Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Og tænker nu..
Der går 18 sekunder inde i filmen, en mand hen og kigger i posen, for at konstantere at den er farlig. Hvorefter der kommer en iført sikkerhedstøj for at flytte den.
Er det virkelig bare mig der tænker mit om det?
MB: Asus P6T Deluxe V2, CPU: I7 920@3.95, Ram: 3x2Gb Corsair Dominator PC16000
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: HIS ATI 5970, Lyd: Creative X-Fi Elite Pro
HDD: 1x Intel X25M 80Gb + et bundt andre små-diske
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "urbananen" (11.11.2008, 22:03)
Rigtig nok, men chancen er der jo. Der er jo en grund til de spærer det hele af, har tilkaldt ambulance, og brandvæsnet..
-Men så er det nok bare mig der tænker sådan .
Synes bare aldrig de går hen og kigger i poserne når der ligger en pose på stationen. Der bliver Marie tilkaldt med det samme.
Og når noget er ustabilt, kan det vel springe hvornår det skal være, eller?
MB: Asus P6T Deluxe V2, CPU: I7 920@3.95, Ram: 3x2Gb Corsair Dominator PC16000
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: HIS ATI 5970, Lyd: Creative X-Fi Elite Pro
HDD: 1x Intel X25M 80Gb + et bundt andre små-diske
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "urbananen" (11.11.2008, 22:23)
Oprindeligt indlæg af urbananen
Rigtig nok, men chancen er der jo. Der er jo en grund til de spærer det hele af, har tilkaldt ambulance, og brandvæsnet..
-Men så er det nok bare mig der tænker sådan .
Synes bare aldrig de går hen og kigger i poserne når der ligger en pose på stationen. Der bliver Marie tilkaldt med det samme.
Og når noget er ustabilt, kan det vel springe hvornår det skal være, eller?
Ja jeg ser det også som en unødvendig risiko at løbe...
Nu kommer det vel lidt an på situationen. Ved de på det tidspunkt at det er en bombe. De kan jo ikke rigtig sende bud efter det store kavaleri hver gang en "mistænksom pose" bliver fundet.
Hvis de ved det vil jeg også mene det er unødvendigt at kigge derned.
"The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr." - Prophet Muhammed SAW
"A man's true wealth is the good he does in the world." Prophet Muhammed SAW Pixel IT Wild life of Pakistan!
Nothing is impossible!
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Rolis" (12.11.2008, 00:31)
det giver ingen mening og gå hen og kigge ned i posen for derefter og få en helveds masse udstyr på.
det vel lidt som at hoppe i vandet for derefter og taeg badetøj på.
de nok ikke så meget i tvivl om hvad der er i den pose siden de har afspæret hele området og tilkaldt accistance før han går hen og kigger i posen.
så hvis de var usikre på om det var noget havde de nok ikke startet med at afspære hele området, for så kunne de jo ikke lave andet i kbh osv, da de flyver ryndt over alt de poser.
Det kunne nu ha set sjovt ud hvis den var gået mens han lagde den i vognen.
Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
OCZ Vertex 3 Series Solid State Disk 120 GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager) Gigabyte GV-R797OC-3GD T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
LIAN LI PC-6070B
Windows 7 Ultimate