mmmh det brune...

  • sorry for overskriften men ku ikke lade være :P


    til spørgsmålet. Hvordan får jeg mere farve ?


    Jeg bor på lanzarote, her regner det ca 6 gange om året og her er 30 35 grader hver dag og om vinteren 25 jeg ligner bare stadigvæk en sneperker selvom jeg har været her i 4 måneder og surfer hver dag jow jow da har fået lidt mere farve end da jeg var i DK men stadigvæk ikke nok. Hvad kan jeg gøre for at hjælpe det på vej ?

  • Nu kan jeg selvf. ikke huske hvad det hedder.. noget ala "Betokarteten" eller sådan noget... Men det er ihf. nogle piller med kunstig pigment.. min mor æder dem hver dag fordi hun har nogle lyse pletter på hænderne, og de skulle hjælpe meget godt..


    De kan købes hos alle materialister.. ( i DK, ved sq'itte om du kan få dem på lanzarote )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    Nu kan jeg selvf. ikke huske hvad det hedder.. noget ala "Betokarteten" eller sådan noget... Men det er ihf. nogle piller med kunstig pigment.. min mor æder dem hver dag fordi hun har nogle lyse pletter på hænderne, og de skulle hjælpe meget godt..


    De kan købes hos alle materialister.. ( i DK, ved sq'itte om du kan få dem på lanzarote )


    Er det sundt i længden eller?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Er det sundt i længden eller?


    ja, tror nu ikke der er noget galt i det.. Hun har spist dem alt den tid jeg kan huske, og sikkert også før jeg blev født.. Det er så udelukkende fordi hun har pigmentfejl på hænderne, men hun har ikke oplevet noget negativt ved dem endnu.. Der står enda på dåsen at det frabedes at spise dem hvis man ryger.. Hun ryger, og har alligevel ikke oplevet noget endnu..


    Det går ind under katetogien "kost tilskud"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz


    ja, tror nu ikke der er noget galt i det.. Hun har spist dem alt den tid jeg kan huske, og sikkert også før jeg blev født.. Det er så udelukkende fordi hun har pigmentfejl på hænderne, men hun har ikke oplevet noget negativt ved dem endnu.. Der står enda på dåsen at det frabedes at spise dem hvis man ryger.. Hun ryger, og har alligevel ikke oplevet noget endnu..


    Det går ind under katetogien "kost tilskud"


    okay, fair nok, og tak for uddybelsen :)

  • tak for jeres svar hehe jeg har allerede sådan noget olie værk tan intensifyer (stavebøf) men syntes ikke det hjælper noget hehe



    Quote

    Oprindeligt indlæg af chumblet
    Tilbring noget mere af din tid med solbadning


    Hvis jeg tilbringer mere tid i solen så er jeg snart en rosin idag(lørdag middag klokken 12.00) til 21.00 har jeg været ude og surfe så skulle mene jeg har fået en del sol :D



  • nu har jeg i sin tid fået fjernet en del tekst i min signatur af diverse moderatore og jeg har endnu ikke fået fjernet denne så går ud af at det er okay :P hvis ikke må de jo sige til :boxing: