Apevia X-Qpack-2 konkurrencen.

  • Som de fleste af jer nok ved, så vandt jeg dén konkurrence - 6 år på tweak og så vinder jeg et tøsekabinet :)
    Well, ungerne var begejstret da jeg fortalte dem det (måske mest fordi der var et billede af dem på tweak).
    Begejstringen steg, da kabinettet, med lidt hjælp fra Burger, landede her i mandags.
    Pga. arbejde osv. fik jeg først samlet det i går. Det eneste problem jeg løb ind i var at AC køleren til gfx simpelthen ikke kunne være der. Så p.t. kører maskinen med stock køler der "snakker" godt med.


    Ungernes maskine består nu af:
    Apevia X-QPack2
    Antec 450W PSU
    AMD A64 3700+
    2GB Kingston Value PC3200
    250GB Hitachi SATAII
    GeForce 7800GT
    19" Medion
    Asus 54Mbps WLAN PCI
    Logitech Comfort Laser


    [Blocked Image: http://www.baunkjaer.dk/Billeder/DSC_0808.jpg]


    Flere billeder her

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Det er altså lidt sødt :D


    Du er jo også en tøs :)) - Godt at Brian har tøser i huset for det er da en lidt speciel farve til en konkurrence på et hardware-forum hvor gennemsnitsalderen sikkert er 18-20 år og der er 99,5% drenge/fyre :crazyeyes:


    Men det er thumbs up at ungerne har deres egen PC. Så kan man have sin computer i fred for små børn og deres chokolade-fingre med lidt held :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Du er jo også en tøs :)) - Godt at Brian har tøser i huset for det er da en lidt speciel farve til en konkurrence på et hardware-forum hvor gennemsnitsalderen sikkert er 18-20 år og der er 99,5% drenge/fyre :crazyeyes:


    Men det er thumbs up at ungerne har deres egen PC. Så kan man have sin computer i fred for små børn og deres chokolade-fingre med lidt held :))


    Faktisk fik jeg en front mere med - guldfarvet eller noget der minder om. Tøserne valgte den pink.
    Og ingen chokoladefingre på mit diNovo :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Faktisk fik jeg en front mere med - guldfarvet eller noget der minder om. Tøserne valgte den pink.
    Og ingen chokoladefingre på mit diNovo :O


    Okey cool. Så er der lidt bling-bling ? ... eller hvad ungerne nu om dage kalder sådan noget :crazyeyes:


    Men ja chokolade på et dinovo er lig med en hjerneblødning og instant hulk :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Du er jo også en tøs :)) - Godt at Brian har tøser i huset for det er da en lidt speciel farve til en konkurrence på et hardware-forum hvor gennemsnitsalderen sikkert er 18-20 år og der er 99,5% drenge/fyre :crazyeyes:


    Men det er thumbs up at ungerne har deres egen PC. Så kan man have sin computer i fred for små børn og deres chokolade-fingre med lidt held :))


    hehe, ellers vil det måske være lidt for feminint hvis han boede alene og havde en lyserød comp :))