hader dsb hvis du arbejder ved dsb så kig ikke her

  • Quote

    Originally posted by mr_AcId_BuRN
    de kunne da i det mindste godt nedsætte den lidt når man nu ikke vidste det


    Øhm, så politiet skal altså også give dig 50% rabat på bøden, hvis du ikke lige vidste at man kun måtte køre 80km/t netop dér?


    .....

  • Tja, hvis nu jeg tager mig en lille køretur i mine forældres bil og overholder div fartgrænser og regler i trafikken - tror du så politiet vil sige "ok så du slipper med en advarsel" , hvis jeg fortæller dem at jeg ikke var klar over man skulle være 18 år for at må køre bil?
    Nej vel?


    Regler er regler og man skal selv lære dem at kende - hvilket jo heller ikke er for meget at forlange?


    At man ifølge dsb er "voksen" som 15-årig, mens man på den ande side skal være 18 for at være "uafhængig" af sine forældre, er en anden sag :]

  • Quote

    Originally posted by mr_AcId_BuRN
    de kunne da i det mindste godt nedsætte den lidt når man nu ikke vidste det


    Det kan alle jo bare komme og sige, og hvis du virkelig ikke ved at det er normalt at det kun gælger til man er 15 er du lidt dum, for det er sku normalt sådan over det hele.
    Så efter min mening er du selv ude om det.

  • Quote

    Originally posted by mr_AcId_BuRN
    fuck jeg troede at man kunne køre på barene billet til man var 16 men NEJ NEJ kun 15 fik kraftedeme en bøde på 500 kr VRALLLL


    Det kan jeg ikke forstå det du skriver!!!!!!!


    IFLG Reglerne der er lavet af STATEN er man barn til og med det fyldte 15 år!!!!!


    DETTE GÆLDER I ALLE BUSSER OG TOG!


    Hvis du kun er 15 så tag din billet/bøde/sysikrings bevis/forældre ind til DSB´s hoved kontor og klag eller send et anbefaldet brev ind til dem.


    Jeg er buschauffør i århus amt´s rutebiller og sælger daglig "børne" billeter til toget til Århus eller Hobro og reglerne er ens i den retning i bus og tog..... ;)

  • ej hvor er det fornuftigt at lave en tråd der giver SÅ meget mening, og giver os alle stor indforståelse i hvilken traumatisk oplevelse du lige har været groft udsat for....at dsb gir dig bøde for at overtræde deres gamle offentligtgjorte regler....næh det er såsandelig da for ringe... :]


    tak for din beretning om hvor dumme dsb er, og hvorfor lige præcis DU ikke burde have fået den bøde!


    det kan jeg godt se....

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    ej hvor er det latterligt at lave så åndsvag en tråd...


    tænk dig om næste gang tak.... :rolleyes:


    Det er da ikke latterligt - kan komme på tråde der er langt mere åndssvage. Off Topic er da beregnet til den slags tråde - jeg synes det er fint at skrive om ting man er gal over osv :)


    Jeg så også een der fik en bøde her forleden fordi hun var "voksen" og kørte på barnebillet - hun var heller ikke særlig lykkelig. Men rules er rules ;)

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    ej hvor er det latterligt at lave så åndsvag en tråd...


    tænk dig om næste gang tak.... :rolleyes:


    Du ER virkelig den største idiot herinde på tweak.. det var da vildt..

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    Du ER virkelig den største idiot herinde på tweak.. det var da vildt..


    Wurd, nigga :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Damn - I skyder med skarpt så tidligt mandag morgen drenge :D *GG*


    PS. Ta jer en smøg og noget mocca ligesom mig ;)


    nemmerlig... det har jeg gjort et par gange nu ;) men kunne da sagtens ryge en mere ;) dropper lige det kaffe der... hehe det er ik lige min kop te... HAHAH... :]

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    nemmerlig... det har jeg gjort et par gange nu ;) men kunne da sagtens ryge en mere ;) dropper lige det kaffe der... hehe det er ik lige min kop te... HAHAH... :]


    *LOL* - kan også godt mærke at der skal et par smøger til for at starte dagen ;)


    Puha - skal sidde med projektudvikling hele dagen 8o

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    *LOL* - kan også godt mærke at der skal et par smøger til for at starte dagen ;)


    Puha - skal sidde med projektudvikling hele dagen 8o


    Ok det lyder sq kedeligt.. jeg får bare arbejde smidt i nakken hernede.. jeg ska lave hjemmeside for mit arbejde.. og så skal jeg pludselig finde nogen switchs .. ach... og jeg har ondt i hovedet.. så det er ik særlig fedt :(