Hj3lmen

  • Hej som tidligere sagt er det næsten umuligt at få kontakt med Hj3lmen... jeg har sendt 10 PMs som han har læst men ikke svaret på om den handel som vi havde aftalt at lave... men selvom han kommer på når jeg er der kan jeg knap nå og sende den før han går offline igen... så ham sidst på i dag 18:35 hvor der var 3 PMs der stod og ventede på ham og han læste dem ikke :ohmy:
    ved ikke om det bare er mig der er vildt utålmodig... han svarer heller ikke på mail og kan ikke kontakte ham på andre måder...


    Jeg ville så gerne spørge om der var andre der havde oplevet det samme ved handler med Hj3lmen og om det ville være rimeligt at oprette denne tråd under White & blacklist?

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

  • Har du noget i klemme. Altså betalt ham eller noget?


    Jeg mener godt du kan skrive i White & blacklist'en. Det er jo det den er der til. Og når han har læst nogle af mails'ene uden at gøre noget ved det så vil jeg sige at der på en eller anden måde er noget fusk hvis ikke han har en meget god forklaring, men den er han jo tydeligvis ikke interesseret i at give når han ikke svarer (puha en lang sætning).


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • har ikke betalt ham noget men er ret træt af det da det er det sidste jeg mangler til min nye com... han bor lige i nabobyen så det er kun lige at aftale et tidspunkt han enten kan komme med det eller jeg kan hente... så det burde være nemt nok men når han ikke vil svare er det ikke så nemt heh... men vil oprette denne tråd i Blacklist i stedet... nogen ide til at kalde den? har jo ikke lavet en disideret handel endnu? men kan man stadig kalde den "Lyngzes handel med Hj3lmen"?

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W