Ny hjemmeside jeres mening?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af N00bZsTeR
    Hjemmesiden hedder BN-Hardwarereviews.dk


    ser meget godt ud, men tvivler på succesen ;) vi har på nuværende tidspunkt 4 store sites, dvs. HOL, Tweak, Tweakup og HWT, og man kan allerede nu mærke at 2 af dem er begyndt at falde bagefter med brugerne. Det gælder Tweakup men især HWT, som ellers er en rigtig god side.


    Siden ser rigtig godt ud, men i kommer 6 år for sent :) og se så at få fjernet din windows vista logoer. det er jo til at gå ned over, at se på :D


    edit: men hvis i fører en "Bentzin strategi" så vil det klart være et sted jeg kunne finde på at besøge ( Bentzinstrategi betyder, at det kun er det indhold der er brug for og intet OT )


    edit 2nd: http://bn-hardwarereviews.dk/f…iewthread.php?thread_id=3 Men så skal man heller ikke fører denne slags samtaler på et åbent forum.

  • Bryder mig godt nok ikke om den blå baggrund, den virker alt for dominerende.
    Generelt ikke et design der tiltaler mig specielt meget, og det er virkelig noget jeg lægger vægt på hvad angår foraer, da jeg foretrækker at ting bliver holdt så simple som muligt.
    Hvis jeg var jer ville jeg få fjernet de Vista ikoner, de er sgu ikke til at holde ud.

  • Ærligtalt, så orker jeg ikke selv at gå i dybden.


    Designet er som sådan fint nok, selvom jeg ikke er kæmpe fan. Derimod vil jeg foreslå jer, at gå væsentlig mere op i nogle af principperne omkring brugervenlighed. Principper, der vil gør det væsentlig nemmere og sjovere for brugeren af læse jeres tests.


    http://www.nielsgamborg.dk/wor…/brugervenligt_layout.htm


    Personligt, synes jeg umiddelbart de forskellige sites af denne type netop går galt i byen på brugervenligheden.


    Omkring læsevenligheden, så har jeg et godt link på arbejde, som jeg vil prøve at huske at poste her i tråden.

  • ærlligt talt så er der LIDT for mange windowslogoer over det hele, plus det faktum at i bruger dem som bullets.


    Teksten ved siden af jeres windowslogo-bullets er desuden sat for højt, det kunne være bedre hvis de var sat mere midtfor, eller at i havde brungt mindre windows-logoer


    en anden fejl, hvilket nok skal rettes, er at diverse ting og sager stadig står på engelsk, et kig i kiden og andre steder skal nok kunne rette op på disse ting.


    Jeres side har klart potentiale, ser rimelig flot ud og er nem at bruge, men som sagt, den mangler lige de sidste kosmetiske småting.


    For at hjælpe jer på vej, kan jeg ansøge om at blive admin senere i dag, jeg har allerede oprettet mig som brugeren Tylonfoxx ;)


    EDIT: glemte at sige at det vil være en god ide at fjerne antal posts ude under ens avatar og rank og det i jeres forum, for at forhindre at posthuntende n00bs kommer og ødelægger det for andre ;)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • kan man uploade videoer på jeres site?


    Jeg kan hjælpe jer med at lave video guides. Det er vist ikke set på andre sites.


    Hvis i kan få en dygtig klumme skribent eller 2 til at skrive en klumme et par gange ugentligt, er det et rigtig godt trækplaster.
    Ugentlige rutiner er hvad folk kan lide. De skal vide at de kan komme på jeres site og opleve noget nyt ofte. Det ikke kun omhandler nyheder da nyheder bare er general information, men også en persons meninger eller holdninger om et givent produkt eller kendt situation.


    Brug noget tid på at gå gennem hvad jeres site egentligt skal indeholde. Kun nyheder? Mange nyheder? Eller kun guides måske? Skal det være muligt for folk at oprette tråde? Og kan det overhovedet betale sig at prøve at udkonkurrere de større sites som allerede gør det?


    Hvad kan i gøre som er nyt?


    ps. nyheder betyder ikke nyt ;)

  • jeres forum er delt op i 33 punkter eksempelvis:


    internetudbydere
    general sikkerhed
    general software (er det ikke også sikkerhed?)


    osv osv


    der er alt for mange og det forvirrer mere end det glæder, medmindre man er internetbladsidesurfernarkoman.


    Måske i skulle tænke på om ikke i ku gøre det så enkelt som


    Hardware
    Software
    Spil



    Med tiden kan i så udvikle jeres site hvis der sker høj aktivitet omkring et emne, nøjagtigt som tweak gjorde det med worldofwarcraft.

  • Nu er jeg ikke så fandens meget inde i det med hjemmesider endnu men jeg synes det ser fint nok ud.
    Dog er det lidt træls med nyheder som fylder meget på start siden. Designet er jeg van til da en af mine venner har et ligene site hvor jeg er admin og står for alle nyhederne og det er samme opsætning og samme design så jeg føler mig faktisk lidt hjemme :D

  • Hvis i skal have en chance, så skal i nok satse på et bestemt område indenfor computer som fx OCTDK har satset på overclocking, ekstreme køling osv.


    Som allerede nævnt har vi jo nogle temmelig store mainstream forums som nok bliver svære at hamle op med, hvis man kører med de "samme" nyheder og et forum til lidt af hvert. -Hvorfor skulle jeg så vælge jeres side frem for en af de store, hvor der med sikkerhed er mere brugeraktivitet?

  • Det har også noget af gøre med at admins på siden skal være aktive ;)
    jeg har skrevet lidt rundt i de forskellige post og lavet bla en nyhed og der er ikke meget gang i den.
    Det ville jo hjælpe en hel del hvis admins lige var på engang i mellem og lige tjekke hvordan området så ud ellers sker der jo ligesom ikke rigtig noget.

  • fedt design.. tror bare det bliver svært at komme i gang.. det er altid svært for små sider.. men held og lykke kan godt li designet.. der er dog småting som jeg ikk kan li

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • OT, men det er helt klart nogen skønne links Macimuz! Mange tak skal det i hvert fald lyde herfra :D


    God vind med siden. Som det er blevet nævnt før, bliver det ikke ligefrem nemt at udmærke sig fra de andre større sites, men der er altid plads til forbedring jo :)

  • mig som ikek besider den største viden om computer, syntes at siden virker en smule uoverskulig, der er for mange ting go vælge mellem hvis man søger noget bestemt.


    selve trådene kan virke lidt ulæslige da der ingen skilning er mellem postene og det hele nærmest flyder ud i et.


    og ellers vil jeg henvise til havd de andre har og komme med at gode tips og råd.


    så dåse ikonerne væk. og rettet på de små fejl.


    og så skal siden helt klart være mere brugervenlig, muligvis større skrift.


    ellers kan jeg godt lide designet på siden kan godt lide den klare blå farve virker positivt på hjernen :)