Tweak.dk online butik – Grafik søges

  • Vi arbejder i øjeblikket med at sætte en online butik op hvor I, brugerne, kan købe en masse fedt Tweak.dk merchandise såsom kaffekrus, tøj etc.


    Systemet der skal benyttes til formålet er http://cafepress.com som har et stort udvalg af forskellige ting man kan benytte i sin butik. Ideen er, at Tweak.dk vil få en butik på deres side med et udvalg vi har valgt skal være tilgængeligt.


    Men en butik er jo ikke meget ved uden indhold, og indholdet vil ikke være meget ved uden noget fedt Tweak.dk grafik og logoer, så derfor skal vi have fundet frem til en eller flere af disse som skal bruges til formålet.


    Her kommer I ind i billedet, for nu har I chancen for at sætte et personligt præg på Tweak.dk! Hvis du selv synes du er en haj til design af grafik og logoer så har du nu muligheden for at sende dine forslag til os. Vinderen/vinderne vil få deres bud på produkterne og måske er der også en lille præmie.


    Kravene fra Tweak.dk er at ”Tweak.dk” skal benyttes og evt. med slogans som ”Get it, Tweak it” etc.


    http://www.tweak.dk/img/officialTweakImg/TweakSkrift.ai
    Tweak.dk overskirften i vektor


    http://www.tweak.dk/img/officialTweakImg/GetItTweakIt.ai
    Get it Tweak it


    Kravene fra cafepress.com er at det skal være 200-300dpi og i .png eller .pdf format. (vi foreslår dog .pdf da dette er vektor)


    Bud kan enten postes her i tråden eller sendes til Thomas Axels email hvis man ikke ønsker at andre skal se det. Sendes buddene pr. E-mail bedes emnet være ”Tweak.dk butik konkurrence”.


    Hvis du ikke selv er så fix på fingrene med grafik og logoer, er du også mere end velkommen til at komme med forslag her i tråden, som måske kan inspirere andre til at prøve det af.


    I samme vending ville det også være super hvis folk kunne komme med forslag til merchandise der kunne være godt at have i butikken, disse forslag kan også skrives her i tråden. Udvalget kan ses på http://cafepress.com.

  • Lige en hurtig tilføjelse. Du mener vel, at det foretrukne format er PDF?


    PNG har ikke noget med vektor-grafik at gøre.


    Jeg vil dog lige i samme åndedræt nævne, at det lyder som god idé ;)

  • Ja naturligvis mig der kogte, og havde skrevet forkert.


    AI filer også mere end velkommen da vi så selv kan rette hvis vi mener der er lidt der skal rettes, plus jeg kan godt selv konvertere til png/pdf osv


    Ja vi håber det bliver taget godt i mod, så snart vi har et design eller 3 regner ved med at starte med at sælge.

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Det lyder da som en meget sjov ide, er totalt nybegynder så det bliver nok ikke det store fra min side :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • købte en t-shirt i sin tid med logo..og det var i en god kvalitet, for den ser stadig ud som ny den dag idag....så det er da velkomment..gadgets som usb blæsere osv vil da også kunne være fedt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    købte en t-shirt i sin tid med logo..og det var i en god kvalitet, for den ser stadig ud som ny den dag idag....så det er da velkomment..gadgets som usb blæsere osv vil da også kunne være fedt.


    Har også stadig mine 2 t-shirts og bruger dem TIT!
    Dog er brugernavnet på ryggen ikke det jeg har idag :crazyeyes: hed deuce313 dengang hehe...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Tja men hvis ikke nogen kan hjælpe med designs eller komme med ideer, bliver det ikke til noget desværre 8o

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Brain
    Tja men hvis ikke nogen kan hjælpe med designs eller komme med ideer, bliver det ikke til noget desværre 8o


    Hvad mener du med designs..? Altså Logoer og sådan noget..?


    Ups læste lige den Første Post :oops:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dj revaX


    Hvis jeg får lov at blive hardware tester så skal jeg nok lave en masse cool graffik til jer:D


    Hvis du lavede noget cool grafik kunne det jo også være du fik en chance på tester delen af den grund? :idea:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • kræver lidt du søger? har ingen ansøgninger..

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
    Jeg har et godt slogan:


    You are weak!
    - If you not are on Tweak
    .dk!


    Hvad siger i til det? :))


    Tillader mig lige at rette til korrekt engelsk :crazyeyes:


    You are weak!
    - If you're not on Tweak
    .dk!

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • hvad med


    feeling like a little whelp,
    come to tweak.dk for guidance and help.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • hva med noget simpelt: "Tweak it to the LIMIT" hvor Tweak stå med det velkendte skrifttype og resten med noget "ild"-skrift eller "sne"-skrift ????


    edit: det kunne jeg i hvert fald godt tænke mig at få på en t-shirt eller en stor kaffekrus

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

    Rettet en gang, sidst af Rafal Pyszko ().

  • Ser faktisk fedt ud slazper :)
    Dog er det ikke originalt, forstået på den måde at flamme skrift er set før (og det er bestemt ikke ment som kritik).

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2