Q-BASE 2008 - Billeder & Videoer

  • Hey boys n' girls, ville høre om der var andre herinde fra der havde været til Q-Base 2008 i Weeze?
    F"#% det var en konge tur, der blev satme svedt igennem.


    Har i billeder eller videoer fra turen, må i meget gerne poste dem her på HU (http://www.HardstylersUnited.dk)
    Under: Busture ‹ Tyskland ‹ Q-Base ‹ Q-Base 2008 Film & Billeder
    Der er allerede en hel del derinde, skal helt sikkert gentages næste år fra min side. :clap:

  • Jeg er jo under 18 (17,5 ;P)
    Kom nemt ind, tror kun de hiver fat i en hvis du ligner en der virkelig er en del år under 18.
    Men altså, det var 16 timers orgasme det er helt sikkert.
    Tog mig selv i at kravle ind i køkkenet her til morgen, for satan jeg er smadret. :))

  • jeg har personligt stemt "Ja" på trods af at jeg ikke keender til Q-base. Jeg kender derimod til top-musik-programmet Cubase (som denne fest du snakker om sandsynligvis har fået sit navn fra). måske skulle du ændre i titlen - jeg tror de fleste stemmer inden de læser noget - kan også bare være mig :)

  • Hvorfor bruger du ikke FL eller Reason, eller ja, det er vel det samme bare i grøn.
    Anyways, Q-Dance arrangere en event der hedder Q-Base that's why.
    Også dem der arrangere Qlimax og InQontrol osv, deres logo er bare en power knap som ligner et Q
    Tjek evt. http://www.Q-Dance.com kan være det viser bedre hvad jeg fabler om. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xenon
    jeg bruger skam reason+nuendo


    Fair n' square, hvilke genrer producere man så? (ren interesse)




    Quote

    Oprindeligt indlæg af PaW^
    Qbase får sit navn fordi at det er i en hangar. aka en base. og Q fordi at dem der afholder det, hedder Q-dance. f.eks. Qlimax, inQontrol, defQon1, Qrimetime, xQlusive


    Var det ikke det jeg skrev i ovenstående? 8)
    Flere bunkers, åbne scener, telte osv osv.
    Der er over 10 scener og 50.000 mennesker, så der var dejligt tryk på. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xenon
    elektro,dnb,house


    hva for en smed, hva har det med q-base at gøre ?
    edit: arrg ok det var et svar til ZeeBo, bare lidt underligt stillet op


    ZeeBo:


    hop på facebook og find grp'en q-base der har min kammy/jeg lagt en masse billeder op