Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 30. august 2008, 01:12


sorry for overskriften men ku ikke lade være :P

til spørgsmålet. Hvordan får jeg mere farve ?

Jeg bor på lanzarote, her regner det ca 6 gange om året og her er 30 35 grader hver dag og om vinteren 25 jeg ligner bare stadigvæk en sneperker selvom jeg har været her i 4 måneder og surfer hver dag jow jow da har fået lidt mere farve end da jeg var i DK men stadigvæk ikke nok. Hvad kan jeg gøre for at hjælpe det på vej ?


2

lørdag, 30. august 2008, 11:49


Hvad bruger du af solcreme?

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."


Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

3

lørdag, 30. august 2008, 11:56


Brug noget gulerods olie :crazyeyes:


"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

4

lørdag, 30. august 2008, 12:05


Nu kan jeg selvf. ikke huske hvad det hedder.. noget ala "Betokarteten" eller sådan noget... Men det er ihf. nogle piller med kunstig pigment.. min mor æder dem hver dag fordi hun har nogle lyse pletter på hænderne, og de skulle hjælpe meget godt..

De kan købes hos alle materialister.. ( i DK, ved sq'itte om du kan få dem på lanzarote )


5

lørdag, 30. august 2008, 12:55


Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz
Nu kan jeg selvf. ikke huske hvad det hedder.. noget ala "Betokarteten" eller sådan noget... Men det er ihf. nogle piller med kunstig pigment.. min mor æder dem hver dag fordi hun har nogle lyse pletter på hænderne, og de skulle hjælpe meget godt..

De kan købes hos alle materialister.. ( i DK, ved sq'itte om du kan få dem på lanzarote )


Er det sundt i længden eller?


6

lørdag, 30. august 2008, 13:23


Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz
Nu kan jeg selvf. ikke huske hvad det hedder.. noget ala "Betokarteten" eller sådan noget... Men det er ihf. nogle piller med kunstig pigment.. min mor æder dem hver dag fordi hun har nogle lyse pletter på hænderne, og de skulle hjælpe meget godt..

De kan købes hos alle materialister.. ( i DK, ved sq'itte om du kan få dem på lanzarote )


Er det sundt i længden eller?


ja, tror nu ikke der er noget galt i det.. Hun har spist dem alt den tid jeg kan huske, og sikkert også før jeg blev født.. Det er så udelukkende fordi hun har pigmentfejl på hænderne, men hun har ikke oplevet noget negativt ved dem endnu.. Der står enda på dåsen at det frabedes at spise dem hvis man ryger.. Hun ryger, og har alligevel ikke oplevet noget endnu..

Det går ind under katetogien "kost tilskud"


7

lørdag, 30. august 2008, 13:29


Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz
Nu kan jeg selvf. ikke huske hvad det hedder.. noget ala "Betokarteten" eller sådan noget... Men det er ihf. nogle piller med kunstig pigment.. min mor æder dem hver dag fordi hun har nogle lyse pletter på hænderne, og de skulle hjælpe meget godt..

De kan købes hos alle materialister.. ( i DK, ved sq'itte om du kan få dem på lanzarote )


Er det sundt i længden eller?


ja, tror nu ikke der er noget galt i det.. Hun har spist dem alt den tid jeg kan huske, og sikkert også før jeg blev født.. Det er så udelukkende fordi hun har pigmentfejl på hænderne, men hun har ikke oplevet noget negativt ved dem endnu.. Der står enda på dåsen at det frabedes at spise dem hvis man ryger.. Hun ryger, og har alligevel ikke oplevet noget endnu..

Det går ind under katetogien "kost tilskud"


okay, fair nok, og tak for uddybelsen :)


8

lørdag, 30. august 2008, 13:32


Det eneste minus er en lidt mere 'gul' farve end normal... Men det er så lidt, at man skal vide det før at ligge mærke til det :)


9

lørdag, 30. august 2008, 14:15


Du kunne prøve denne her solcreme, som har en tan intensifier, som virker rigtig godt faktisk.. Lidt pricy, men en super sol creme..

http://jettime.taxfree-shop.dk/prepack/A…/Solcreme/2988/

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

10

lørdag, 30. august 2008, 16:31


Spis 10kg gulerødder, smør dig ind i kokosolie og dø af hudcancer om 3 2 1... !

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DarkhorZe" (30.08.2008, 16:31)


11

lørdag, 30. august 2008, 16:56


Tilbring noget mere af din tid med solbadning

Tak til mine 14 fans !

12

lørdag, 30. august 2008, 23:04


tak for jeres svar hehe jeg har allerede sådan noget olie værk tan intensifyer (stavebøf) men syntes ikke det hjælper noget hehe


Citeret

Oprindeligt indlæg af chumblet
Tilbring noget mere af din tid med solbadning


Hvis jeg tilbringer mere tid i solen så er jeg snart en rosin idag(lørdag middag klokken 12.00) til 21.00 har jeg været ude og surfe så skulle mene jeg har fået en del sol :D


13

søndag, 31. august 2008, 01:10


I øvrigt er din signatur ikke lidt lakrids?

<reklame>

"Professionelt windows / linux / shoutcast hosting kontakt mig hvis du er intressert (tweak rabat)"

</reklame>


14

søndag, 31. august 2008, 01:22


Citeret

Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
I øvrigt er din signatur ikke lidt lakrids?

<reklame>

"Professionelt windows / linux / shoutcast hosting kontakt mig hvis du er intressert (tweak rabat)"

</reklame>



nu har jeg i sin tid fået fjernet en del tekst i min signatur af diverse moderatore og jeg har endnu ikke fået fjernet denne så går ud af at det er okay :P hvis ikke må de jo sige til :boxing:


Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.