Halloween outfit

  • Nu er det jo snart ved at være Halloweentid, og der må jo grangiveligt være nogen af jer der skal til lidt halløj i den forbindelse. Om ikk andet er det altid en undskyldning for random druk. Jeg har allerede været til den første halloween fest.
    Her får i så muligheden for at vise jeres kreative outfits frem - jeg starter:


    [Blocked Image: http://www.gruset.dk/pics/halloween-1.jpg]
    [Blocked Image: http://www.gruset.dk/pics/halloween-2.jpg]


    Hvad jeg helt præcist er udklædt som ved jeg ikke. Jeg skulle bare have en undskyldning for at gå med kappe og være skummel.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Wuuhuuu vi vil ha flere billeder af "Mystery Chicken" :crazyeyes:


    Skal ikke til halloween i år selv, men god fornøjelse til dig og andre der skal :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Wuuhuuu vi vil ha flere billeder af "Mystery Chicken" :crazyeyes:


    Skal ikke til halloween i år selv, men god fornøjelse til dig og andre der skal :)


    Haha, det kan i da godt få.. Det er en af mine kammerater der er hoppet i sit karnevalsoutfit.. Ufattelig sjovt at have en kylling med til fest.. Næste gang tager vi et paintball gevær med også :P

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Skal heller ikke selv noget..


    Halloween er en amerikansk dag...
    Ikke dansk.. Så springer over..


    Synes det er noget pjat at indhente specielle dage fra Amerika..
    Halloween og Valentines Day er og bliver amerianske..

  • Bubbi du er da også ved at være for gammel til det :D


    [Blocked Image: http://a825.ac-images.myspacecdn.com/images01/55/l_c5a1bcf3b32d91ef934f80261a766b18.jpg]
    [SIZE=7]Godtnok ikke mig, men ville da slå ihjel for at ha' den suit på :P[/SIZE]

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Hehe kan da godt være jeg er gammeldags..


    Har dog aldrig - også da jeg var "ung" - taget de amerikanske festdage til mig..


    Det varer vel ikke mange år, så fejre vi deres 4th of July også..


    Og pakker gaverne op d. 25. december om morgenen osv. osv.


    Den eneste grund til vi gør det, er vel at butikkerne har fundet ud af hvor nemt det er at
    tjene penge på det..
    Den falder jeg sgu ikke for..


  • Har det på helt samme måde :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg må da desværre indrømme at jeg er for asocial til at gide at gøre det. Men var da til halloween da jeg var mindre....


    Vent hmm. Nåh ja det var påske.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Jeg skal på lørdag, men er fuldstændig blank hvad angår kostume. Regner med at finde noget i sidste øjeblik.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Halloween hører som Bubbi siger til i USA... men nu hvor Danmark alligevel er begyndt at gøre så meget ved det, så kan de da i det mindste fejre det den rigtige dag i stedet for alle mulige andre dage... Halloween er den 31. Oktober og ik andre dage.


    Har endnu ik set nogen børn der render rundt og råber "Trick or Treat"... Det er jo det samme som vi gør nytårsdag.. Gjorde vi ihvertfald altid da jeg var barn.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Halloween hører som Bubbi siger til i USA... men nu hvor Danmark alligevel er begyndt at gøre så meget ved det, så kan de da i det mindste fejre det den rigtige dag i stedet for alle mulige andre dage... Halloween er den 31. Oktober og ik andre dage.


    Har endnu ik set nogen børn der render rundt og råber "Trick or Treat"... Det er jo det samme som vi gør nytårsdag.. Gjorde vi ihvertfald altid da jeg var barn.


    Vi kommer udklædte til forelæsning på Uni på fredag :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af norhart


    what? det er da det man gør til fastelavn :dance:


    har dælme aldrig været rundt og banke på døre til fastelavn... ik hva jeg kan huske ihvertfald.. vi gjorde det nytårsdag når vi ønskede godt nytår...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    har dælme aldrig været rundt og banke på døre til fastelavn... ik hva jeg kan huske ihvertfald.. vi gjorde det nytårsdag når vi ønskede godt nytår...


    Der er jeg enig, har dog aldrig selv været rundt og tigge ved døre men har da oplevet andre gøre det ved nytår.


    Maleficius, tp is for bongholes :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC


    Der er jeg enig, har dog aldrig selv været rundt og tigge ved døre men har da oplevet andre gøre det ved nytår.


    Maleficius, tp is for bongholes :D


    Kan sgu godt være - men det er fandmer skægt alligevel. :))