Nogen der kender http://bbec.dk??

  • Nogen der kender denne forhandler http://bbec.dk ??
    Jeg har bestilt et kabinet hos dem, og de har smidt en note til postDK om at de snart sender pakken, men hvornår kan jeg forvente at få den?? Nu har jeg snart ventet en go' uges tid :S


    Nogen der har erfaringer med denne forhandler?? Går også under navnet Electronics Center i Esbjerg.. Eller http://bygpc.dk

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().

  • Problemet er at jeg har prøvet.... I flere timer.... Tror ikke deres telefoner virker, eller også gider de ikke at tage dem :S


    Deres email svarer de heller ikke på... Så står lidt lost lige nu...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream
    Problemet er at jeg har prøvet.... I flere timer.... Tror ikke deres telefoner virker, eller også gider de ikke at tage dem :S


    Deres email svarer de heller ikke på... Så står lidt lost lige nu...


    Okey, så ville jeg skide dem et langt stykke og bestilte det du skal bruge fra en anden forhandler.

  • Hvis der er en dankort overførsel kan du inden for en måned gå ned i banken og få trukket pengene tilbage, hvis de stadig ikke har sendt omkring der :boxing:

  • xdream hvis du læser siden igemmen står der os du ska såvidt det er muligt sende en email istedet for at ringe, ja de er langsome til at svare det ved jeg, det er en af de locale hardware pushere, jeg ka bruge hvis jeg vil, købte fornyligt mit "Audio FX Pro 5+1 Headset" dernede og det er rigtig glad for, ska bare vende mig til at jeg høre alt i Dolby Surround istedet for Stereo :)

  • altså de gange jeg har snakket med dem over mail har de svaret inden for samme dag..


    men da jeg skulle ned i butikken var det bare noget lort.. ham jeg snakkede med kunne slet ikk hjælpe mig.. han lød som om han hellere ville sidde og game WOW.. og han var bare ikk til hjælp.. det var først da jeg snakkede med en overordnet jeg kunne få svar.. ente med jeg havde kørt 30km for ingenting og købte mit Z-5500 et andet sted..


    så.. og deres hjemmeside er ikk op2date med deres vare..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    altså de gange jeg har snakket med dem over mail har de svaret inden for samme dag..


    men da jeg skulle ned i butikken var det bare noget lort.. ham jeg snakkede med kunne slet ikk hjælpe mig.. han lød som om han hellere ville sidde og game WOW.. og han var bare ikk til hjælp.. det var først da jeg snakkede med en overordnet jeg kunne få svar.. ente med jeg havde kørt 30km for ingenting og købte mit Z-5500 et andet sted..


    så.. og deres hjemmeside er ikk op2date med deres vare..


    jeg går altid til ham som ejer det, den eneste jeg vil handle med så er jeg sikker på at jeg sådan set får det jeg vil ha :)

  • Har handlet hos ham et par gange, det er skam gået fint hver gang, har dog ikke prøvet RMA. Priserne følger desværre ikke markedet.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon
    Har handlet hos ham et par gange, det er skam gået fint hver gang, har dog ikke prøvet RMA. Priserne følger desværre ikke markedet.


    nej det gør de ik rigtigt, sidst jeg havde noget til RMA hos ham var et Inno3D 7900GT Rev. 1 der gik 3dage så fik jeg svar om jeg ville ha pengene tilbage el. ha et nyt kort, har ik haft dårlig affaring med hans RMA Service endnu :)

  • E-mail eller msn er vejen frem hvis man vil have kontakt med ham (salg@bbec.dk).


    Undgår så vidt muligt også hans minions når jeg er derinde, og går direkte til ham selv.


    Hans side kunne godt trænge til en ordentlig overhaling, og så mangler han som andre har pointeret, at få opdateret hans vareudbud.


    Har indtil videre kun haft en enkelt RMA ved ham, men det er ved at være flere år siden, og den trak så godtnok også ud i 5 uger før jeg havde mit Radeon 9700 Pro igen, men det var producentens skyld.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m