Spørgsmål ang Tatoo's

  • Ja tweak'ere kan alt :P


    Jeg sidder med masser at tanker på hvordan min tatoo skal se ud, og hvor den skal være.. Spørgsmålet er så, skal jeg skaffe mig en "tegner" som kan tegne mine tanker ud på papir og så vise dem frem eller kan du sagtens få en tatovør til "tegne" den for dig hvis du printer f.eks billeder eller lign ud, og fortæller om ideen.
    For jeg håber man for lov at se hvordan den vil se ud på mig inden de smider den permanent på mig :)


    Kan jeg f.eks sige at jeg vil have en ulv, med japanske tegnestil, og måske noget text i/ved den.


    P.S har ingen ide omkring dette, det eneste jeg har fundet ud af at en masse tatovøre, men ikke nogen der siger hvordan det egenlig foregår.. :)

  • tattovøren kan sagtens tegne noget for dig. hvis du medbringer nogen tegninger ville det nok være bedst. Det kommer self an på hvor dygtig han er til at tegne tingene /lave om på dem.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Siden tatoveringer ikke siger mig en dyt, så jeg aldrig prøvet det, men på tv får kunden altid tegningen at se inden den bliver printet på ham. Det ville da oss være lidt 50/50, hvis det ikke var tilfældet. Og hvis du vil ha' lavet en personlig tatoo, så kan han sikkert oss hjælpe dig med det.


    Hvis jeg endelig sg' have mig en tatoo så skulle det være en signatur af min comp :T

  • Heh der er nogen der ser Miami INC :T Men ja tegningen bliver tegnet på et stykke papir som smitter af og når han så sætter det på dig har du aftrykket af den tatto. Hvis du ikke er tilfreds så fjerner han det igen.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Heh der er nogen der ser Miami INC :T Men ja tegningen bliver tegnet på et stykke papir som smitter af og når han så sætter det på dig har du aftrykket af den tatto. Hvis du ikke er tilfreds så fjerner han det igen.


    ok det er altid noget :)


    har også kun set Miami INC, men man skal ikke altid sammenligne det med sådan nogle programmer jo :P det kunne godt være du skulle betale en arm for at få det som ekstra. :P

  • hey du kan sagtens aftale med en tatvøren at i finder på noget sammen med dine ide'er, han kan printe det ud til dig og lægge sådane n tegnming på din krop hvor du vil have den så du kan se hvordan den sidder inden du får den lavet fast på, dere r jo ingen fortrydelsesret når den først er der.


    men det er intet problem, de fleste er også dygtige tegner :)

  • Dog skal du lige være opmærksom på at nogen steder udelukkende laver de ting de har i bøgerne i forvejen, det er en god ide at forhører sig blandt andre om hvor de gode steder er. Der er stor forskel og nogen er simpelthen ukompetente til deres arbejde, har selv et par venner der har fortrudt deres valg..