Nogen Tweakere fra Aalborg?

  • Nu hvor jeg selv er flyttet i lejlighed her i Aalborg SV og har boet her i en 3 ugers tid efterhånden, kom jeg i tanke om, om der er andre Tweakere der bor i Aalborg området? Kunne da være griner nok at mødes eller noget på et tidspunkt :crazyeyes:
    Specielt fordi jeg ikke aner en s*** om hvor de fede steder er i byen osv.


    Sååå Aalborggensiske Tweakere - Show yourselves! :cheers:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    jep jeg er


    Hehe ja det vidste jeg godt :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg har boet her det sidste år, så jeg er også godt inde i sagerne :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Jeg har boet her det sidste år, så jeg er også godt inde i sagerne :)


    Nice :D
    Hvordan fan ka du ha 100/100 8o

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Nice :D
    Hvordan fan ka du ha 100/100 8o


    Jeg bor på kollegie - vi er opkoblet til forskernet og har en dejlig 100mbit connection. Selv 10mbit hos mine kammerater føles langsomt hehe..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Jeg bor på kollegie - vi er opkoblet til forskernet og har en dejlig 100mbit connection. Selv 10mbit hos mine kammerater føles langsomt hehe..


    Ah ja selvfølgelig, men 100/100 er jo kun sjov hvis der ikk sidder 100 andre mennesker på nettet og streamer radio og youtube konstant :roller:


    *Prøver desperat at forsvare sin 8/1 linie*

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dj revaX
    Jeg er :) / jeg var men kommer jo nok engang tilbage til ålborg :)


    Dig gider jeg slet ikk snakke med, er max misundelig over hvad du går og laver! :finger:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dj revaX



    Jamen jeg skal da nok smide dit navn videre til europaz om at du vil her ned og arbejde som DJ hvis min ansøgning bliver godkendt imorgen :D fordi at så er jeg den som er på det første fly til miami ;) c ya suckers :D :drink:



    Wooot! Nu må du styre dig, det jo slet ikke fair... Kan jeg ikke være ansat under dig som cd sorterings manager :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Ah ja selvfølgelig, men 100/100 er jo kun sjov hvis der ikk sidder 100 andre mennesker på nettet og streamer radio og youtube konstant :roller:


    *Prøver desperat at forsvare sin 8/1 linie*


    Hvis jeg nu siger, at jeg stort set på alle tider af døgnet, har en gennemsitlig dl hastighed på mellem 4,6 og 5,7 mb/sek? :P


    Så ka vi mødes til den snak over en øl eller 20 i gaden :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Hvis jeg nu siger, at jeg stort set på alle tider af døgnet, har en gennemsitlig dl hastighed på mellem 4,6 og 5,7 mb/sek? :P


    Så ka vi mødes til den snak over en øl eller 20 i gaden :)


    Det lyder jo ganske acceptabelt, og så giver du hvad? 10kr pr. måned? Synes jeg har set det da jeg selv søgte efter lejligheder. Er sku nok med på at mødes over en øl på et tidspunkt :cheers:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dj revaX


    Jo da :D hvis du selv betaler fly billetter :) så hva skal du have for at sætte 2000 - 2500 i genre mapper og bagefter i bpm orden ;) ?


    En løn der passer til arbejdet er altid det sikre svar at komme med :crazyeyes:
    Glæder mig ikke til den dag hvor alle DJ's er skiftet over til kun at have musik på harddisk, det er meget federe at se alle de skiver!

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Det lyder jo ganske acceptabelt, og så giver du hvad? 10kr pr. måned? Synes jeg har set det da jeg selv søgte efter lejligheder. Er sku nok med på at mødes over en øl på et tidspunkt :cheers:


    200kr årligt, og eftersom jeg er med i bestyrelsen for netværket har jeg mit gratis hæhæ :)
    Jeg er at finde i gaden hver weekend :) så ser vi på en øl eller to..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    200kr årligt, og eftersom jeg er med i bestyrelsen for netværket har jeg mit gratis hæhæ :)
    Jeg er at finde i gaden hver weekend :) så ser vi på en øl eller to..


    Ja ok, det da til at overkomme. Hvilke steder kan du anbefale i gaden? Den ene gang jeg var der (i forlængelse af min house warming) var vi en masse steder men husker ingen af navnene.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Ja ok, det da til at overkomme. Hvilke steder kan du anbefale i gaden? Den ene gang jeg var der (i forlængelse af min house warming) var vi en masse steder men husker ingen af navnene.


    Det kommer an på hvilken slags mennesker og musik du er til..


    Personligt hænger jeg mest på LA Bar og Cafe Vesterå. Og så falder min vej også tit forbi Hr Nielsen, Saltlageret og Newcastle.


    Hvis du vil have techno og skoletasker, så er der Manhattan og Tiger.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet en gang, sidst af Grus ().


  • Tror helt sikkert vi var på manhattan og tiger :crazyeyes: Husker ihvertfald flere yngre drenge og piger der prøved at gå sammen med os på vej ind i håb om at komme forbi dørmændende. Den ene som gik foran mig kom da også forbi den ene men blev stoppet af den anden haha :roller:


    Må huske LA Bar og det der... ka ske jeg allerede har været der, hukommelsen er lidt sløret fra den aften.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Tror helt sikkert vi var på manhattan og tiger :crazyeyes: Husker ihvertfald flere yngre drenge og piger der prøved at gå sammen med os på vej ind i håb om at komme forbi dørmændende. Den ene som gik foran mig kom da også forbi den ene men blev stoppet af den anden haha :roller:


    Må huske LA Bar og det der... ka ske jeg allerede har været der, hukommelsen er lidt sløret fra den aften.


    Den der følelse kender jeg ALT for godt..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra