fortælle monatel, og hvis ikke de fatter det må du bede dem kontakte Nokia damen du snakkede med.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • ja men det er nemlig også det jeg har gjort 8o og der sker ingenting :crazyeyes:

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

  • Tror bare du må blive ved og ved, hvis du forstår?


    Anyhow, nu skulle folk måske feje for egen dør først. De fleste sjusker, nu om stunder, med sproget - specielt tegnsætningen.


    Komma, please :ph34r:

  • lidt slåfejl og stavesjusk er iorden....jeg rammer sq heller ikke altid space på de rigtige tidspunkter osv, men hvis det ikke er for slemt, så gider jeg nu heller ikke rette....men det kan da blive for slemt..og ved man at man er ordblind er man altså nødt til at gøre en ekstra indsats, hvis man vil forståes...der er som ingen der er sure over det herinde, men vi påpeger da gerne, hvis der er et problem, så det kan rettes....dette er mere for andre herinde der bliver sure over dette lille topic......de kender måske ikke til det som regel venlige fællesskab vi har herinde....kritik bliver som regel modtaget med fin mine.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.