Canada Goose jakke

  • Hey



    I anledning af vinterens ankomst, har jeg besluttet mig for at købe denne jakke.



    En Canada Goose Resolute Parka. Farven skal være rød (helst men brun kan også gå)


    Jeg har tidligere haft North Face Parka (den store) samt peak (den store)


    Nu vil jeg prøve kongen... Det danske vejr er sgu al for voldsomt. :crazyeyes:


    Nu er den jo ikke hel billig, så hvor finder jeg denne "billigst"?


    Ps. vil ikke købe den over ebay,dba osv.


    Skal være splinterny ÆGTE med kvit... = en forhandler.


    Gør ikke noget at det er fra udlandet men skal være i Europa.


    Indtil da har jeg fundet den billigst hos:


    http://bjergkaeden.dk/products…ctid=4511&MenuItemID=1121
    6200 DKK


    Svensk side:
    http://www.wildmarksshopen.se/product.asp?product=190
    5400 DKK <------------- Billigt synes jeg. dog ikke rød.



    kan det gøres bedre?

  • Lad vær, hvis du går en aften udenfor alene, bliver slået ned og din jakke bliver stjålet :D ..


    Ellers, så køb en brugt hvis du vil have dem billigt. Kender en der lige har købt en igennem qxl til 2400kr og den ser 100% ny ud, og fejler intet.




    edit: undskyld, jeg er lige vågnet så læste ikke hele din tråd :D sorry.


    Men ellers har jeg da set den i århus til 5500kr, mener det var den røde.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    Lad vær, hvis du går en aften udenfor alene, bliver slået ned og din jakke bliver stjålet :D ..


    Ellers, så køb en brugt hvis du vil have dem billigt. Kender en der lige har købt en igennem qxl til 2400kr og den ser 100% ny ud, og fejler intet.


    Hahahaha.... tro mig, det sker ikke, og hvis det gør så er personen sgu dødsdømt på forhånd :boxing: :D


    udvalget er er for dårlig hvad angår brugt, samt gider jeg ikke komme ud for at det pludselig er falsk... kender nemlig kun til de jakker jeg har haft... så kan ikke bedømme...


    Desuden bryder jeg mig ikke om brugte jakker :D Alt andet "brugt" end tøj er fint, men sgu ikke tøj, sko osv (sådan ser jeg det bare) :roller:

  • må jeg lige spørge om noget`? SKal du til mount everest siden du skal have så dyr en vinterjakke`?

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind
    må jeg lige spørge om noget`? SKal du til mount everest siden du skal have så dyr en vinterjakke`?


    ja tænkte lidt det samme... Gav 300 kr for min vinterjakke i H&M og den virker sq udemærket, alt andet i det danske vejr er imo overkill...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind
    må jeg lige spørge om noget`? SKal du til mount everest siden du skal have så dyr en vinterjakke`?


    Det er mærket som koster. Det kan sikkert gøres bedre og billigere hvis man vil undværre gåsen.


    At skrive "Dette er modellen der bliver brugt til arbejdsbrug i klodens koldeste egne" holder jo ingen steder hvis de ikke vil ud med hvad den er rated til. Virker lidt som om at den henvender sig til private med løfte om at de professionelle bruger den. Det ses jo tit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind
    må jeg lige spørge om noget`? SKal du til mount everest siden du skal have så dyr en vinterjakke`?



    Tæt på, skal til K2, Pakistan ;)


    Jeg giver gerne en ordenlig slat penge for en jakke som holder i længden... Prioriteringssag... ligeså vel som alle de folk som tager i byen hver weekend og brænder en del cash af... :))





    Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    ja tænkte lidt det samme... Gav 300 kr for min vinterjakke i H&M og den virker sq udemærket, alt andet i det danske vejr er imo overkill...



    Tjaaa, vi har hver vores mening... jeg skal primært bruge den i Danmark, men skal nu også til PK her snart, de kolde områder....


    og der tror jeg ikke en HM jakke kan klare -30 til -50 grader.... kan godt være jakken overlever, men det gør du sateme ikke... :D



    I øvrigt kan man sagtens gå rundt med den jakke uden at blive kogt, man skal bare huske at holde den åben :D


    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Det er mærket som koster. Det kan sikkert gøres bedre og billigere hvis man vil undværre gåsen.


    At skrive "Dette er modellen der bliver brugt til arbejdsbrug i klodens koldeste egne" holder jo ingen steder hvis de ikke vil ud med hvad den er rated til. Virker lidt som om at den henvender sig til private med løfte om at de professionelle bruger den. Det ses jo tit.


    Jeg er ret sikker på at mærket også koster, men kvalitetsmæssigt kender jeg ingen jakker som slår canada goose (de store modeller)


    Ved ikke om I har prøvet at have sådan en på... det kan godt mærkes :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Jeg giver gerne en ordenlig slat penge for en jakke som holder i længden... Prioriteringssag... ligeså vel som alle de folk som tager i byen hver weekend og brænder en del cash af... :))


    Så prøv at tage et kig på klättermusen de laver nogle rigtigt rigtigt lækre jakker!


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask


    Så prøv at tage et kig på klättermusen de laver nogle rigtigt rigtigt lækre jakker!


    /ask


    Ja de er fine men de er jo ikke med "gåsen" på. :)) Han bor i sverige kan jeg se der er udvalget sikkert bedre i fine vinterjakker. Har du prøvet at gå dig en tur på strøget i Malmø? Se priser der. :idea:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Ja de er fine men de er jo ikke med "gåsen" på. :)) Han bor i sverige kan jeg se der er udvalget sikkert bedre i fine vinterjakker. Har du prøvet at gå dig en tur på strøget i Malmø? Se priser der. :idea:


    Nu var det selv at han begyndte at snakke om at han skulle have en god jakke (og så gik jeg lidt naiv ud fra at han mente det, og ikke bare brugte det som undskyldning for at betale merpris for et mærke).


    Iøvrigt så har jeg ikke haft haft i meget der virkede ligeså gennemført lækkert som klättermusen.


    /ask


  • Sikkert ikke. Jeg hæftede mig bare ved overskriften. Men er det bare en rigtig lækker jakke skulle den nok havde heddet sådan istedet. Jeg tvivler ikke på de der müserjakker er gode. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC



    Mener det var north face butikken i bruuns galleri, men du må ikke hænge mig op på det. Skal i bruuns igen på mandag med nogle damer, så kan jeg lige tjekke for dig =)



    det er friluftsliv i bruuns der har den til det købte også min der

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK



    det er friluftsliv i bruuns der har den til det købte også min der


    Pæn lang køretur for en jakke. :D
    men hvad gør man ikke for at komme af med 5500 kr når de brænder på lommen. :T

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate