Husk at lukke din tråd i Køb & Salg

  • Vi har i det seneste halve år oplevet en voldsom stigning i gamle tråde der bliver vækket til live igen - specielt i Køb og Salg.


    Da det åbenbart er umuligt at få folk til at tjekke datoen på de tråde de skriver i, føler jeg mig efterhånden nødsaget til at bede jer om at huske at lukke jeres tråde efter jer i Køb og Salg når salget er overstået.


    Det er irriterende for både jer og for os, at en lang række gamle tråde igen og igen bliver hevet op, så derfor vil det være bedst for os alle, hvis I lige prøver på at blive bedre til at huske det.


    Hvis I ikke er klar over hvordan I skal lukke jeres egne tråde, så kan I finde hjælp her.


    Skulle I falde over en gammel tråd der er blevet genoplivet, og tråden ikke er jeres egen, så kan I altid rapportere tråden til en moderator, så skal vi sørge for at tråden bliver lukket.

  • Jeg har så tit tænkt på om man ikke kan scripte et eller andet der gør at man skal bekræfte at man vil svare i en tråd der er mere end 1 eller 2 måned gamle fx. Det ville da stoppe langt de fleste genoplivninger af de tråde der? :)