Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 1. september 2008, 09:17

Hey boys n' girls, ville høre om der var andre herinde fra der havde været til Q-Base 2008 i Weeze?
F"#% det var en konge tur, der blev satme svedt igennem.

Har i billeder eller videoer fra turen, må i meget gerne poste dem her på HU (www.HardstylersUnited.dk)
Under: Busture ‹ Tyskland ‹ Q-Base ‹ Q-Base 2008 Film & Billeder
Der er allerede en hel del derinde, skal helt sikkert gentages næste år fra min side. :clap:

*snap*

2

mandag, 1. september 2008, 09:23

Venter nok et par år endnu med at tage afsted:)

Fart å :)

Ser kanont fedt ud.

3

mandag, 1. september 2008, 09:27

Jeg er jo under 18 (17,5 ;P)
Kom nemt ind, tror kun de hiver fat i en hvis du ligner en der virkelig er en del år under 18.
Men altså, det var 16 timers orgasme det er helt sikkert.
Tog mig selv i at kravle ind i køkkenet her til morgen, for satan jeg er smadret. :))

*snap*

4

mandag, 1. september 2008, 20:17

jeg har personligt stemt "Ja" på trods af at jeg ikke keender til Q-base. Jeg kender derimod til top-musik-programmet Cubase (som denne fest du snakker om sandsynligvis har fået sit navn fra). måske skulle du ændre i titlen - jeg tror de fleste stemmer inden de læser noget - kan også bare være mig :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "xenon" (01.09.2008, 20:17)

5

mandag, 1. september 2008, 20:23

Hvorfor bruger du ikke FL eller Reason, eller ja, det er vel det samme bare i grøn.
Anyways, Q-Dance arrangere en event der hedder Q-Base that's why.
Også dem der arrangere Qlimax og InQontrol osv, deres logo er bare en power knap som ligner et Q
Tjek evt. www.Q-Dance.com kan være det viser bedre hvad jeg fabler om. ;)

*snap*

6

mandag, 1. september 2008, 20:44

jeg bruger skam reason+nuendo

7

mandag, 1. september 2008, 23:08

Qbase får sit navn fordi at det er i en hangar. aka en base. og Q fordi at dem der afholder det, hedder Q-dance. f.eks. Qlimax, inQontrol, defQon1, Qrimetime, xQlusive

8

tirsdag, 2. september 2008, 00:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af xenon
jeg bruger skam reason+nuendo

Fair n' square, hvilke genrer producere man så? (ren interesse)

Citeret

Oprindeligt indlæg af PaW^
Qbase får sit navn fordi at det er i en hangar. aka en base. og Q fordi at dem der afholder det, hedder Q-dance. f.eks. Qlimax, inQontrol, defQon1, Qrimetime, xQlusive

Var det ikke det jeg skrev i ovenstående? 8)
Flere bunkers, åbne scener, telte osv osv.
Der er over 10 scener og 50.000 mennesker, så der var dejligt tryk på. ;)

*snap*

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "ZeeBo" (02.09.2008, 00:13)

9

lørdag, 6. september 2008, 18:36

elektro,dnb,house

10

søndag, 7. september 2008, 10:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af xenon
elektro,dnb,house

hva for en smed, hva har det med q-base at gøre ?
edit: arrg ok det var et svar til ZeeBo, bare lidt underligt stillet op

ZeeBo:

hop på facebook og find grp'en q-base der har min kammy/jeg lagt en masse billeder op

w00p w00p

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SplatDK" (07.09.2008, 10:49)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.