Har låst mig ude HJÆÆÆÆLP!

  • Jeg er kommet til at låse døren indtil mit kontor hvor jeg sidder og arbejder og hvor min computer står plus alt andet vigtigt, den er så gået i baglås og vil ikke låses op:S det er en gammel træ dør formentligt omkring 20 år gammel eller deromkring med alm lås ligesom i andre papdøre hvad kan jeg gøre for at åbne den? uden at sparke den ind da jeg helst ikke vil ødelægge den


    Har prøvet at låse den op med 3 forskellige nøgler 2 af dem er knækket nu:S

  • er det ikke bare sådan et firkantet hul til nøglen, så det er en universalnøgle man bruger? så kan du evt. tage en ligekærvet skruetrækker, eller lign. og prøve med. Held og Lykke :)

  • Der er nok ikke andet at gøre, end at skærer låse palen over med en bajonet sav eller vinkel sliber. Har lige prøvet at få fat i min kammerat der er låsesmed, men han er ikke til at få fat i, prøver igen senere hvis du ikke har fundet en løsning.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Fat boremaskinen og bor låsen ud :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Fat boremaskinen og bor låsen ud :)


    Det virker vist kun på ruko olign.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Skide godt :D Kiggede bare på mine egne gamle døre og der var mulighed får at komme til palen(mellem dør og dørkarm). Men det er jo lige meget nu :9xo

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Skide godt :D Kiggede bare på mine egne gamle døre og der var mulighed får at komme til palen(mellem dør og dørkarm). Men det er jo lige meget nu :9xo


    Jeg kiggede også lige om man kunne det på denne dør som du skrev men den åbner desværre ind af så det kunne man ikke :/


    Men skidt pyt jeg kom ind:D og nu har jeg lappet min finger sammen igen med sekund lim jeg fik en ret stor revne i fingeren af den freaking skrue fra håndtaget som knækkede

  • Dumme mig, kiggede indefra. Udefra kan det selvfølgelig ikke lade sig gøre, det ville ellers være godt for de kriminelle :D Pinligt :O

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Dumme mig, kiggede indefra. Udefra kan det selvfølgelig ikke lade sig gøre, det ville ellers være godt for de kriminelle :D Pinligt :O


    Hehehe, det er også temmeligt tideligt hvis man er B-menneske :D

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dj revaX


    Jeg kiggede også lige om man kunne det på denne dør som du skrev men den åbner desværre ind af så det kunne man ikke :/


    Men skidt pyt jeg kom ind:D og nu har jeg lappet min finger sammen igen med sekund lim jeg fik en ret stor revne i fingeren af den freaking skrue fra håndtaget som knækkede


    Du har generelt ikke så meget at flytte rundt med kan jeg høre... :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Du har generelt ikke så meget at flytte rundt med kan jeg høre... :roller:



    Altså nu er det jo ikke fordi at jeg havde åbnet knoglebrud og lappede det med lim men en bette flænge og da jeg hverken har tid til at skal smadre døre og dryppe blod i diverse servere så var limen lige den hurtige løsning ;) og puttede jeg det jo heller ikke ind i blodet men lukkede det sammen og puttede en bette smule lim oven på hehe men det kunne jo nok godt være jeg skulle finde en falck kasse og købe hehe


    Mig bekendt bruger de da egenligt også sekundlim på sygehuset til at lime hud sammen med igen


  • Jeg tvivler stærkt på det er samme sekundlim som du finder i din skrivebordsskuffe.
    Lur mig om den ikke er fyldt med stoffer som huden i længden ikke bryder sig om..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Normalt plejer man bare at ringe til en låsesmed :P Så går der en times tid og du er inde :P Men det koster selvfølgelig penge osv... :crazyeyes:

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Normalt plejer man bare at ringe til en låsesmed :P Så går der en times tid og du er inde :P Men det koster selvfølgelig penge osv... :crazyeyes:



    aaarh de penge + tid en låsesmed skal bruge på det så kunne jeg ligeså godt selv smadre døren og sætte en ny i til de samme penge :D og jeg ville få noget fun ud af det :P

  • Jeg kan da fortælle at det kostede mig 600 kr for noget tid siden (det dobbelte hvis det er uden for normal arbejdstid). Han havde 1 minuts kørsel og ca. 2 minutters arbejde så i mit tilfælde scorede han en timeløn på 12.000 kr. :crazyeyes:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dj revaX
    så er jeg kommet ind :D håndtaget knækkede og jeg skar mig på en skrue så blev jeg sur og stak en skruetrækker ind ved karmen brækkede til højre og sparkede på døren:D nu er den åben og man kan næsten ikke se der er sket noget foruden det brækkede håndtag :P


    Fedt og hvem siger at lidt vold ikke hjælper. :idea:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate