Smadret mobil

  • Vi var i byen igår, og klokken blev sent og det hele lukkede, det startede vrede fordi vi lige havde mødt et par ladies.
    Og udenfor taxi smed jeg min telefon ned i jorden, fordi vi skulle hjem


    - men det som jeg skal have hjælp til er fordi skærmen er flækkede, og det hele er næsten sort, kan vrikke hårdt med hele telefon, og få lidt billeder frem og Coveret er smadret også


    Hvor kan jeg købe nye ting, og let selv at gøre osv? evt tips :9xo
    Mobilen er en 5310 Express Music.



    Mvh Morten

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Tror ikke på du selv kan fixe skærmen :) Sorry, men så må du jo styre din vrede hehe


    Okay så, men hvad med steder at købe det osv? - hvis bare det var så let :boxed:

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Sikke noget vrøvl gutter. Alle mobiler er blevet samlet en gang af stumper så kan det da lade sig gøre at gøre det igen, jeg har selv splittet et par stykker af og sat nogle nye deler i.
    http://www.sparepart.dk/produc…product=2634&sub=0&page=1 her er det skærm du skal bruge til din telefon, kigger du omkring på siden er der nok mere du kan finde hvis der er brug for det. Husk bare at tage det roligt når du skruer telefonen fra hinanden, marker evt nogle små dimser så du husker hvor de hører til, brug korrekt værktøj så du ikke smadrer nogle skruer og pas på. Mere skal da ikke til. Som du kan se på billedet, så skal skærmen sluttes til "moboen" i fonen med et lille stik, værre er det ikke ;)


    Rafal

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

    Rettet en gang, sidst af Rafal Pyszko ().

  • jeg har en du kan købe for billigere penge cover er den værste gang lort, men den virker, dog er den meget langsom når man starter den op :S
    Ved jeg ikke lige hvorfor men du kan jo tage skærmen og det?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sENITY
    Vi var i byen igår, og klokken blev sent og det hele lukkede, det startede vrede fordi vi lige havde mødt et par ladies.
    Og udenfor taxi smed jeg min telefon ned i jorden, fordi vi skulle hjem


    Kan du selv høre hvordan det lyder? Come on man :roller:



    Skod den mobil og tag det som en dyr lektion i at handle på vrede - især på sådan et tamt grundlag hehe.

  • Tak for hjælpen, prøver selv her en af dagene :boxed:


    - Og jo, kan sagtens høre hvor dumt det lyder, men det er facts og svært at styre mgeet beruset.

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W