idéer til rus-weekend?

  • Hej allesammen


    Jeg ved jo at her er mange studerende eller tidligere studrende, så jeg vil da lige høre om nogen af jer kender et godt sted hvor ca. 30 studerende i alderen 19-27, kan holde intro weekend? (rustur) :)


    Selv tænker jeg noget med vandrehjem/feriecenter, hytter vil nok være bedst tror jeg.


    Det kræver naturligvis at stedet ikke er alt for fornemt og dyrt. Flere af os er på SU, og der skal være til at drikke og feste uden at blive smidt ud. :drink: :dance:


    Nogen forslag? :cheers:

  • Jeg ville nok kigge på noget som Rønbjerg Feriecenter eller finde en hytte et sted og så udnytte, at man er et øde sted helt alene.


    Mht. hytteudlejning, så har vi tidligere haft en tråd du måske kan bruge.


    Jeg ved ikke hvordan feriecentre ser på vilde fester, men jeg ved i hvert fald, at man i Rønbjerg har mulighed for at få de hytter der ligger længst væk fra f.eks. børnefamilier m.v. og så kunne det måske være en mulighed for, at festen ikke vil blive forstyrret selvom I bliver lidt højlydte.

  • Jeg lige kommet hjem fra russtur.. Har aldrig i mit liv været så stiv og skæv på samme tid, hold kæft det var sjovt :) .. Vi var på et vandrehjem ved gjerrild, det kostede os 300kr per mand, inkl morgenmadsbuffet og aften buffet som var rigtig lækker.. Tror vi var 32 mennesker afsted.. Men for guds skyld prøv at finde et sted i ikke skal tidligt hjem fra, vi skulle være ude af værelserne kl 10 om formiddagen, det var sgu hårdt når vi først kom i seng kl 6-7 stykker om morgen... så nu skal jeg godt nok lige sove lidt, der jo en ny skoledag imorgen hvor der bytur efter også =) .. Det ikke let at være student ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dj revaX
    i mit hjem :) 20 euro pr person :drink: :finger: :T


    Kan godt være du lige skal tænke en ekstra gang over den der, 30 stive studerende i alderen 19-27 kan gøre nogle meget barnlige ting ;)

  • Undersøg nogle af de lokale små skoler i omegnen, det kan meget vel være at nogle af dem kan lejes ud, jeg var selv på rustur på sådan en skole i forrige weekend, også på nordfyn faktisk, og det var super lækkert..


    //Out - EcoPa

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    Kan godt være du lige skal tænke en ekstra gang over den der, 30 stive studerende i alderen 19-27 kan gøre nogle meget barnlige ting ;)


    U got that right. ;)



    Quote

    Oprindeligt indlæg af EcoPa
    Undersøg nogle af de lokale små skoler i omegnen, det kan meget vel være at nogle af dem kan lejes ud, jeg var selv på rustur på sådan en skole i forrige weekend, også på nordfyn faktisk, og det var super lækkert..


    //Out - EcoPa


    Rustur på en skole? Hvor skal vi så sove og hænge ud henne? :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Så sover man vel i klasseværelser ligesom det foregår til diverse sportsstævner. Men det kræver selvfølgelig i selv har luftmadras/liggeunderlag med ;)


    Ok, den idé kan jeg lige så godt feje af vejen så. INGEN gider at drikke på en tom skole og sove på luftmadrasser, så hellere blive hjemme... :roller:

  • Vi plejer at smide russerne afsted til spejderhytter. De findes i alle størrelser, er forholdsvis billige, hyttefar er altid glad hvis man efterlader lidt øl, der er køkken og sovefacaliter, mm.


    Så ring til spejderen.....

    E8200 2.66@3.92 | GA-P35-DS3 F13 | G.Skill PC8000 @ 5-5-5-15 588MHz | 9800GTX+

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yilar
    Er du ikke lige lovlig sent ude?


    Min skole meldte ud i fredags, at den arrangerede rustur for hele skolen, var aflyst pga. manglende tilslutning af arrangører. Derfor skrev jeg denne tråd mandag, fordi vi i min klasse alligevel godt kunne tænke os at komme på den rus-tur, som vi alle nu havde glædet os til.


    Og så håber jeg ellers at tråden kan fortsætte uden useriøse bud og ligegyldige spørgsmål. ;)

  • Vigsø er godt ja.. Men mener kun de har 8 mands hytter, og hvis i er mange går den jo ikke, tror ikke i må have flere til at sove i stuen fx. Kan kun anbefale et vandrehjem med nogle værelser hvor 4 gutter og gutinder kan overnatte, og hvis det muligt så prøv at finde et sted hvor der ikke er andre gæster den nat, for ellers er der regler om at der skal være ro kl 22 fx.

  • vi har lige afholdt rusture i sidste uge i en hel masse spejderhytter og lignende for de nye russere på DTU... fungerer super godt, var selv rusvejleder og vi havde Bisseruplejren nede ved Næstved. gode sove-, spise- og festfaciliteter og det var alt i alt en kæmpe succes. tror sådan nogle hytter er jeres bedste bud, afhængig af hvor mange i er selvfølgelig, men de er nok booket en rum tid ud i fremtiden :crazyeyes: