Har du Jason's hockey maske liggende?

  • Håber en af jer har Jason' hockey maske liggende....


    Jeg skal bruge den til Halloweenfest d. 1/11, og dem de har i butikkerne i DK er noget skod,
    og jeg kan ikke nå at få dem hjem fra udlandet, desværre, så hvis du har en liggende du vil
    sælge eller låne ud, så siger jeg mange tak!


    Kan ikke finde ud af at lægge billeder på min tråd her, men her er et par link's, så kan I se
    hvad jeg søger.


    http://www.halloween-mask.com/jason_mask_5341700cf.htm


    og denne tråd kan i se en anden type maske, det er den nederste i top indlægget


    http://www.tweak.dk/forum/thre…&sid=&hilight=jason+maske

  • Kender ikke sitet, men google er et fantastisk værktøj!


    HER

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Find en maske af ham uden maske den er da bedre. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Jo, jo, en lille tråd herinde, og jeg har fået en hjemmeside som har den maske jeg søger ;o)


    men alligevel, det kunne jo være der var en herinde som havde en liggende som de vidste de
    aldrig kom til at bruge mere, så kunne jeg jo lige så godt befri dem for den, ikke? ;o)


    Nå, men jeg takker, og har jeg intet hørt herindefra inden på mandag, så bestiller jeg den sgu
    hos gag & Gimmick, eller hvad pokker den side så lige hed ;o)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af csa
    Jo, jo, en lille tråd herinde, og jeg har fået en hjemmeside som har den maske jeg søger ;o)


    men alligevel, det kunne jo være der var en herinde som havde en liggende som de vidste de
    aldrig kom til at bruge mere, så kunne jeg jo lige så godt befri dem for den, ikke? ;o)


    Nå, men jeg takker, og har jeg intet hørt herindefra inden på mandag, så bestiller jeg den sgu
    hos gag & Gimmick, eller hvad pokker den side så lige hed ;o)


    Kan godt sige god for den side ;) Har bestilt 3 par lederhosen derinde fra og fik dem dagen efter jeg bestilte :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny


    Kan godt sige god for den side ;) Har bestilt 3 par lederhosen derinde fra og fik dem dagen efter jeg bestilte :9xo


    Lederhosen? *LOL hvad skal du dog med dem? Til oktoberfest måske?

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Lederhosen? *LOL hvad skal du dog med dem? Til oktoberfest måske?


    Lige præcis ;) var i byen med dem på i går og kæft hvor fik jeg mange klask i røven af tøser! :D de ultimative scorebukser :P haha..


    Et lille fint billed af mig og så to gutter (mig til højre):

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny


    Lige præcis ;) var i byen med dem på i går og kæft hvor fik jeg mange klask i røven af tøser! :D de ultimative scorebukser :P haha..


    Et lille fint billed af mig og så to gutter (mig til højre):



    jeg må lige spørge.. læser du/ i The Game?? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog



    jeg må lige spørge.. læser du/ i The Game?? :)


    Nope, men gav den til en ven i fødselsdagsgave, men har da bladret i den.. Hva da? ;)


    Og trådstarter må lige sige til hvis off-topicen bliver for meget..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny


    Nope, men gav den til en ven i fødselsdagsgave, men har da bladret i den.. Hva da? ;)


    Og trådstarter må lige sige til hvis off-topicen bliver for meget..


    nu har jeg læst en del og nogle venner læser det hele.. og det virker som noget i samme dur man skal gøre :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    nu har jeg læst en del og nogle venner læser det hele.. og det virker som noget i samme dur man skal gøre :)


    Hehe okay, vidste jeg sgu ikke (: men vi kan ikke være helt forkert på den så ;) haha

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny
    Hehe okay, vidste jeg sgu ikke (: men vi kan ikke være helt forkert på den så ;) haha



    Nej.. men i fik også "opmærksomhed" og i "scorede" det er jo det vigtigste :)