juleaften ønskelist

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Txfire
    Nå hvad skal man have på ønske listen til juleaften når man skal til at flytte hjemme fra. hvad skal man så ønske sig?


    Nu er jeg af den holdning at dumme spørgsmål ikke findes....Men hvis de gjorde ville dit være et god bud på sådan et :crazyeyes:
    Du skriver jo netop at du skal til at flytte hjemmefra, så kig da lidt rundt i dine forældres køkken, badeværelse, stue etc og se på de helt basale derfra.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ting du helt sikket kommer til at mangle, og hvor det ikke kan betale sig at købe noget billigt skrammel


    - Støvsuger
    - Knive
    - Potter + pander
    - Vægt



    Ting hvor det godt må være noget billigt bras, men som du stadigvæk kommer til at mangle:
    - Decilitter mål
    - Hvidløgpresser
    - Skrærebrædter


    Men som Juice siger tag et kig i dine forlædres skabe, eller lav mad en uge, og skriv alt det ned du bruger:)


    mvh Stubkier

  • Kig i dine forældres køkken. Meget af det kommer du til at mangle. Ved du hvad du kommer til at bo i? Egen lejlighed, lille kollegieværelse med fælleskøkken. Det betyder en del for hvad du skal koncentrere dig om nu.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • ud fra stubkiers svar kan jeg se at du kun skal spise med knive :T


    Men jeg flyttede hjemmefra for 1 år siden,
    Jeg ønskede mig:
    Gryder
    Pander
    Bestik
    Knive til at tilberede (hvis du kan få en keramisk kniv, det vil du aldrig fortryde)
    Tallerkner
    Kopper
    Glas
    Dæk servietter
    Skåle
    Skærebrætter
    Kogebøger
    Brødrister
    Toaster


    Nu kan jeg ikke huske flere;)
    Håber det hjalp


  • Mon ikke han her snakker om køkkenknive som man med fordel kan købe i god kvalitet :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Mon ikke han her snakker om køkkenknive som man med fordel kan købe i god kvalitet :)


    rart når der er nogen der kan tænke selv ;)

  • en food processor.....de kan bruges til en masse formål..mangler selv sådan en.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.